Глухий кут у відносинах?
Вітаю!
Дуже прошу психологів та інших користувачів допомогти порадами та своїми думками. Ситуація така. У мене є хлопець, ми разом майже 4 роки. На початку цього літа він заявив, що нам вже треба переводити стосунки на інший рівень, тобто спробувати пожити разом. Я згодна, але ми вперлися в проблему житла і не можемо домовитися. Я не маю власного житла і знімаю кімнату. Вона дуже маленька, 8.5м, і хлопець до мене не переїде. А я не хочу переїзджати до нього, бо маю сумніви як зживуся з його мамою. Мене вона недолюблює, я точно знаю, і я там буду не зрозуміло на яких правах, якась приживала типу бідної родички. Я взагалі не уявляю сумісного побуту з нею. До того ж, раптом щось піде не так, я не зможу одразу взяти та піти від них, бо не маю свого житла. Ще мені подобається район де я зараз живу, бо мені зручно добиратися до роботи, а якщо жити у хлопця, то це їздити через півміста. Я запропонувала йому зняти житло разом, хазяїн комуналки може здати нам іншу кімнату, більшу, зручнішу, але хлопцю така концепція не подобається. Мої доводи він вважає недостатньо серйозними, типу я себе накрутила. Хто знас правий? Хто має піти на поступки?
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Валентина Василівна Марченко
Ніхто не правий і не винуватий, просто в кожного своя точка зору з приводу сумісного майбутнього.
Ви себе не накрутили, бо бажання жити окремо від матері хлопця і будувати спільний побути без її втручання це нормальне здорове бажання. Але якщо хлопець не готовий емоційно чи фінансово до зйому квартири разом з Вами, він теж має право на своє бачення.
Тут питання в тому, наскільки для вас обох зараз принципово жити разом, і скільки ви обидва готові чекати, поки не прийдете до якогось спільного рішення? Ви маєте право не погоджуватися жити з мамою хлопця, і натомість можете запропонувати почекати деякий час, поки не відкладете потрібну суму на окреме житло. Для того, щоб жити окремо, треба психологічна готовність і фінансове стабільне положення, над тим і над іншим треба працювати.
психолог онлайн
Марія Радченко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку, Юлія!
цитата:
Мої доводи він вважає недостатньо серйозними, типу я себе накрутила.
Тим самим, виходить, що хлопець підриває Вашу віру в себе, в свої почуття і думки. Чи є це прийнятним для Вас? Які емоції викликають його слова?
цитата:
Хто з нас правий?
На мій погляд, питання взагалі недоречне(!) Справа не в правоті, а умінні обох слухати і поважати позицію партнера.
цитата:
Хто має піти на поступки?
Коли мова йде про поступки, то мимоволі вбачається наявність конфлікту. А між вами хіба конфлікт? Хоча глухий кут в якійсь мірі можна вважати невирішеним конфліктом.
Крім того, поступки з боку когось одного викличуть в нього ж почуття невдоволення собою і образи на партнера, мовляв, це він натиснув і змусив. В такому разі, скоріше за все, нічого доброго в майбутнього не світить.
Тому важливий ДІАЛОГ на рівних. Врахування потреб і емоцій кожного, а також пошук прийнятного обом варіанту. Наприклад, можна не поспішати зі спільним проживанням. Можна почекати.
цитата:
На початку цього літа він заявив, що нам вже треба переводити стосунки на інший рівень, тобто спробувати пожити разом.
Стосунки на іншому рівні передбачають не лише проживання разом. Сподіваюсь, Ви це розумієте, бо не стільки спільний простір має значення, скільки те, що відбувається між вами рівні взаємин - чуйність, повага, підтримка, готовність робти кроки на зустріч одне одному, зрештою, готовність нести відповідальність дорослої людини за прийняті рішення.
психолог онлайн
Наталия Горская
Алла Володимирівна Романенко
Вы правы и у вас взрослая позиция.
Позиция МЧ достаточно детская.
Надо переводить отношения на другой уровень. А МЧ готов? Съехать от мамы он не хочет. О каком другом уровне речь? Другой уровень это когда я повзрослел, чтобы жить самостоятельно и отдельно от родителей, а не играть во взрослого у маминой юбки.
психолог онлайн
Юлія, вітаю!
Ваші сумніви і відчуття дуже далекогладядні та об’єктивні. Ваш хлопець пропонує вам перейти на інший рівень стосунків - переїхати до його мами))) Вибачте, але це не розвиток, це комфорт для нього. Він як чоловік має думати про розширення, про питання житла та про власну відповідальність.
