Хочу розлучитися з хлопцем. Чи я погана?
Добрий день! Хочу поділитися своєю історією та почути вашу думку стосовно ситуації. Мені 18, зараз я перебуваю у стосунках з хлопцем, що молодше мене на рік. Ми зустрічаємося близько двох місяців. Ми з одного селища, розпочали спілкування через спільних друзів. Спочатку в інтернеті, потім я покликала його на прогулянку. Він здавався мені на той час мужнім, серйозним, солідним хлопцем, мене тягнуло до нього. Він комфортно спілкувався в інтернеті, а в житті був сором'язливий. Другої нашої прогулянки, я виявила ініціативу в його сторону, і досить активно й швидко. Я його перша дівчина, і після першому поцінку він вирішив, що тепер ми зустрічаємося. Я ж наче була не проти, тож не суперечила. Зараз, коли ми спілкуємося вже 2 місяця, я розумію що це не моя людина. Він — не той, хто зможе дати мені щось у майбутньому, до того ж зовсім не відчуваю інтересу до нього, не тільки як до хлопця, а й як до людини, навіть просто розмовляти не хочу. І це вже не вперше, мої минулі стосунки закінчилися так само. Можливо смішно, але у хлопців однакове ім'я. В минулих стосунках в мене також зник будь-який інтерес до людини. Що в минулих стосунках, що зараз, мені в моменті почав подобатись інший хлопець. І я вже не звертаю увагу на те, що в мене є хлопець. Мене тягне до іншої людини. Ініціатором розлуки в минулих відносинах була я, бо зрозуміла що вже просто маніпулюю людиною та використовую її. І зараз я б хотіла розлучитися, але не знаю як правильно це сказати хлопцю. Я його перша дівчина і він постійно жалівся мені, що боїться щоб я його не кинула. За два місяці я почула безліч таких натяків, і ці натяки наче давлять на мене, що я в 2 раз зроблю болюче людині. Я немов би то використовую хлопців, граюся ними, а потім кидаю, чи це нормально?
Краще ж відразу зупинити стосунки з людиною, ніж надавати їй фальш надію на кохання та підтримку.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
А як Ви вважаєте, можна щось дізнатись про людину і зрозуміти, що "це моя людина ", без того, щоб зблизитись?
Ви зустрічались 2 місяці, дізнались більше про хлопця і зрозуміли, що він Вам не цікавий.
А є якийсь інший шлях?
Ви ніби відчуваєте себе відповідальною не тільки за себе, але і за хлопця і його почуття.
Ніби матуся, яка переживає, щоб з дитиною нічого не трапилось, щоб її не образили.
Але ж ви в стосунках на рівних.
Ви приблизно одного віку.
Перші стосунки бувають в кожного.
Зачасту невдалі.
І кожен потім з цього якось вибирається.
І хлопець впорається.
Важливо поговорити з ним так, щоб не образити його, з вдячністю за спільно проведені 2 місяці і хороші моменти.
І чому це Ви "граєтесь " і "кидаєте "?
Адже Ви на початку самі були зацікавлені цим хлопцем?
Могло ж бути і так, що Ви б йому не стали цікаві і саме він би запропонував розлучитись?
На початку ніхто не знає, чим закінчиться.
Сталося так, що він перестав бути цікавим і Ви вирішили припинити стосунки, щоб бути чесною і з ним і з собою.
Інша справа, якби Ви ще на початку відчували, що він не такий, як хотілося б, а Ви все одно почали б стосунки, щоб потім зробити йому боляче.
Ніби певна помста "всі чоловікам".
Не було такого?
психолог онлайн
"Краще ж відразу зупинити стосунки з людиною, ніж надавати їй фальш надію на кохання та підтримку." - цілком з Вами погоджуюся)
"Можливо смішно, але у хлопців однакове ім'я." - це не смішно, а навіть цікаво, особливо якщо це не Саша, Серьожа чи щось на кшталт цього, а менш розповсюдженні імена.
І так, як вже писали - Ви йому не мама, тому не покинули, а розійшлись, як в морі кораблі)
Ви ще зустрінете своє справжнє кохання, але зараз це було не воно, точно не воно
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
ХОЧУ РОЗЛУЧИТИСЯ З ХЛОПЦЕМ. ЧИ Я ПОГАНА?
Якшо вам не подобається хлопець,то ви можете закінчити ваші стосунки. Але як у вас виникає ідея, що ви погана від того?
Я помічаю,що ви є ініціатором і початку відносин, і вибираєте, напевно, собі схожих хлопців саме не ініціативних,з якими стане нецікаво через деякий час.
психолог онлайн
Здається, ви потрапили в складний патерн стосунків, де втрачаєте інтерес до партнера після початкового захоплення, і вам подобається інший хлопець.
Ось кілька думок щодо вашої ситуації:
Важливо бути чесною з собою та зі своїм хлопцем. Ви не повинні залишатися у стосунках, які вас не роблять щасливою, лише тому, щоб не образити його почуття.
Краще розлучитися зараз, ніж продовжувати стосунки, які ґрунтуються на фальші. Це буде боляче для нього зараз, але в довгостроковій перспективі буде краще для вас обох.
Поясніть хлопцю причину розлучення спокійно і шанобливо. Не звинувачуйте його і не змушуйте його почуватися винним. Просто скажіть йому, що ви не відчуваєте до нього романтичних почуттів і що вам краще розлучитися.
Будьте готові до того, що він може засмутитися або розсердитися. Це нормально. Дайте йому час, щоб опрацювати свої емоції.
Не звинувачуйте себе за те, що потрапили в цю ситуацію. Це не ваша вина, що ви втрачаєте інтерес до людей.