Що робити з постійною тривогою?
Кожну секунду я відчуваю тривогу. Мені тривожно ходити в магазини, влаштуватись на роботу, спілкуватись з незнайомими людьми. Тривожно починати щось нове або дивитись нові фільми. Раніше ще були панічні атаки, які я почала ігнорувати і вони пройшли або я просто їх вже не відчуваю. Я постійно відчуваю себе дуже втомлено, перед сном часто в голову лізуть думки те, що в мене не вийде працювати на роботі чи те що мене покине хлопець і тому подібне. Також я відчуваю, що в мене трихакардія, сердце через тривогу постійно вилітає, але на кардіограмі все добре.
Питання від: ; Вік: 18
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Постійну тривогу запускають постійні тривожні думки. Тому саме над думками Вам треба працювати з психологом
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий день. Ваша тривожність Вам каже:" Мені тривожно ходити в магазини, влаштуватись на роботу, спілкуватись з незнайомими людьми..." Якщо вийде на якийсь час трохи заспокоїтись за допомогою діафрагмального дихання, або хоча б по квадрату, тобто, за допомогою усвідомленого дихання, сядьте і поговоріть зі своєю тривожністю. задайте для початку декілька запитань:" Чому так тривожно ходити у магазин? Що найгіршого може статись зі мною, якщо я туди піду? Чого не станеться зі мною, якщо я туди не піду? Що б я порадив(ла ) другові, якщо він(вона) опинились в такій ситуації?" Розбийте дію на менш маленькі кроки, поступово ускладнюючи. Складно знайомитись відкрито, спробуйте написати повідомлення або маленький відгук на щось в мережі. Перед сном можете глибоко-глибоко позіхати, від душі, як маленькі діти, навіть якщо не хочеться. Техніка на усвідомлення 5-4-3-2-1. У кімнаті-звернути увагу на 5 предметів різного кольору, усвідомити. 4 речі , які Ви чуєте, 3-що можете відчути на дотик, 2- які можна понюхати, 1- смак, кий можете собі уявити. Вона знімає напруженість, Ви усвідомлено переключаєте увагу на момент. Це частина того, що Ви можете самостійно робити. Але почати -це головне. Воно того варто. Ви написали, задали питання, що дуже актуально для багатьох. Це-вже КРОК
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
У Вас є всі ознаки тривожного розладу.
І важливо працювати не лише з симптомами, а й із причинами тривожності.
А причина – це тригер, який запускає тривогу для кожної людини досить індивідуально.
Тривога може бути пов'язана з генетичною схильністю, стресом, проблемами зі здоров'ям, травмівними подіями в особистому житті чи соціумі.
Тривога щодо будь-якого приводу - це стан, який може значно впливати на якість життя.
Вирішувати цю проблему бажано на індивідуальній консультації у психолога.
Відредаговано автором 29-06-2024 15:57:18
психолог онлайн
Доброго дня, Nika!
цитата:
ЩО РОБИТИ З ПОСТІЙНОЮ ТРИВОГОЮ?
Шкода, що потійна тривога переслідує Вас.
Що з нею робити? З нею особисто нічого(!)
Потрібно дослідити її джерела. Вони в середині Вас і пов'язані з Вашим способом контактування з реальністю.
Тому варто звертатись до фахівців - психіатра та психотерапевта (психолога, що знається на роботі з людьми, в яких тривога).
Процес зцілення буде відбуватись поступово. Спочатку Ви почнете потроху відволікатись від тривожних думок. Простір спокою буде розширюватись. А з часом навчитесь обходитись без тривоги, реалізуючи власні бажання і потреби.
Поки що раджу переглянути відео на цю тему. Воно не лікує, лише проливає світло на феномен і формує констурктивне ставлення до проблеми.
ТРЕВОГА КАК ПРЕРВАННОЕ ВОЗБУЖДЕНИЕ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-653