У мене немає друзів і це жахливо
У мене зовсім немає друзів.Я постійно одна.У мене не виходить завести друзів.Чесно,я стараюсь,хапаюсь за будь яку дружбу, але дуже часто з цього нічого не виходить,ніхто не хоче зі мною дружити,в кращому випадку ,я стаю короткочасним запасним варіантом,а в гіршому почнуть обсирати.Я відчуваю що я нікому не потрібна,мені завжди знайдуть заміну.Я намагаюсь з кимось подружитись,але дуже часто розумію,що я нав‘язуюсь і людина буде неймовірно щаслива,якщо я від неї відстану.Плюс моя сусідка по парті постійно сміється з мене і задирає мене.І це зробило моє життя в школі просто нестерпним.
Це вбиває мене з середини.Мені боляче,дуже боляче.В школі я постійно одна,поза школою теж.Я все завжди роблю одна.Єдине,коли в деяких однокласників не приходять їхні друзі я трохи дружу з ними,хоч тоді я себе відчуваю трохи краще і потрібною,але це буває нечасто.
Зараз у мене літні канікули і повірте це ще гірше ніж школа.Зазвичай всі обожнюю літні канікули,але не я.В школі я хоча б з кимось спілкувалась.А зараз,я зовсім одна і це жахливо.Я дуже хочу з кимось дружити,гуляти,переписуватись.Що я роблю не так?Де б я небула б,у мене немає друзів,в кращому випадку,в гіршому мене трохи задирають.Я відчуваю себе непотрібно.Я не можу зрозуміти,чим я заслужила таке?Чому саме я?
І через це я дуже багато фантазую,що у мене є друзі,що я комусь все таки потрібна.Це допомагає мені відволіктись хочаб на трошки,але ситуацію в реальності нажаль не змінює.
Я не розумію що мені робити,щоб у мене з‘явились друзі?Де їх шукати влітку?В школі хоча б була можливість з кимось подружитись,але навіть у школі я незмогла це зроби.Що зі мною не так?
Вибачте,що тут дуже багато ниття,просто я більш ні з ким цим не можу поділитись.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
І справді забагато ниття - цілі потоки...
Як Ви вважаєте, хтось захоче дружити з людиною, яка постійно страждає та ниє?!
Ви задаєте це питання вже не вперше. Тож воно НЕ на переписку і може бути вирішеним лише при індивідуальній роботі з психологом. Звісно, з дозволу на це батьків.
Відредаговано автором 30-06-2024 23:07:37
психолог онлайн
Вам немає за що вибачатись, це не ниття, це крик душі. З ким Ви можете ще так відверто поділитися, як не з психологом.
Відчуваю Ваш біль і це дійсно жахливо, те що Ви відчуваєте. Шукаєте відповідь у собі, що Ви робите не так ...
Від кого Вам доводилося чути, що Ви робите щось не так, що Ви не така, як треба?
психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю вашій самотності та безсиллю. Ви зараз прям проживаєте це горе і хай ваше ниття, розпач та образи виходять і звільняють внутрішній простір. Треба оплакати те, чого нема, але це не значить що цього не буде.
Я переживала подібні періоди в підлітковому віці, коли на канікулах була з бабусею і нікого не було з дітей… Цей період мені допомогли пережити книги, вони були друзями і розвинули в мені емпатію, чутливість та розуміння стосунків. Є чудові книги Фредеріка Бакмана, я рекомендую вам прожити цю порожнечу і шукати способи наповнення себе будь-який способом.
Для дружби потрібен ресурс. Ми в цей світ приходимо віддавати, а не споживати та вручати себе як подарунок. Подумайте, якого б друга ви хотіли б мати і подивіться як розвивати ці якості в собі.