Я постійно поспішаю.
Спіймала себе на думці, що я постійно кудись поспішаю і це вже стало стилем мого життя.
Я намагаюсь швидко їсти, швидко працювати, швидко гуляти та не можу себе сповільнити. Постійно тривожусь за майбутнє і біжу до нього. Критикую себе за те, що мало працюю і навчаюсь - давлю на себе в біжу.
Хотіла би почути практичні поради, як себе сповільнити та сприймати час не як відлік до майбутнього, а як просто він є та жити в комфортному темпі для себе без самокритики та тривожності. Дякую!
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Дуже часто наш мозок включає режим наглядача з батогом: підганяє, критикує, порівнює нас і з кимось більш успішним. Начебто він штовхає нас до розвитку, але робить ведмежу послугу, сіючи тривогу і невпевненість у собі. Добре, що ви почали зауважувати такі стани у себе. Ще краще, якщо навчитеся практикувати усвідомленість: де я зараз, які мої думки, емоції, цілі, завдання прямо тут і зараз. Навчитися усвідомленості можна як під керівництвом психотерапевта, так і практикуючи вправи з інтернету. Шукайте той стиль, який вам зайде. Або ж шукайте терапевта, котрий поможе вам підібрати вправи саме для вас
Відредаговано автором 29-08-2024 12:54:57
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370557 для Олександра (Леся)
Дякую за відповідь!
Саме практикування усвідомленісті може допомогти сповільнитись?
психолог онлайн
Так, це доволі ефективна практика. Можна і глибше працювати - переглянути ваші життєві цілі. Це якщо практики усвідомленості буде недостатньо.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370559 для Олександра (Леся)
Дякую, буду пробувати ::laugh::
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Хотіла би почути практичні поради, як себе сповільнити та сприймати час не як відлік до майбутнього, а як просто він є та жити в комфортному темпі для себе без самокритики та тривожності.
Можна вийти надвечір на вулицю і подивитись на зорі, а потім на себе з позиції вічності. І відчути недоречність поспіху і метушні. Усім своїм єством, а не лише головою.
цитата:
З цим треба в терапії розбиратись - які двигуни запускають тривогу і позбавляють спокою.
Чий голос лунає всередині словами гнітючої критики? Батька? Мами?
Кому вважаєте себе зобов'язаною встигнути влаштуватись в майбутньому?
На цьому бігу ризикуєте багато чого втратити. Швидкість, як не дивно, не завжди ознака руху(!)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370568 для Володимир Анатолійович
Добрий день, Володимир!
Дуже відгукнулась Ваша порада за зорі, обовʼязково спробую. Хотілось би як раз відчути себе частиною цього всесвіту, а не бігти від нього в шаленій швидкості.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370568 для Володимир Анатолійович
І питання також влучні написали Ви, задаю собі постійно «куди біжиш», «хто на тебе давить» - і завжди виходжу відповідями на саму себе, що тільки я поспішаю сама себе все встигнути вже зараз. Бо якщо не зараз, то значить потім буде пізно 🙁