Фобія, страх смерті
З самого дитинства (скільки себе пам'ятаю) завжди був це страх. Пам'ятаю як починаючи з першого класу досить часто боялась колись померти. Чомусь страх був тільки вночі, можливо тому що час спати, немає якихось активностей та розмов тому такі думки лізли в голову. Але останнім часом цей страх буває і вдень, а по ночами стало ще гірше, просто сижу та ридаю і відчуваю безвихідність, бо все можна вирішити окрім людської смерті. Я не можу уявити що колись моє тіло буде лежати в домовині та не бачитиме світу, неба, сонця. Ще гірше коли думаю як відчувається смерть, коли тіло перестає дихати. Чи усвідомлює людина той момент, чи їй боляче та взагалі, що буде після смерті? Я дуже сильно люблю своє життя і не хочу його марнувати на такий безглуздий страх, але і вдіяти нічого не можу, бо розумію що смерть неминуча. Мені іноді здається що я готова стати вірянином щоб знайти полегшення хоча б десь, навіть в церкві. Заздалегідь дуже і дуже дякую за відповідь!
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Доброї ночі.
Страх смерті є природним для більшості людей, але якщо він заважає жити і впливає на Ваш ментальний стан, варто звернутися по допомогу до психолога. До Вашого повноліття на консультацію психолога повинні дати згоду батьки, або Ви самостійно можете звернутися до психолога в своєму навчальному закладі.
Щодо страху, то чи можете Ви пригадати, після яких саме подій в житті він виник? Також можна подумати, чим саме Вас лякає смерть. Для когось найстрашнішим є процес помирання, хтось боїться що його більше не буде існувати, деяких людей лякає перспектива щось не встигнути за життя, що життя пройде марно.
І люди по-різному справляються зі своїми переживаннями. Хтось формує захисну поведінку та уникає всіх можливих небезпек в житті чи, навпаки, наражає себе на екстремальні ситуації щоб вибити "клин клином". Хтось дійсно знаходить сенс життя у певних віросповіданнях, або ж вірі у будь-що інше значуще, як от в науку чи мистецтво, в матеріальні цінності, в свою сім'ю чи в самого себе. Головне, щоб обраний засіб полегшити свій страх Вам особисто підходив і не шкодив, а розібратись більш детально допоможе особиста терапія.
психолог онлайн
Страх смерті, це інстинкт самозбереження, але у вашому випадку це пов'язано з невротичним синдромом. І тут треба починати з гіпнозу, знайти причину неврозу. А далі діяти за обставинами. У легкому форматі і прибрати гіпнозом (2-3 сеанси). У разі тяжкої психотравми, спочатку опрацювати терапією, а потім зняти «якір» гіпнозом, з фіксацією «ключа» на розумне безстрашність.
С уважением,
«Эксперт психологии взаимодействия»
🔝#Таинник😎