Що варто зробити в даній ситуації, яка описана нище?
Ми з хлопцем якось дійшли до теми колишніх (у мене це перші відносини, тому колишнього немає), і так вийшло що він показав мені свою колишню і розказав один так скажемо романтичний момент який був у нього з колиньою. Після цього стало не приємно і ця колишня трішки в моїй голові засіла. І також би хотілося, щоб були такі моменти, розумію, що зараз війна, але ж ніхто романтику не забороняв. Чи варто обсудити цей момент з хлопцем? Можливо нашим відносинам не вистачає романтичних моментів і також варто обсудити даний момент?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Доброго вечора!
Як саме ви з хлопцем дійшли до теми колишніх, хто був ініціатором розмови на цю тему, і про що ця тема говорить особисто для Вас?
Я так розумію, Вам у стосунках з хлопцем не вистачає романтичних моментів і Ви хотіли б з ним це питання обговорити. Це було б хорошою ідеєю, адже свої потреби в стосунках варто проговорювати.
Доповнення від автора
Я не пам'ятаю як ми дійшли до теми колишніх, але ініціатива показати як виглядала його колишня проявилася від нього, я цього не заперечувала, хоча мені було якось фіолетово.
Але як показала ситуація, вона мене заципила, з'являються різні думки, негативні.
психолог онлайн
цитата:
ініціатива показати як виглядала його колишня проявилася від нього
Що Ви відчули, коли хлопець Вам показав, як виглядала його колишня? Чи казали Ви йому, що Вам була неприємна ця тема? Які негативні думки у Вас виникли?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброй ночи!
"Чи варто обсудити цей момент з хлопцем? Можливо нашим відносинам не вистачає романтичних моментів і також варто обсудити даний момент?"
Конечно и нужно и важно - обговорить это все с вашим парнем - открыто ему сказать, что вам не хватает романтики и романтических вечеров и завтраков.
Что хотите раскрасить вашу жизнь приятными красками - и это нормально и естественно.
Темболее война уже давно идет - все под устали морально... наоборот приятные теплые, или страстные вечера - вам только подарят кайф и расслабят - то что сейчас нужно многим людям.
Вы можете ему честно сказать, что вы ревнуете его к бывшей - то что вы чувствуете, и вас так зацепило - это ревность.
И что вам тоже хочется с ним и романтики и всего всего.
Ну а там уже, или совместно организовать романтический вечер - или подождать от него инициативы - или самой сделать приятный сюрприз ему.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку!
цитата:
Чи варто обсудити цей момент з хлопцем? Можливо нашим відносинам не вистачає романтичних моментів і також варто обсудити даний момент?
Питання ставите актальні і дуже важливі, як на мене. Проте варто уваги трохи інше - ЧОМУ Ви ставите ці питання? Адже доросла людина має дбати про свої інтереси і потреби. А зробити це можна за допомогою спілкування, діалогу, ВІДКРИТОСТІ... без страху відмови чи образи з боку іншого.
А у Вас сумніви, запит на пораду і думки інших людей. Вчиться довіряти собі, вчиться покладатись на ВЛАСНІ думки і почуття.
Щоби розвинути цю здатність і на теперішній час і на майбутнє, вважаю, буде доцільно звернутись до психолога.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Обсудить то, что вам не хватает в отношениях, это важно и нужно. Если вы будете молчать, то как МЧ узнать, понять, что вам важно и хочется.
По поводу темы бывших, то впредь, если вам не хочется слушать подобные рассказы, вы можете останавливать МЧ и говорить, что его бывшие девушки вам не интересны и слушать про них вам неприятно. И пресекать эту тему каждый раз, когда МЧ захочется про них поговорить. Это нормально не хотеть слушать про бывших
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Вітаю!
Тема минулого і стосунки до вас - це дуже вразилаве і болюче поле. Особливо коли це привноситься в теперішнє і ви вже починаєте сумніватись, порівнювати себе з нею. Я знаю безліч історій подруг, клієнтів. Розумієте, якщо будь якому хлопцю показати фото якось минулого хлопця і сказати: «Я його так любила …», то це звернення до теперішнього, скрита маніпуляція, яка по суті робить боляче бо теперішнє протистоїть минулому. Нікому таке не буде приємним. Я раджу минуле залишити в минулому, у нього ж немає дітей, які могли б бути привидом для взаємодій і зосередитись лише на вас. Щирі відкриті обговорення - це те, що можливо не всім вдається, але саме воно спроможнє прояснити у кого і що на душі і в голові. Скажіть, що вас ранило це показування фото і звернення до його компетентності нажитого досвіду. І запитайте мотивацію: «А для чого ти це робив?». І проростіть більше ніколи так не робити!