Адаптація дитини і матері до садка
Ми почали ходити звикати до садка, живемо в маленькому смт, багато вихователів виховували ще мене, тому відчуваю себе не комфортно, постійно думаю як вони оцінюють мене і мою дитину, вихователі доволі холодні з дітьми і зляться коли діти не зручні, а в мене саме така дитина, ще не дотримується всіх правил, боюсь шоб не були грубими з нею, боюсь залишати, думаю що надто слабохарактерна щоб в разі чого розібратись з ними, хоча дітей вони не б‘ють, але думаю пасивно агресивне спілкування може бути, боюсь шо якщо в них будуть якісь претензії до дитини і мене буду в слабкій позиції, не знатиму що сказати, іншого садка немає, боюсь що вони мене не поважатимуть. Всі дні до цього я посміхалась їм і хотіла їм подобатись, але боюсь що вони вирішать що я надто добра і користуватимуться цим
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
Добрий день.
цитата:
АДАПТАЦІЯ ДИТИНИ І МАТЕРІ ДО САДКА
Якшо ви говорите про свою адаптацію,як матері,до садка, то напевно у вас є певний досвід, коли щось пішло не так. Ви боїтеся оцінки вихователів, хоча ви вже далеко не дівчина з дитячого садка. Можу здогадуватися, що ваша невпевненість і страхи беруть початок із відносин з вашими батьками. Загалом це гарний привід почати роботу над собою.
Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
багато вихователів виховували ще мене, тому відчуваю себе не комфортно, постійно думаю як вони оцінюють мене і мою дитину
Ця залежна від думки оточуючих, "дитяча" позиція, яку ймовірно виховали у Вас батьки, спричиняє Вам велику шкоду. Бо робить вразливою та слабкою. Від неї треба звільнятись.
цитата:
вихователі доволі холодні з дітьми і зляться коли діти не зручні
Бо пихаті та самозакохані, нацисичні?
цитата:
а в мене саме така дитина, ще не дотримується всіх правил
І гарно, що вона не така, не дресована, жива і вільна.
цитата:
боюсь шоб не були грубими з нею, боюсь залишати, думаю що надто слабохарактерна щоб в разі чого розібратись з ними, хоча дітей вони не б‘ють, але думаю пасивно агресивне спілкування може бути, боюсь шо якщо в них будуть якісь претензії до дитини і мене буду в слабкій позиції, не знатиму що сказати, іншого садка немає, боюсь що вони мене не поважатимуть
Ви 100% маєте психологічну травму з дитинства, яку Вам спричинили або батьки, або інші родичі. Ймовірно, вони теж були з Вами нарцисично холодними та не давали Вам захищатись від своїх нападів, давили Вас.
З цією травмою треба на психотерапію. Саме не пройде.
цитата:
Всі дні до цього я посміхалась їм і хотіла їм подобатись, але боюсь що вони вирішать що я надто добра і користуватимуться цим
Ця тактика задобрення хижаків не завжди спрацьовує, іноді навіть навпаки. Є сенс для Вас вчитися себе захищати - і для себе самої, і для своєї дитини, щоб надати їй належний приклад. Інакше, чого її навчите? Як бути зручною жертвою нападників?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброе Утро!
"Всі дні до цього я посміхалась їм і хотіла їм подобатись, але боюсь що вони вирішать що я надто добра і користуватимуться цим"
А с кем еще вы такую модель поведения проигрываете - вообще со всеми? ( с друзьями родственниками мужем?)
Вы под всех привыкли подстраиваться и да люди это чувствуют и этим начинают пользоваться...
Вам надо научится защищать свои границы и границы ребенка - и не боятся этого.
Боитесь быть настоящей? ( и плохой в том числе - не послушной как ваш ребенок)
Знаете невозможно всю жизнь под всех подстраиваться - просто не хватит сил и нервов...
( доведете себя до невротического состояния)
"боюсь що вони мене не поважатимуть"
Уважение от окружения конечно приятно.
Но тут самое главное уважаете ли вы саму себя?
Научится уважать себя прежде всего - тогда уже не так сильно зависим от того, уважает ли тебя ктото или нет - потому что ты сам себя уважаешь и ценишь.
Вам вот уважение и ценность к себе надо на психотерапии с психологом прорабатывать - и это именно нужна психотерапия - так как судя по всему вы в таком состоянии слабом находитесь давно...
А какие у вас отношения с родителями?
Знает ли про ваши переживания муж? Как он относится к ситуации?
Есть ли у вас поддержка моральная от когото?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
По-перше, Ви починаєте писати зі слів :
цитата:
Ми почали ходити звикати до садка...
