Про спілкування в сім‛ї
Доброго дня.
Чи нормально коли чоловік у свій вільний час раптом каже що йде по справах і скоро буде? Але не говорить які конкретно справи і коли саме буде, чи хоча б орієнтовно. Від такої його поведінки мені стає тривожно і почуваюся зневаженою, через те що він не вважає за потрібне ввести мене, свою дружину, в курс своїх справ, хоча б якусь інформацію дати. Дуже прикро і сумно від цього
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Доброго дня.
Ну,судячи з того, що Ваш чоловік так робить- для нього це нормально.
"Від такої його поведінки мені стає тривожно і почуваюся зневаженою"
І що Ви з цим робите? Як справляетесь?
Ви говорили з чоловіком ?
На яку допомогу від психологів Ви очікуєте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368131 для Оксана Юрьевна
І що Ви з цим робите? Як справляетесь?
Я сказала чоловіку як сприймаю ситуацію але не відчуваю розуміння. Чомусь не справляюсь, реву.
Ви говорили з чоловіком ?
Я йому сказала про це, і коли раніше подібні ситуації були то говорила, але результату немає, він робить так як робив.
На яку допомогу від психологів Ви очікуєте?
Допомогти розібратися як зрозуміти чому ця ситуація викликає в мене такі емоції, чому розмови з чоловіком зовсім нічого не змінюють, і я вже знаю що так буде але надіюсь що він таки зрозуміє і не буде так робити, а він все одно робить.
психолог онлайн
"зрозуміти чому ця ситуація викликає в мене такі емоції,",
мабуть, тому що Ви відчуваєте себе " зневаженою", тому що для Вас - це не норма й Ви не хочете цього відчувати.Для Вас - це прояв нелюбовізі сторони чоловіка, тому й " такі емоції".
"чому розмови з чоловіком зовсім нічого не змінюють"
Думаю, Вашого чоловіка все влаштовує й він нічого не збирається змінювати. Тому, " надіятися" Ви звичайно можете, але- не варто.
А в інших ситуаціях чоловік Вас чує?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368135 для Оксана Юрьевна
А в інших ситуаціях чоловік Вас чує?
Важко відповісти. Я ніби не помічала цього, чи так чи ні. Треба поспостерігати. Коли йому підходить моя думка, коли йому зручно, коли наводити зрозумілі йому аргументи — то чує, коли не підходить, коли хочу щоб щось було по-моєму просто бо так мені хочеться, але йому це не треба — то більше стоїть на своєму.
консультация психолога
Это заблуждение, что если говорить человеку, то он обязательно услышит и изменит свое поведение.
Он может прислушаться, а может нет.
Какие в целом у вас отношения с мужем?
Как в целом у вас обстоят дела с доверием в паре и в целом у вас лично?
Есть ли еще какие-то подобные вещи, которые вам не нравятся в отношениях с мужем?
Как часто такие дела происходят у мужа и он уходит? Надолго ли уходит?
Знаете ли вы причину, по которой он не хочет говорить вам? Вы обсуждали почему он так делает?
психолог онлайн
цитата:
Чи нормально коли чоловік у свій вільний час раптом каже що йде по справах і скоро буде? Але не говорить які конкретно справи і коли саме буде, чи хоча б орієнтовно
Нормально. Потому что иногда человек имеет ПРАВО не хотеть посвящать близких в свои дела. По разным причинам. По самым разным. А сроки своего прихода может банально не знать. Там может быть много неопределенных факторов. А если из него вытягивать эти сроки, которые могут быть не реализованы - можно же нарваться на претензии и даже на обвинения, верно? Особенно при нездоровых отношениях в паре.
цитата:
Від такої його поведінки мені стає тривожно і почуваюся зневаженою, через те що він не вважає за потрібне ввести мене, свою дружину, в курс своїх справ, хоча б якусь інформацію дати
Эти чувства явно есть смысл адресовать НЕ мужу, а отнести их к психологу на терапию и разобраться в их причинах. Уверен на все 100%, что корни и тревожности, и чувства "зневаженості" находятся точно НЕ в отношениях с мужем, а в детском опыте. Поведение мужа только триггерит то, что появилось задолго ДО него.
цитата:
Коли йому підходить моя думка, коли йому зручно, коли наводити зрозумілі йому аргументи — то чує
И это частично естественно. А частично весьма по-нарциссичному. Но, похоже, нарциссизм, хоть и в разной степени, но присутствует у вас обоих:
цитата:
коли не підходить, коли хочу щоб щось було по-моєму просто бо так мені хочеться, але йому це не треба — то більше стоїть на своєму
И это закономерно. Зачем ему подыгрывать вашему "эго"?! Если это банальный капрыз прынцессы, то зачем ему угождать? Была б реальная потребность - другое дело.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня, Анон!
