Як побороти тривожність до навчання?
Я зараз навчаюся в Польщі на 4 курсі технікуму. Зіткнулася я з цією проблемою дуже давно ще в Україні, найбільше ця тривожність ну напевно як і більшості звʼязана з вчителями. Але навчаюся я вище середнього, та кожне 1 вересня для мене як каторга. Як тільки я бачу розклад де є вчителі які мені не подобаються я впадаю в паніку. Не знаю пробувала себе якось переключити, пила заспокійливе.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго вечера!
"Як тільки я бачу розклад де є вчителі які мені не подобаються я впадаю в паніку." - а чем именно они вам не нравятся?
Были ли у них - с вами конфликты?
Вы склонны к тревожности - в каких сферах жизни она еще у вас проявляется?
Чего еще опасаетесь?
Есть ли учителя которые вам нравятся?
Какие у вас отношения с родителями? Были ли запреты от них или осуждение?
Спокойнее надо учится реагировать - не так сильно - учителя тоже обычные люди.
Обратитесь к психиатру - возможно вам нужно пройти лечение - чтоб снизить тревожность.
Відредаговано автором 31-08-2024 20:19:49