Прикро, що він не чує і не розуміє, але ще і трошки перевертає значущість ваших роздумів. Я раджу вам собі не зраджувати, а якщо хлопець готовий перейти на наступний рівень - сходіть до сімейного психолога, де кожен озвуче своє бачення і почує відгук зі сторони. Там він має зіштовхнутись з власним відображенням своїх переконань, які не є комфортними для вашої пари, а лише для нього…
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Будувати здорові дорослі стосунки варто окремо від батьків.
Якщо хлопець не здатен відокремитись, ні психологічно (він не відчуває потреби жити окремо від мами), ні матеріально (не має змоги заробити на оренду окремого житла), то "новий рівень " тут тільки мильна бульбашка.
Дійсно важливо уміти чути один одного, але "прислухатись" важливо до зрілих рішень, в даному випадку, ваші пропозиції є більш зрілими.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370368 для Марія Радченко
Дякую. Не те щоб прямо принципово... Просто повинен бути якийсь розвиток, мені здається, що якщо довго будуть такі стосунки як у нас зараз, то тим і закінчиться. Це такий критичний момент, випробування, яке ми маємо подолати. Знімати окреме житло хлопцю цілком по кишені, він просто не бачить такої необхідності у цьому, як я.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
Просто повинен бути якийсь розвиток, мені здається, що якщо довго будуть такі стосунки як у нас зараз, то тим і закінчиться.
Ця Ваша думка вже виглядає як оформлене рішення. Ви можете дати собі та хлопцю певний часовий ліміт, за який визначитесь, чого хочете від спільного життя. Але якщо хлопець так і не буде готовий психологічно сепаруватись від мами, то Вам доведеться рухатись далі, бо коли хтось з партнерів менш емоційно зрілий - це перешкода стосункам.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370373 для Володимир Анатолійович
Дякую за вашу думку. Коли він знецінює мої доводи, я почуваюся безсилою та роздратованою. Тим більш, що я не очікувала такого протиріччя. Ми раніше не те щоб не сварилися - навіть серйозних суперечок не було! Чудове взаєморозуміння було. Я б не сказала, що зараз між нами конфлікт, скоріше непорозуміння. звісно, я готова до діалогу. Я вже для себе виписувала всі можливі варіанти, їх плюси і мінуси, і поділилася цим із хлопцем. Доводи щодо близькості роботи/зручності району він розуміє, а от щодо мами вважає, що я перебільшує, що у мене то якийсь "бзік". Я намагалася йому все спокійно і докладно пояснити. Наприклад, живучи так як зараз я почуваюся дорослою самостійною жінкою, а якщо я буду жити з його мамою, то це відчуття зникне, хоча б тому що для неї усі хто молодше 40 то діти. Вона буде ставитися до мене як до ще одної дитини. І що тут хорошого, я не бачу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370378 для Валентина Михайловна
Дякую. Ви праві, іноді я почуваюся старшої від нього, хоча старший він. Ніби я його старша сестра. Він не бачить сенсу з"їзжати від мами, бо це його квартира теж, і мамі так краще, коли під боком допомога. Я розумію, що він поважає маму та її потреби, але що ж роботи, коли її потреби протирічать моїм? Він вважає,що у мене просто страхи та упереджене ставлення щодо неї. Він мені наприклад каже: "Раніше всі приходили в дім до чоловіка та його батьків і нічого, якось жили".
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370412 для Марія Радченко
Дякую!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370387 для Алла Володимирівна
Дякую за вашу думку!
Тут скоріше йдеться про комфорт його мами. Вона вже немолода жінка, їй майже 60, є вікові проблеми та болячки, у такому віці краще не жити самій. До того ж, вони ділять розходи на комуналку та продукти. Я можу це зрозуміти. При цьому я впевнена, що мені там місця немає. Його мама шалено активна, працює вона дистанційно, з дому (бухгалтер), ще й має купу підробіток. То їй весь час дзвонять з робочих питань, то вона репетиторствує, то якась конференція, курси підвищення кваліфікації. По вихідним бере до себе чиїхось дітей подивитися, поки батьки у справах чи ще щось. Консервацію готує до півночі. Ще й встигає в"язати для військових! Здається, там і для мого МЧ замало місця, куди він мене туди зібрався брати, я просто не знаю.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370388 для Наталия Горская
Дякую!
Матеріально проблем не має- він заробляє втричі більше від мене і спокійно міг би зняти однушку в доброму стані, а не кімнату пополам зі мною, як я пропоную.Він просто не бачить в цьому сенсу, адже в нього вже є своє житло (у тій квартирі де він живе його 2/3), і при цьому він має щось знімати, а мама одна буде платити за 3-кімнатну квартиру? Доведеться ще й там за комуналку сплачувати. Ще й сама буде, мало що може статися. А в мене типу просто капризи...