цитата:
Чи нормально коли чоловік у свій вільний час раптом каже що йде по справах і скоро буде?
Не впевнений, що існує якийсь єдиний стандарт ПРАВИЛЬНО/ НЕ ПРАВИЛЬНО. Має значення, як це для Вас. А для Вас це жахливо, адже
цитата:
Але не говорить які конкретно справи і коли саме буде, чи хоча б орієнтовно.
Тобто чоловік сприймає Вас як елемент меблів, скажімо, шафу або стіл.
Цікаво, відколи його поведінка стала такою?
Можливо, з самого початку чоловік поводив себе ніби пан, в якого немає потреби ділитись з кріпосними своїми справами?
цитата:
Від такої його поведінки мені стає тривожно і почуваюся зневаженою, через те що він не вважає за потрібне ввести мене, свою дружину, в курс своїх справ, хоча б якусь інформацію дати.
В кіно багато разів бачили ми всі, що так поводять себе герої - таємні агенти, мафіозі та просто загадкові хлопці, не маючи для цього аж ніяких об'єктивних підстав, окрім одніє - бути загадковим.
цитата:
Дуже прикро і сумно від цього
Ще б пак. Проте одні розмови результату не дають, бо, скоріше за все, в чоловіка склалося переконання, що Вам і цього достаньо.
цитата:
ПРО СПІЛКУВАННЯ В СІМ‛Ї
Отже, виходить, тема виходить за межі суто спілкування. Тема про взаємини в цілому.
Як таку людину обрали в партнери?
Що цінного для Вас у спільному житті?
На які кроки готові наважитись, якщо подібне триватиме і надалі?
психолог онлайн
Доброго дня!
Коли у дитини з’являються секрети від батьків, вона стає дорослою. І підлітки дуже не люблять, коли їх контролюють і хочуть знати все про них. Бо це напад на їх автономність і незалежність. Ваша реакція на поведінку чоловіка подібна залежній, ви ображаєтесь, що в нього є справи, в які він вас не запрошує. А чи є у вас свої окремі справи?
Часто ми не розуміємо інших, бо в нас нема подібного досвіду, тоді ми знецінємо реальність іншого, бо вона відрізняється від нашої. Насправді, вам важко не з тим, що він робить, а з тим, що ви відчуваєте з цього приводу. Треба подосліджувати, де були подібні переживання в дитинстві, де ви відчували самотність та непочутість? Можливо, коли ви проживете дитячі історії, то напруга між вами і чоловіком спаде, тоді і він, і ви зможете відчути та почути один одного!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368144 для Валентина Михайловна
Какие в целом у вас отношения с мужем?
Є і хороше, і погане, але здебільшого я вважаю наші відносини цінними, не зважаючи на мінуси. Проте в такі моменти я починаю сумніватися.
Загалом в нас досить довірливі відносини, можна сказати ми навчилися довіряти за час, що ми разом. Хоча і в мене, і думаю в нього проблеми з довірою базово були, але здебільшого я стараюсь відрізняти мою базову недовіру як баг і реальні причини не довіряти в певній ситуації.
Найбільше напевно нестача відкритого діалогу, він любить сам ухвалювати рішення не враховуючи мене і переглядає їх хіба коли я це зауважу.
Декілька разів на рік, здебільшого на кілька годин.
Знаете ли вы причину, по которой он не хочет говорить вам?
Він каже що просто так.
Вы обсуждали почему он так делает?
Обговорювали, сказав що ок буде говорити. Просто подібна ситуація вже не вперше така і тому мене це зачіпає, бо повторюється майже те саме, хоч і домовляємося до чогось.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368145 для Павел Леонидович
Там может быть много неопределенных факторов. А если из него вытягивать эти сроки, которые могут быть не реализованы - можно же нарваться на претензии и даже на обвинения, верно?
Можливо, але думаю я цілком можу прийняти якби мені так і сказати що не знаю скільки часу це займе і пояснити причини чому не хоче повідомляти куди йде. Просто трохи уваги і розуміння. Хоча і переживаю чи це не забагато я хочу.
корни и тревожности, и чувства "зневаженості" находятся точно НЕ в отношениях с мужем, а в детском опыте. Поведение мужа только триггерит то, что появилось задолго ДО него
Думаю в цьому щось є, бо мені самій моя реакція здається надмірною, тому питаю чи нормально те що він так робить взагалі просто як доросла людина в стосунках.
