Боюся що партнер має великий депресивний розлад, не знаю що робити, зв`язку з ним не має.
Партнер має такі ознаки: постійне відчуття нещастя, страждання; відсутність емпатії до інших (окрім дитини, решті близьких робить боляче ніби не розуміючі цього, в праці веде себе нормально); перенавантаження емоціями (кожна емоція ззовні - призводить до вибуху); перепади настрою (уникання-притягування); неможливість висловити емоції (втім негативні), може тижнями бути в раздротуванні, потім беземоційно сказати щось на тему події; відсутність планів; нелюбов до себе (до власного вигляду); знижене лібідо; емоційний захист: агресивне відбудовування своїх кордонів; неможливість пояснити логічно свої вчинки. Партнер розірвав контакт майже місяць тому, не знаю що робити, боюся що буде далі. Маю можливість писати односторонні підтримауючі листи, але навіть не знаю чи вона їх читає. Допоможіть.
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Как долго вы были в отношениях?
По какой причине расстались?
цитата:
Партнер розірвав контакт майже місяць тому, не знаю що робити, боюся що буде далі.
Боитесь, что будет с ним или с вами?
По какой причине вы хотите писать письма, если отношения разорваны?
Похоже на созависимые отношения.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370253 для Валентина Михайловна
Боюся що в неї ВДР і є ризик суіціда. Пишу по тій причині, що розрив був односторонній без пояснення причин після багатьох років спільного щастя.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Ірина Миколенко
Доброго дня!
цитата:
Партнер розірвав контакт майже місяць
Якою б не була Ваша парнерка, відповідальність за подальші події після розірвання контакту несе вона(!)
Однак страхом переповнені Ви.
Тому допомога потрібна Вам, аби змогли розібратись з почуттями, відновити емоційну рівновагу і на цій основі діяти відповідно до склавшихся обставин.
Також Ви вказали, що
цитата:
Маю можливість писати односторонні підтримауючі листи, але навіть не знаю чи вона їх читає.
Тобто Ви не зовсім розгублені і безпорадні, бо намагаєтесь підтримувати її. А що ще можете зробити? Які варіанти, можливо, розглядаєте?
Через такий грунтовний опис людини
цитата:
Партнер має такі ознаки: постійне відчуття нещастя, страждання; відсутність емпатії до інших (окрім дитини, решті близьких робить боляче ніби не розуміючі цього, в праці веде себе нормально); перенавантаження емоціями (кожна емоція ззовні - призводить до вибуху); перепади настрою (уникання-притягування); неможливість висловити емоції (втім негативні), може тижнями бути в раздротуванні, потім беземоційно сказати щось на тему події; відсутність планів; нелюбов до себе (до власного вигляду); знижене лібідо; емоційний захист: агресивне відбудовування своїх кордонів; неможливість пояснити логічно свої вчинки.
складається враженя, ніби Ви дуже уважна людина, яка вміє спострігати і багато чого помічати. Крім того, виражати свої висновки мовою професійного психолога.
А чого, власне, Ви боїтесь? Що з нею може статись?
цитата:
Допоможіть.
Ви звернулись по допомогу. Уточніть, будь ласка, на допомогу якого роду і змісту Ви очікуєте?
Відредаговано автором 22-08-2024 12:23:48
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Оксана Юрьевна Селезнева
Ірина Миколенко
Что будет с вашим партнером никто не знает и помочь он может только сам себе.
К сожалению, вы в этом бессильны.
На данный момент помощь нужна вам, чтобы прожить свое бессилие, страх, переживания за бывшего и отпустить иллюзию контроля, что вы можете что-то изменить.
Я знаю на своем опыте, что такое быть в подобной ситуации и что такое осознавать, что другому нужна помощь, а ты ничего не можешь сделать. Это очень тяжело, нужна поддержка, возможность выговориться и все выгрузить, а не держать в себе, параллельно замечая и принимая, что это выбор другого так жить. А у вас своя жизнь и вы можете распоряжаться только ею.
Подобные переживания свойственны людям созависимым. Вы и пишите партнер, хотя по факту это бывший партнер. А эмоционально вы по прежнему в отношениях.
Я бы рекомендовала вам обратиться к психологу, чтобы не оставаться один на один со своими страхами, потому что они очень много отнимают энергии и сил. А также, чтобы не играть в роль спасателя, потому что это ни к чему хорошему для вас не приведет.
Відредаговано автором 22-08-2024 12:34:13
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
Если у него такой набор как вы говорите - то это уже даже не психолог - а психиатр должен им заниматься.
Депрессия там или еще чтото - но проявления у него явно, не совсем здоровые.
Иногда надо осознавать, где моя ответственность - а где уже не моя ответственность и не мой контроль ( событий или людей)
Не во всем мы всесильны - и даже психологи не всесильны - если вы тоже психолог))
А иногда человеку нужно прожить его путь самому - даже если он тяжелый или деструктивный!
Это его решение с вами не общаться - это его выбор.
Вам нужно научится принимать чужой выбор ( как бы больно не было)
Но в этом и есть истинная СВОБОДА!
Возможно, ему сейчас важно и нужно побыть в одиночестве - может ему так легче.
А захочет с вами общаться - то напишет или позвонит.
А если нет то нет. Значит надо идти дальше - каждый своим путем.
( учиться отпускать вам еще надо людей - видимо пока тяжело это вам дается - это всегда не просто... но иногда нужно)
И согласна с коллегами - это созависимые отношения - и роль Спасателя у вас включилась...
Часто спасаете когото в жизни?
Себя спасти хотите?
Вы очень так детально описали человека.
Но почти не слова про себя...
какая вы как человек?