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Все, что описываете это отсутствие сепарации МЧ от самы. Это и проявляется и будет проявляться дальше в ваших отношениях. И будет эдакая семья из 3х человек - вы, МЧ и мама.
Но тут такой нюанс - таких мужчин выбирает либо женщина-ребёнок такой же, либо женщина-родитель.
Чаще эти роли меняются.
Тут нужно просто проанализировать, как в целом вы строите отношения, какие отношения между вами и честно признаться подходит ли вам все либо есть моменты, на которые вы закрываете глаза и терпите либо злитесь.
Жить и принимать можно любые качества и проявления партнера. Главное, что это было осознанно - понимать, на что закрываю глаза и чем плачу за это, какие последствия будут.
Лучше всего, конечно, в терапии такое делать.
У меня на страничке есть пару статей про сепарацию, можете почитать, чтобы понять о чем я и как ее отсутствие проявляется и на что влияет.
А какой возраст МЧ?
психолог онлайн
цитата:
Коли він знецінює мої доводи, я почуваюся безсилою та роздратованою.
І це ще ви не жили разом... Також має значення не лише Ваш стан "безсилої і роздратованою", а ще й Ваші почуття до хлопця через те, що саме він такі почуття спричиняє. Загалом, я би назвав цю ситуацію доволі гучним дзвіночком для Вас. Тому, вважаю, необхідно піднятись в осмисленні ситуації вище рівня житлової проблеми. Подивитись на сценарій взаємин, а він, до речі, проглядається вельми специфічним - вибір партнера (вами обома), тиск і звинувачення, його жертовність на користь мами і таке інше.
цитата:
Я вже для себе виписувала всі можливі варіанти, їх плюси і мінуси, і поділилася цим із хлопцем.
Мені здається, що підрахунки плюсів і мінусів не допоможуть. Розбіжності між вами глибше, ніж раціональний рівень. Тут математика складніша. Вона торкається шарів емоційної зрілості, світоглядних засад тощо.
цитата:
Доводи щодо близькості роботи/зручності району він розуміє, а от щодо мами вважає, що я перебільшує, що у мене то якийсь "бзік".
Дивіться - в його мапі світу сумісне проживання з мамою цілком прийнятне. Напевно, між ними є порозуміння, можливо, залежність, яку він не визнає, тому що не усвідомлює. Можливо, впливають ще якісь мотиви, про які ми не знаємо. Проте, як би там не було, звинувачувати кохану людину у якихось "бзіках" шкідливо для відносин, бо це ображає і знецінює, закладаючи на майбутнє хиткі підвалини стосунків.
цитата:
Я намагалася йому все спокійно і докладно пояснити.
Тобто Ви відкриваєтесь, щоби бути почутою і зрозумілою. І добре, що Ви вмієте це робити.
цитата:
Мене вона недолюблює, я точно знаю, і я там буду не зрозуміло на яких правах, якась приживала типу бідної родички. Я взагалі не уявляю сумісного побуту з нею. До того ж, раптом щось піде не так, я не зможу одразу взяти та піти від них, бо не маю свого житла.
Якщо, дійсно, упевнені, буцімто його мама Вас недолюблює, то сама постановка питання щодо спільного проживання з нею немає ніякого сенсу. Про що тут можна говорити, якщо є непереборна причина?!
От спитайте себе, навіщо Вам втрачати переваги і зручності, які маєте, і ставити себе ДОБРОВІЛЬНО у залежне становище з усіма можливими наслідками?!
Відредаговано автором 25-08-2024 09:55:52
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370433 для Валентина Михайловна
Йому 27 років.
Мені здається, що тут чималу роль має те що його батько помер. Якби батько був живий, припускаю, не було би такої постановки питання, що маму не можна залишати, тому що вона сама. Може батько мого МЧ сам би випхав на окрему територію (маю чомусь таке припущення).
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370438 для Володимир Анатолійович
"Також має значення не лише Ваш стан "безсилої і роздратованою", а ще й Ваші почуття до хлопця через те, що саме він такі почуття спричиняє"
Мої почуття через цей стан - наче він мене зрадив. Мабуть, це неправильно і гіпертрофіровано, але що є то є...
"Дивіться - в його мапі світу сумісне проживання з мамою цілком прийнятне. Напевно, між ними є порозуміння, можливо, залежність, яку він не визнає, тому що не усвідомлює. Можливо, впливають ще якісь мотиви, про які ми не знаємо"
Я маю припущення, що тут має значення втрата батька моїм МЧ. До того ж, у них трьох були дуже близькі довірливі стосунки, батьки завжди дбали, ні в чому не відмовляли. Від хорошого не має чого йти. Щось типу такого.