нарциссизм, хоть и в разной степени, но присутствует у вас обоих
Признаю, помічала в себе чимало нарцисичних ознак, про чоловіка не судитиму бо його світ зсередини я не знаю
Зачем ему подыгрывать вашему "эго"?! Если это банальный капрыз прынцессы, то зачем ему угождать? Была б реальная потребность - другое дело
Ну не знаю. Це до речі дуже про наші з чоловіком відносини. Мене якраз дуже пригнічує те, що в наших стосунках робиться суто те, що ТРЕБА, і все, і я не кажу тільки про те що він робить для мене, а і щодо спільних рішень і справ. Суто потреби і необхідність. Все. Це як існування біороботів. Чому не можна робити хоч трохи те, що ХОЧЕТЬСЯ? Це не те що капризи, це про те щоб почуватися живими. Питання, звісно, не до Вас, Павло Леонідович, а більше до мене, чому ж я вибрала саме з таким чоловіком стосунки, а може і безвідносно чоловіка, чому я сама не реалізую те що хочу, а щось чекаю від нього
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368153 для Володимир Анатолійович
Цікаво, відколи його поведінка стала такою?
Періодично з самого початку, якщо пам'ятаю
Але це не прям повністю так, а частково, моментами. І якось я з цим мирюся з огляду на інші позитивні моменти. Але коли це стається і я впадаю в такий пригнічений стан, що не розумію нічого, чому так, як так може бути
Як таку людину обрали в партнери?
Гарне питання, я згадую що з самого початку було чимало моментів які для мене не ок, але чомусь зараз подумала, в мене була з дитинства така настанова від мами "будь вище за це" і я ніби старалась бути сильніше за труднощі і невдоволення, не помічати і йти далі, і отак мені здається я дуже багато "проковтнула" того що не влаштовувало, не даючи собі відчувати і піддатися емоціям, і тепер якось ні вперед, ні назад, бо більше не можу терпіти і приймати нестерпне
Що цінного для Вас у спільному житті?
Зараз я справді розумію що накопичилося чимало поганого, і так само хорошого, ми давно разом, було багато і образ, і підтримки, і просто спокою. Я не витримую такі моменти як цей і зриваюся на плач, але для мене цінно вирулити ці стосунки як людина, виявляючи повагу, любов, вдячність. Я розумію що все що було зроблено негативного в мою сторону це перш за все тому що я це пропустила, тому це і моя вина. Для мене цінно саме бути в стосунках, витримуючи і себе і його, бути чесною, признавати і добрі вчинки, і не дуже добрі, бо ми живі люди
Я би дуже хотіла бути почутою і порозумітися, я в це вірю і сподіваюсь. Я готова працювати над собою щоб дійти доброго людяного порозуміння, ким ми б не були одне для одного. Принаймні зі своєї сторони бути чесною, але справедливою
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368159 для Алла Володимирівна
А чи є у вас свої окремі справи?
Так, в мене є свої справи. Хоча потреби приховувати їх немає, і якщо б йому було цікаво і важливо то я готова відкрити практично будь що. Але коли відбуваються такі моменти, то я не можу фокусуватися на своїх справах, а починаю думати про нього, чому він так чинить зі мною, ці думки і переживання мене поглинають на якийсь час повністю
де були подібні переживання в дитинстві, де ви відчували самотність та непочутість?
Розумію зв'язок, були подібні переживання коли батьки покидали сім'ю (розлучалися і не мешкали з нами якийсь час то тато, то мама). Думаю на мене вплинуло і те що наскільки мені відомо, мама дуже рано лишила мене і пішла на роботу, мені було менше року, того я не пам'ятаю але знаю з розповідей. Ще було що мене лишали саму вдома декілька разів у віці до 7 років, це вже я сама пам'ятаю. Може звідти ці переживання, коли він не каже куди і наскільки йде і я в невідомості, хвилювання до сліз, може недоречні в такій ситуації для дорослої людини і тому він не хоче це розуміти.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
в мене була з дитинства така настанова від мами "будь вище за це"
Погодьтесь, має ж значення, про що саме йдеться. Про які цінності.
Не вдаючись до контексту, можна подумати, ніби мама закликала миритись з чимось неприпустимим. Тоді постає логічне питання - ЗАРАДИ чого?
цитата:
і я ніби старалась бути сильніше за труднощі і невдоволення, не помічати і йти далі, і отак мені здається я дуже багато "проковтнула" того що не влаштовувало, не даючи собі відчувати і піддатися емоціям, і тепер якось ні вперед, ні назад, бо більше не можу терпіти і приймати нестерпне
Ресурс рухатись далі ціною затискання себе, мабуть, вичерпується. І навпаки, обсяг невдоволення накопичився і виріс до неба.
