Панічні атаки, сльози, депресія
Вітаю! Почастішали панічні атаки, постійно плачу. Багато років працюю вчителем, допомагаю вчитися всім навколо. Важко даються побутові справи, після них відчуваю виснаження. Вночі нормально не сплю, підйоми по тривозі не дають. Ходжу в укриття, постійно втомлена на ранок та розбита. Підкажіть, будь ласка, до якого психолога краще звернутися (напрям). Величезне дякую
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Вітаю! До психолога який спеціалізується на тривожних розладах. Він вже визначить напрям і методи, які підходять саме Вам. Все індивідуально
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Ирина Константиновна Зубиашвили
Здравствуйте!
Каждый психолог работает в своем направлении и своими методами.
Важно не это, а насколько специалист Вам подходит - насколько плотный и глубокий контакт будет между вами.
Взаимопонимание зависит именно от этого. И это важный фактор успеха терапии.
Главное, чтобы специалист работал с ПА и тревожностью. А это прописано в анкетах.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Усі ми перебуваємо вже два роки у стані хронічного стресу.
Накопичується напруга і потім проявляється у вигляді панічних атак та інших психологічних проблем.
Все це коригується психологом, який працює з тривожними розладами.
Але згодна з колегою. що дуже важливий психологічний контакт із психологом.
психолог онлайн
Добрый де6ь!
цитата:
Підкажіть, будь ласка, до якого психолога краще звернутися (напрям).
Психотерапевтическое направление психолога не играет особой роли.
Гораздо важнее, чтобы специалист прошел дополнительное обучение в каком-либо из направлений и умел работать с вашим состоянием (страхами и ПА).
Я являюсь сертифицированным психотерапевтом по направлению позитивная психотерапия, работаю с такими запросами и могу вам помочь.
Ваша проблема решаема.
Обращайтесь, будем работать.