В мене інший життєвий досвід, хоча я також втратила тих хто любив мене. Я рано зрозуміла, що треба ставати дорослою і робити що можливо для себе. Це зробило мене самостійною і може десь жорсткою.
"звинувачувати кохану людину у якихось "бзіках" шкідливо для відносин, бо це ображає і знецінює, закладаючи на майбутнє хиткі підвалини стосунків."
Ви просто якось вгадали мої почуття! Так і є, мені здається, що якщо ми не зможемо якось подолати цей момент, від нього залишиться осад, який ніколи не забудеться і буде псувати наші відносини і далі.
"Якщо, дійсно, упевнені, буцімто його мама Вас недолюблює"
Упевнена. Якось я була у нього і чула, як вона обговорює мене по телефону зі своєю подругою. Вона не знала, що я у квартирі, а МЧ у цей час виходив у магазин. Почула багато неприємного.
"навіщо Вам втрачати переваги і зручності, які маєте, і ставити себе ДОБРОВІЛЬНО у залежне становище з усіма можливими наслідками?! "
У залежне становище нізащо не піду. Краще вже бути самою.
Прикро, що в нас таке відбувається, я думала, ми добре підходимо одне одному.
психолог онлайн
Похоже вы ищите оправдание МЧ.
В 27 лет, независимо от того, близкие ли отношения с родителями или нет, живы оба или только один остался, пора отделяться и жить самому.
Да и в 27 лет, после 4х лет отношений жить с мамой это новый уровень?
Я думаю новый уровень это сделать вам предложение и жить своей отдельной семьей.
А такой, как вам предлагают уровень, это чтобы удобнее было и не больше.
Вам нужно самой определиться подходит ли вам такой формат отношений
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
60 років-це ще дуже далеко до віку, коли краще не жити самій.
Далі буде складніше.
Важливо не те, що мама хлопця Вас недолюблює (бо це може бути , наприклад, фантазія), а те, що Ви просто не хочете жити ні з ким, крім хлопця.
Цього достатньо.
А от те, що хлопець знецінює ваше небажання жити з його мамою- це варто обговорити.
Адже не має значення, вважає хлопець це "поважною причиною", чи ні - є ваші відчуття і бажання/небажання, на які важливо зважати.
психолог онлайн
цитата:
Дуже сильне, якщо не сказати, критично важливе відчуття. Воно пов'язане з очікуваннями і певним рівнем знання партнера.
Ваше "наче він мена зрадив" виглядає, ніби він зрадник(!) Зрадник Ваших сподівань. Та наскільки сподівання мають визначати стосунки?!
цитата:
Від хорошого не має чого йти. Щось типу такого.
В його позиції враховані потреби його, мами, а Ваші? Що з ними?
цитата:
Як би там не було, а цей осад потрібно пропрацювати, передусім, Вам. Зробити усе залежне від Вас - донести свої почуття і погляди, поставитись з розумінням до його позиції, але не ставати жертвою міркувань партнера. Побачити потенціал в майбутніх стосунках або ні...
цитата:
Прикро, дійсно. Водночас є й позитив - ваша вірність собі витримує перевірку. А це, погодьтесь, не так вже й мало.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370468 для Валентина Михайловна
Я шукаю не виправдань, а пояснень, що йому заважає, щоб краще з ним домовитися.
"А такой, как вам предлагают уровень, это чтобы удобнее было и не больше"
Прикро, але це правда. Я взагалі тепер боюся, що йому просто набридло їздити до мене через півміста. А якщо набридло, то може я вже і не надто цінна... Є над чим думати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370478 для Наталия Горская
"60 років-це ще дуже далеко до віку, коли краще не жити самій.
Далі буде складніше."
Ну, у літніх людей по-різному буває. У неї повно серцевих ліків, у лікарнях лежала, тобто ні вона ні МЧ не перебільшують. Щось із спиною, кульгає. Але ж це не мої проблеми.
"Адже не має значення, вважає хлопець це "поважною причиною", чи ні - є ваші відчуття і бажання/небажання, на які важливо зважати".
Це вперше, коли він так несерйозно ставиться до моїх почуттів. Ми вже десятки раз обговорювали це питання, я не знаю як домовитися.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370483 для Володимир Анатолійович
"В його позиції враховані потреби його, мами, а Ваші? Що з ними?"
Моїх там взагалі немає, нажаль
"Побачити потенціал в майбутніх стосунках або ні..."
А як можна побачити цей потенціал? Що для цього треба?
психолог онлайн
МЧ мешает отсутствие сепарации.
Он должен захотеть отделиться от мамы и стать взрослым. Но он похоже не хочет, не готов