цитата:
Я розумію що все що було зроблено негативного в мою сторону це перш за все тому що я це пропустила, тому це і моя вина. Для мене цінно саме бути в стосунках, витримуючи і себе і його, бути чесною, признавати і добрі вчинки, і не дуже добрі, бо ми живі люди
Чи приходить усвідомлення щодо ціни, яку платите за свою позицію і теперішні життєві принципи?
цитата:
бо ми живі люди
На мою думку, Ви навели універсальний засіб примирення будь з чим. Він слугує виправданням, поясненням, заспокоєнням. Так само як люди вживають вислів про рибу, що псується з голови, по відношенню до держави чи суспільства. І тим самим уміло уникають власної відповідальності за свої дії, в тому числі за вибір в день голосування.
Недаремно, вживаю слово "відповідальність" замість вини. І Вам раджу не винити себе. Краще розглядати події крізь призму відповідальності.
Відредаговано автором 09-07-2024 09:19:27
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368176 для Володимир Анатолійович
"Не вдаючись до контексту, можна подумати, ніби мама закликала миритись з чимось неприпустимим. Тоді постає логічне питання - ЗАРАДИ чого?"
Мною це було сприйнято як настанова не реагувати на болючі ситуації, а заради чого — це вже не знаю, спадає на думку — щоб вчиняти розумно, а не піддаватися емоціям. Хоча мені це не повністю подобається. Але чомусь саме так я робила в багатьох ситуаціях ще з початку стосунків, можливо зараз, з теперішнім досвідом вже б не захотіла так.
"Чи приходить усвідомлення щодо ціни, яку платите за свою позицію і теперішні життєві принципи?"
Ціна така що я зрештою залишаюсь непочутою, що покладаючись на намагання щось з'ясувати і домовитися через діалог в цих відносинах я приходжу до того, що мушу відмовлятися від себе на користь нібито миру в парі, але образи і злість я мене накопичуються і просочуються все-одно. Я переповнююсь невдоволенням, бо не отримую чого хочу, що б не робила, ну а піти боюсь.
"І Вам раджу не винити себе. Краще розглядати події крізь призму відповідальності."
А яка може бути відповідальність в цій ситуації?
Якщо залишатися — то щиро змиритися з тим, що він буде і далі себе так вести, і нормально сприймати те, що це мене буде зачіпати до сліз.
Якщо далі намагатися домовитися, з'ясовувати стосунки, то враховувати що це купа зусиль, яка може ніколи нічого не змінювати.
Якщо піти, то відповідальність залишитися самою, ну і образити його, бути ініціатором розриву це бути 'поганою'. Страшно
консультация психолога
цитата:
і нормально сприймати те, що це мене буде зачіпати до сліз.
Иногда стоит разобраться с тем, что цепляет до слез и часто это не про человека другого, а про ваш и ваши какие-то детские переживания и страхи. Проработаете их и может так статься, что то, что цепляло до слез, станете воспринимать спокойно. Проверено на клиентах и на себе лично
Доповнення від автора
І до речі чомусь після того як я все-таки починаю діалог, намагаюсь пояснити що така його поведінка мене зачіпає, прошу пояснити чому він так робить, то після таких розмов я почуваю себе дуже поганою і нікчемною людиною, що мені аж незручно знаходитися поруч з чоловіком. І так само після того як маю думки про розлучення
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня Анон!
Чоловік та дружина - це єдина система, в якій все взаємопов'язане. І є рівень свідомого - це те, що ми бачимо, чуємо і до чого можемо доторкнутися. А є рівень підсвідомого, який ми не бачимо, але який і керує нашим життям, нашими реакціями та поведінкою. Тому і зовнішня поведінка того ж самого чоловіка напряму пов'язана з Вашим внутрішнім станом, Вашими емоціями та реакціями на його слова та дії. Так "жертва" завжди притягує до себе аб'юзера. Якщо чоловік не реагує на Ваші слова та прохання,
перше: щоб чоловік Вас почув, потрібно слова та прохання підтверджувати конкретними діями. Тобто, реагувати правильно на неправильну поведінку близької людини. Адже, велика кількість чоловіків сприймають слова жінки як звуковий фон і не більше. Як Ви себе поводите після того, як чоловік без попереджень зникає?
А друге: судячи з того, як чоловік Вами нехтує, Ви внутрішньо дуже залежні від нього. Тобто, психо-емоційно прив'язливі і підсвідомо вважаєте чоловіка джерелом щастя. Тобто, налаштовані на отримання від нього енергії любові та радості, як, наприклад, дитина очікує любові від своїх батьків. Але ж чоловік не батько і сам очікує любові від Вас. Тоді як претензії та контроль аж ніяк любов'ю назвати неможливо.
