Розлучатись чи ні
З чоловіком живемо вже 4 роки. Останній місяць був жахливий. Повна відсутність взаєморозуміння. Він впевнений що правий він, а я - що я. Раніше я хотіла бути хорошою дружиною, тому десь замовчувала, десь погоджувалася, бо хотіла як краще. Але зараз вже не можу терпіти. Відчуваю себе зручним обслуговуючим персоналом і все. На будь які спроби поговорити та все владнати - вислуховую, що вся проблема в мені, я скандалю, накручую себе і шукаю привід посваритися. Я не відчуваю себе щасливою, захищеною, за кам'яною стіною... Втомилася догоджати і слухатися в усьому. Я не хочу розлучатися, бо багато всього пройшли, але і жити так теж не можу. Потрохи почала розуміти людей, які завершують життя самогубством, хоча якщо не можу відважилися розлучитися то такий вчинок мені точно не по зубам
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий вечір. Так звучить, що або розлучитися, або померти?
цитата:
Останній місяць був жахливий.
причина жахіття в не можливості зрозуміти один одного чи є ще щось?
психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю вашій безвиході і спустошеності. Чи є хтось зараз, кому ви можете виговоритися? Ви переповнені образою і злістю, важливо найти змогу щоб з кимось розділити ці почуття.
Конфлікт - це частина нашого життя, але вас не готові слухати і ще й ви отримуєте звинувачення. Це дійсно дуже неприємно. А якщо перестати бути обслуговуючим персоналом, то ким потрібно стати у шлюбі? Ваша агресія не може вийти, бо ви отримуєте більшу агресію зі сторони чоловіка… Чомусь раніше ви замовчували, хотіли бути хорошою, а зараз ваша погана частина теж хоче влади, прийняття та розмісти свої хочу. Поки що сама для себе витримуйте себе таку, навіть якщо чоловік ігнорує. Здається вся напруга виходить з ваших внутрішніх берегів і ви хочете щоб вас помітили і з вами рахувались… Щиро цього бажаю і підтримую вас! Розлучатись чи ні, ніхто за вас не прийме цього доленосного рішення…
Відредаговано автором 16-07-2024 07:22:32
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Я не відчуваю себе щасливою, захищеною, за кам'яною стіною...
Співчуваю Вам. Водночас хочу звернути увагу на моменти, які, з одного боку, можуть пролити світло на те, що відбувається. А с другого - окреслити напрямок виходу з кризи, в якій перебуває Ваша сім'я.
Почнемо з певного протиріччя(!)
Ваше бажання бути як за кам'яною стіною підкріплювалось моделлю Вашої поведінки
цитата:
догоджати і слухатися в усьому.
цитата:
десь замовчувала, десь погоджувалася, бо хотіла як краще.
Тобто мимоволі Ви сприяли закріпленню в чоловіка думки, що він завжди ПРАВИЙ, що Ви його мусите в усьому слухатись.
Виходить, що Ви підігравали йому, точніше його сприйняттю себе тією "КАМ'ЯНОЮ СТІНОЮ." А Він, в свою чергу, намагався як міг виправдати Ваші очікування(!)
Тож, нинішня реальність перекреслила переконання, мовляв,
цитата:
бути хорошою дружиною
, означає, в усьому догоджати человікові... і зраджувати себе. Власне, свої почуття, бажання тощо.
Ось такий виходить сценарій Вашої пари. І тому абсолютно не дивує, що ви почали сваритись, бо у Вас особисто народився спротив. От тільки він, в пергу чергу, проти власної первинної моделі перебування у шлюбі(!) Хоча і спрямований на чоловіка, який, звісно, не розуміє, що сталося. Для нього ж все було тихо і спокійно, а тут на тобі...
цитата:
РОЗЛУЧАТИСЬ ЧИ НІ
Я б не радив зараз розлучатись. Тим більше, якщо
цитата:
Я не хочу розлучатися, бо багато всього пройшли
Спробуйте навчитись вести діалог інакше, не з позиції власної правоти і звинувачень чоловіка. Краще доносити адекватно свої погляди і бажання, свої емоції і почуття. Ділитись власним баченням історії вашого спільного життя.
До слова, щось подібне або схоже переживає більшість сімей. Певне прозріння приходить з часом. І воно спонукає шукати шляхи і способи, як налагодити життя разом, але вже на інших засадах. Знаєте, зруйнувати легше, ніж збудувати.
І цьому новому потрібно вчитись(!) Відкривати для себе можливість бути іншим - більш свідомим і відповідальним за наше спільне "МИ".
Зверніться до психолога самі, запропонуйте чоловікові парну зустріч. Вам обов'язково допоможуть розв'язати накопичені складні вузли.
психолог онлайн
Разводиться или нет это точно не вопрос для сайта. Это серьезное решение, требующее индивидуальной работы, чтобы разобраться в себе. Важно ведь понять, что происходит с вами и какие у вас переживания, как вы строите отношения, почему происходят ссоры, возможно попробовать по новому взаимодействовать с мужем и выстраивать границы не разводясь. А может вы, разобравшись в себе, поймете, что да, таки вам не по пути. Но решение в любом случае принимать вам. Просто сделать это на основании понимания себя, а не просто сгоряча.
Вы звучите про развод так, как будто после него нет жизни и это настолько ужасно, что даже стали понимать самоубийц.
Что для вас означает развод?
Как думаете, какая жизнь после развода?
Что вас больше всего пугает в том, что вы можете развестись?
Какие отношения между вашими родителями?
По каким причинам вы ругаетесь с мужем?
Что вам не нравится в отношениях?
А что ценного есть в отношениях с мужем?
психолог онлайн
З вашого опису видно, що ви перебуваєте у складній ситуації. Ви відчуваєте себе нещасливою у стосунках з чоловіком, але не хочете розлучатися.
Ось кілька ключових моментів, які я можу виділити:
Відсутність взаєморозуміння: Ви з чоловіком не можете знайти спільну мову і постійно сваритеся.
Непочуття: Ви відчуваєте, що вас не чують і не цінують.
Незахищеність: Ви не відчуваєте себе в безпеці і за кам'яною стіною.
Втома від догоджання: Вам набридло постійно йти на компроміси і поступатися своїми бажаннями.
Суїцидальні думки: Ви відчуваєте себе в безнадії і не бачите виходу з ситуації.
Важливо пам'ятати, що:
Ви не самотні: Багато пар стикаються з подібними проблемами.
Є вихід: Існує багато способів покращити ваші стосунки.
Ви маєте право на щастя: Ви не повинні жити в стосунках, які роблять вас нещасливою.
Я рекомендую вам:
Спробувати щиро поговорити з чоловіком: Поясніть йому, як ви себе почуваєте, і що вам потрібно від стосунків.
Звернутися за допомогою до психолога: Спеціаліст може допомогти вам обом зрозуміти один одного і навчитися вирішувати конфлікти.
Не ігнорувати свої потреби: Ви маєте право на щасливе життя. Не бійтеся говорити про те, що вам потрібно і чого ви хочете.
Не здаватися: Покращення стосунків потребує часу і зусиль. Не здавайтеся, якщо ви не побачите результатів одразу.