Що робити панічна атака?
Після того як я вийшла з окупації в мене почались панічні атаки я не можу знаходитись з чужими людьми , ком в горлі,пересихає в роті . Таблетки вже не дуже допомагають. Я вже не знаю як з цим справлятись
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Співчуваю вам...
Тяжко так...
У вас велика травма - яку потрібно тепер лікувати - сходіть до психіатра - спочатку - він ваш стан оцінить та призначить лікування.
А потім глубинна психотерапія порібна та тривала с психологом - який вміє працювати с стресовими ситуаціями та травмами.
" я не можу знаходитись з чужими людьми , ком в горлі,пересихає в роті ." - це ознаки після травматичного синдрому.
Не бажаєте людей - ні бачити, ні чути, ні говорити з ними - це адекватна раекція вашої психики - на пережите насилья та стресс тривалий.
Скільки ви були в окупаціі по часу?
Що сталося с вашими рідними?
С ким ви зараз живите?
Є у вас підримка родичів чи друзів?
Велика прикрість у вас тепер... що все так сталося в вашому житті - що прийшлось це все проходити...
Тепер вам потрібно багато любові та турботи до себе!
Шукайте людей - які здатні вам дати - подарувати любов - співчуття та розуміння.
( або родичі, або друзі, або психолог)
Хочу вам сказати що ви - Найкраща! Дивовижна! Та Справжня людина!)
психолог онлайн
Вітаю вас.
Дуже співчуваю вашому станові.
Ґрунтовно вам допоможе лише психотерапевт, який спеціально орієнтований на роботу з людьми, які пережили окупацію.
З приводу ліків зверніться до лікаря, який вам їх прописав. Можливо ви разом зміните графік прийому.
Бажаю вам сил одужати та повернутись до повноцінного життя!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Анна Автонділова
Доброго дня!
цитата:
ЩО РОБИТИ ПАНІЧНА АТАКА?
Оптимально скорегувати медикаментозне лікування і почати повноцінну психотерапію, адже в основі ПА лежать страхи/тривога і заблоковані емоції.
Також варто опанувати методи самостійної психоемоційної реалксації (наприклад, метод Джейкобсона), дихальні вправи тощо.
Пропоную також переглянути відео на тему ПА. Воно, звісно, не лікує, зате розкриває природу феномену і спрямовує думки у позитивне русло.
Панические атаки. Как приручить "дракона"
https://upsihologa.com.ua/audio-video-460
психолог онлайн
Добрий день!
Використання медикаментів може бути корисним на певних етапах лікування, але для досягнення довгострокового результату необхідно працювати з причинами панічних атак через психотерапію.
психолог онлайн
Все, що Ви описали – це симптоми невротичного стану (неврозу).
Боятися цього не треба. Це можна подолати з допомогою психолога.
До речі, при панічних атаках таблетки не допомагають. Тому що неврози не лікують, а розуміють.