МИ ... У Вас не має розмежування з дитиною. Наші діти це окрема особистість, в них є свої емоції, почуття, бажання і т. д. і це потрібно розуміти, приймати та відмежовувати від себе.
По-друге, Ви стільки разів написали слово "боюсь", що мені самій стало страшно тільки за Вас.
У Вас дуже багато страхів, які не дають Вам можливість рухатися вперед, які сковують Вас. Читаючи Ваше звернення я навіть на хвилинку відчула вашу скутість Вашим страхом.
Я б радила Вам звернутися за допомогою до психотерапевта.
P.S.
цитата:
в мене саме така дитина, ще не дотримується всіх правил
Це добре, що Ваша дитина така. Вона ще вільна від страхів бути не зручною. Будь ласка, не змушуйте її "дотримується всіх правил", це зруйнує її індивідуальність та особливість. Коли вона буде готова взаємодіяти з оточенням вона сама, не травмуючи, прийми правила соціуму.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369356 для Віталія Юріївна
Дякую, це все правда
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369356 для Віталія Юріївна
Мені треба почати роботу над собою щоб відстояти свою позицію і захистити дитину, досі боюсь реакції оточуючих , виправдовую очікування
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369366 для Павел Леонидович
Це правда, дякую за вірні слова
психолог онлайн
цитата:
Саме так 😊
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369392 для Інна Олегівна
Дякую, дійсно маю багато страхів
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369356 для Віталія Юріївна
Цікаво як поводитись з вихователями
психолог онлайн
цитата:
Цікаво як поводитись з вихователями
Я не бачила ваших вихователів, але якщо є те, що вам не подобається- конкретний випадок,ви маєте це обговорювати.
психолог онлайн
цитата:
Цікаво як поводитись з вихователями
психолог онлайн
цитата:
Цікаво як поводитись з вихователями
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369450 для Віталія Юріївна
Дякую
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369371 для Ірина Миколенко
Так, моя мама подавляла мій характер, в дитинстві я була доволі «незручною» на її думку, тепер бачу так її виховувала і моя бабуся, зараз мама визнала шо не завжди правильно вчиняла зі мною, зараз в нас непогані стосунки, чоловік мене підтримує
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Хорошо что признала свои ошибки ваша мама - это очень ценно!
И хорошо что вас поддерживает муж!
А каким вы были ребенком - можете вспомнить?
Какой вы себя помните? ( опишите пожалуйста)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369478 для Ірина Миколенко
Я була не сором‘язлива, відкрита, активна
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369366 для Павел Леонидович
Так, покищо в нас заміняє одна вихователька, яка мене не влаштовує (не шукає підхід до дітей, незадоволена), але скоро має вийти з відпустки інша, ховорять що хороша, тому поки разом з дитиною ходжу лише на прогулянки в садок і ще не залишала, ось маю залишити на півгодини саму з дітьми цього разу. В старших групах теж зарозумілі виховательки, розумію що з часом вони теж будуть виховательками моєї дочки. Поки що планую почекати іншу виховательку, яка вийде з відпустки і пояснити свої побажання
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
О как интересно!
Надо же неожиданно)
Сейчас попробую описать свои предположения ( а вы потом разъясните)
Это вы себя такой помните - лет так до 6 примерно?
Вы была сильная энергичная - много чего хотелось узнать и добиться? Достичь?
О чемто таком важном мечтали?
О чем в детстве вы мечтали?
Верили в себя?
А сейчас вам наоборот как энергии не хватает - нехватка ресурса и энергии интереса возможно?
Как будто ради чего вообще стараться? Всеравно в меня никто не верит... я сама в себя не верю... или перестала верить...
Верно?
Ощущение от вас очень такой подавленности какойто исходит ... как будто вас придавили чемто таким тяжелым... видимо весь этот груз прошлого... который нужно теперь разгружать на психотерапии с психологом
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369481 для Ірина Миколенко
Так, десь до такого віку приблизно, вірила в себе, зараз вірю шо багато чого можу, але варто позбавитись страхів повністю , дійсно з купою думок і страхів немає ресурсу і сил
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Побажання то гарно, але ж тут ціла СИСТЕМА - коли більшість ставляться до дітей зі знеціненням. Ноги зазвичай ростуть від завідуючої дитсадком. Бо, як говорять, "риба гниє з голови"...
цитата:
Ви зростали в нарцисичній родині, в якій подавлялося все "незручне" і ламався характер, то ж Вам для виживання треба було відмовитися від деяких свої вроджених проявів, як то:
цитата:
Я була не сором‘язлива, відкрита, активна
Але!!! всі ці прояви залишились всередені Вас, їх треба тільки РОЗБЛОКУВАТИ. А для того необхідна психотерапія з психологом. Без цього з проблемою не впоратись.