Як же вчинити ? Це ні до чого ж не веде
Познайомилися з хлопцем, листування було зранку до ночі , цікаве спілкування
Зустрілися і стався інтим на першому побаченні, спочатку було всеодно на нього і я поставила , що це просто секс « у себе в голові » ми часто бачились і проводили час разом, потім я була з ним і мені було на нього якось байдуже і я заставляла себе хоть щось відчувати, типу щоб було не байдуже
Пройшов час і ми поговорили , що ми не зустрічаємось і він не закоханий
А хоче вільних стосунків, я вроді як погоджуюсь і через деякий час розумію, щоб хотіла з ним спробувати стосунки і поговорила він сказав , не хоче серйозних стосунків і це його позиція
Я сказала ок на цьому все , я шукаю стосунки
При цьому він написував мені всеодно і ми сходились і був інтим
Зараз уже пройшло більше пів року, нам важко один без одного
Ми думаємо це привʼязаність, пробували не переписуватися і не бачити і через деякий час списались
Зізнались що обоє відчували пустоту і що важко уявити , як це нас не буде в житті один одного
Але коли стали знову спілкуватися, то нам легше
Але прощались вже не один раз , що це кінець
Між нами хімія , нас тягне один до одного і у фізичному плані особливо
Але у нас не тільки секс , а і прогулянки , пекніки , і тд
Що нам робити? Може ми закохані один в одного? Але самі не розуміємо
Але він і досі тримається своєї позиції, але і відпускати не хоче і не тримає
При цьому шукає способи як написати і зустрітися
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброго часу доби!
цитата:
А чого би вам хотілося? Судячи з того що ви написали
цитата:
хлопець вас тримає у стані невизначеності та знецінює ваші бажання. Такі стосунки дуже виснажують.
цитата:
Що нам робити?
. Схоже що це питання хвилює лише вас, тож вам слід подбати про себе. Раджу вам обрати психолога для індивідуальної роботи.
Відредаговано автором 29-07-2024 23:31:39
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Елена Владимировна Мороз
Схоже що це веде до того що ви погоджуєтесь на умови хлопця. Можливо стосунки з цим хлопцем можуть бути лише на таких умовах. Але чи ви насправді цього хочете?
Виходячи з того, що ви пишите, хлопець ясно дав вам зрозуміти, що не хоче серйозних відносин і віддає перевагу вільним відносинам. Ви, наскільки я розумію, вголос ясно йому висловили своє бажання мати серйозні відносини. Якщо ваші цілі, сенси та очікування не збігаються, це може призвести до подальших емоційних проблем та розчарувань. Його, скоріш за все, все влаштовує - він продовжує вам писати, запрошувати на побачення, у нього є все що він потребує. А як щодо вас?
Якщо хлопець не готовий до серйозних стосунків, а ви хочете саме це, має сенс оцінити наскільки важливо для вас мати такі стосунки. З цим запитом більш глибоко можна розбиратися в індивідуальній роботі з психологом, прояснюючи ваші сенси, цілі, бажання та вигоди.
Залишаючись у поточній ситуації, ви ризикуєте не отримати те, що вам дійсно потрібно. Фізичне тяжіння та спільне проведення часу, безумовно, створюють сильний зв'язок, однак для побудови довгострокових відносин важливо щоб обидва партнери хотіли і були готові до взаємних зобов'язань.
Іноді об фантазії можна розбитись. Бережіть себе.
психолог онлайн
Екатерина Владимировна Конивщинская
Елена Владимировна Мороз
Доброго ранку, adel!
цитата:
Може ми закохані один в одного?
Спочатку зверну Вашу увагу на форму висловлювань. Ви доволі часто вживаєте "МИ". От навіщо? Адже людина має відповідати за себе і щось виголошувати від свого імені. Насправді ніякого "ми" не існує. І це не про те, що кожен окремо сам за себе. Це про збереження власної особистісної унікальності, самобутності і автономності у вирішенні питань власного життя(!) Без цього немає об'єктивної оцінки ситуаціїї, адже злиття у "ми" позбавляє такої можливості.
В кращому випадку є "Я+Ти". Погодьтесь, навіть візуально виглядає інакше.
Тим більше, наскільки можу припускати, хлопець Вас не вповноважував говорити за вас двох. Чи не так?
Тепер про зміст.
цитата:
Може ми закохані один в одного?
Ви, можливо, і закохані, хоча на початку
цитата:
було всеодно на нього і я поставила , що це просто секс « у себе в голові » ми часто бачились і проводили час разом
До речі, задоволення від сексуальної близькості, дійсно, може бути тим клеєм, який склеює людей. Але одного сенсу недостатньо...
Щодо закоханості хлопця, то цього не скажеш, бо він
цитата:
і досі тримається своєї позиції, але і відпускати не хоче і не тримає
Чому так? Яка може бути в нього мета? Скоріше за все, він відчуває Вашу емоційну залежність, тобто прив'язаність. І користується цим, адже так йому, напевно, зручно.
Є ще варіант, згідно з яким можна припускати, що він боїться справжньої близькості, боїться ЗВ'ЯЗАНОСТІ (не ПРИв'язаності) через те, що не готовий, не дозрів до відповідальних дорослих стосунків.
цитата:
Але самі не розуміємо
Давайте про Вас. От взяти закоханість - як Ви її уявляєте? Що при цьому має відчувати людина?
цитата:
Що нам робити?
Є кілька варіантів.
Перший Вам особисто звернутись до психолога, аби розібратись, що відбувається з Вами. Що тримає в орбіті цього партнера? Що спонукає
цитата:
Але прощались вже не один раз , що це кінець
?
Очевидно, спрацьовує щось на підсвідомому рівні, чого Ви не можете поки що збагнути. Якісь сховані в глибині мотиви, прагення, страхи, сумніви тощо.
Другий варіант. За згодою хлопця звернутись разом до психолога, що працює з парами. Вже уявляю, наскільки цікавою і змістовною може бути така взаємодія. Там з'являється шанс розкрити і побачити те, що уникає зустрічі з вами, проте формує сценарій подій.
Відредаговано автором 30-07-2024 10:14:02
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
На мою думку, це можуть бути залежні стосунки. Ви емоційно тримаєте один одного.
Якісь Ваші та його травми не дозволяють розірвати цей зв'язок.
Якщо Ви хочете його розірвати, зверніться до спеціаліста.
Тільки пропрацювавши травми Ви зможете змінити відносини з цим чи з іншим партнером, бо від залежності не так просто позбутися. Ви можете змінити хлопця, але не залежність (травму).
І це стосується не тільки Вас, а й хлопця.
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий день.
цитата:
Ваша історія звучить досить драматично, але якщо є бажання правда розібратися в цьому,то ви маєте показати ваші кордони: як ви хочете?
Хочете стосунків - кажете про це. Немає взаємності - приймаєте ви особисте рішення. Гойдалки це цікаво та додає гостроти, але зазвичай це закінчується болем та розчаруваннями.
Закохалися один в одного - прекрасно. Кожен має це визнати із власної сторони і взяти відповідальність.
А у вас в тексті суцільне ми "ми думаємо,нам важко,ми закохані,ми не розуміємо"....
Спробуйте сказати через "я". І подивитися, що сама ви відчуваєте у цій ситуації.