Як зрозуміти чи хочеш бути з людиною, чи любиш чи просто привʼязаність?
Була в хороших відносинах, взаємна любов. На роботі познайомилась з хлопцем, спочатку подобалось просто спілкуватись як друзі, потім почала появлятись симпатія і хотілось проводити з ним більше часу, хлопцеві не змогла це сказати, адже знала, що зроблю йому боляче, тому ми розійшлись через іншу причину, але назвали це «паузою» у відносинах, через деякий час я зрозуміла, що скучаю за колишнім, хоча по цьому активно спілкувалась з тим хлопцем з роботи і йому чесно казала як є, що привʼязана до колишнього, мучилась довго і не знала кого обрати, обирала першого - мучилась за довгим і навпаки. Як можна це все описати ? Що зі мною ? Як зрозуміти, з ким бути далі і не помилитись ?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Если вы, будучи в отношениях, смотрите по сторонам и выбираете быть с кем-то другим, это означает, что в отношениях вам не ок. И по какой-то причине вы выбираете не налаживать отношения с парнем, а предпочитаете взять паузу, а по честному сказать, разойтись.
И тут вопрос скорее, что вас не устраивало и почему предпочли уйти из отношений?
За чем конкретно скучаете?
психолог онлайн
Те, що ви описуєте, може бути ознаками емоційної нестабільності внаслідок конфлікту між поточними емоційними прив'язаностями. У психології такі ситуації часто характеризуються як когнітивний дисонанс, коли одночасно існують два суперечливих бажання чи почуття.
Ваші відносини з обома хлопцями мають свої емоційні контексти та значення для вас. Відчуття прив'язаності до колишнього партнера і одночасна симпатія до нового можуть викликати внутрішній конфлікт, що призводить до тривоги та сумнівів.
Для отримання додаткової інформації ви можете звернутися до спеціаліста-психолога для глибшого аналізу та розуміння вашого стану.
Гарного вечора🤗