Тому, щоб змінити ситуацію між вами, одних слів замало, що Ви вже і сама зрозуміли. Потрібно навчитися правильно виховувати чоловіка, при цьому змінившись внутрішньо і ставши самодостатньою. Тобто, такою жінкою, яка може відчувати щастя незалежно від того, як себе поводить чоловік. А звільнившись від внутрішньої залежності, Ви зможете перебувати в стані рівноваги. А отже, розуміти, як потрібно правильно себе поводити, щоб чоловік почав з Вами рахуватися.
консультация психолога
Вам нужна индивидуальная работа, чтобы вы могли разобраться с вашими установками, убеждениями, с тем, как строите отношения и что с вами происходит вообще и в контакте с мужем в частности. У каждого есть своя картинка, какие должны быть отношения, какая у кого роль, кто хороший, кто плохой, как должны вести себя жены и как мужья. И вот когда вы во всем этом разберетесь, разложите по полочкам, тогда будет понятно, что менять и как. И это не формат сайта. Это достаточно длительная терапия, не на пару месяцев.
Описанные вами стыд и вина говорит о том, что вы себя ощущаете маленькой в отношениях, как будто муж выше вас, а не вы равные партнеры. А когда есть ощущение, что кто-то кого-то лучше, имеет больше прав и привилегий, то в отношениях ну очень сложно почувствовать себя счастливой.
психолог онлайн
Цікаво, що таке "розумно"? Для кого? З боку кого?
цитата:
Хоча мені це не повністю подобається. Але чомусь саме так я робила в багатьох ситуаціях ще з початку стосунків, можливо зараз, з теперішнім досвідом вже б не захотіла так.
Не захотіли б так, а як? Альтернатива - вчиняти не розумно?
Чи відомо Вам, що емоції можуть бути розумними, а думки емоційними? Чи допускаєте Ви, що між ними може не бути протиріч? Що вони можуть перебувати в гармонії?
цитата:
Ціна така що я зрештою залишаюсь непочутою, що покладаючись на намагання щось з'ясувати і домовитися через діалог в цих відносинах я приходжу до того, що мушу відмовлятися від себе на користь нібито миру в парі, але образи і злість я мене накопичуються і просочуються все-одно. Я переповнююсь невдоволенням, бо не отримую чого хочу, що б не робила
Не зависока плата?
До речі, у Вас мають бути власні припущення, куди і навіщо зникає чоловік. Поділитись можете?
цитата:
ну а піти боюсь.
То окреме питання про страхи.
А піти зовсім необов'язково(!) Можна ж бути стійкою і рішучою у прагненні того законного, на що розраховуєте. Це Вам не приходило на розум? Розумний намір, здійснений розумними засобами?
цитата:
А яка може бути відповідальність в цій ситуації?
Не зраджувати себе(!), виконуючи буквально мамини настанови.
психолог онлайн
цитата:
Можливо, але думаю я цілком можу прийняти якби мені так і сказати що не знаю скільки часу це займе і пояснити причини чому не хоче повідомляти куди йде
З приводу першого - цілком згоден. А з приводу другого є зауваження. Як він зможе пояснити причину, чому не хоче повідомляти, тим самим не розкривши свій секрет?!))
цитата:
Просто трохи уваги і розуміння. Хоча і переживаю чи це не забагато я хочу
Навряд чи це можна назвати словом "забагато". Думаю, що Ви й самі це розумієте. Звичайне людське бажання.
цитата:
Думаю в цьому щось є, бо мені самій моя реакція здається надмірною, тому питаю чи нормально те що він так робить взагалі просто як доросла людина в стосунках
Інколи це нормально. Але саме інколи, а не як система. І щодо надмірності реакції - є сенс подумати, а ЩО САМЕ там є?
цитата:
Добре, що визнаєте. Не все так погано, як могло б бути) Тоді це лише нарцисична частина - так званий "радикал", а не повна структура. І невже так погано знаєте чоловіка?
цитата:
Так, Ви справді можете реалізувати хоча б деякі свої бажання самостійно. Як і відповісти собі на питання власного вибору чоловіка.
А щодо бажань - так їх справді треба реалізовувати заради відчуття життя, навіть в цей скрутний час.
Хоча з іншого боку, саме цей час і підштовхує більш до того, що треба - для виживання, наприклад.
Будемо сподіватись, що він скоро скінчиться - може навіть і восени.