Відчуваю сильний дискомфорт та огиду
Добрий день! Я працюю репетитором в онлайн школі і коли мені додають нових учнів у мене з’являється якесь відчуття огиди і дискомфорту.
У мене на даний час не сильно загружений графік, але заняття розкидані протягом цілого дня, то зранку, то в обід та увечері. І я відчуваю себе ніби в пастці, ніби я не можу розпоряджатись своїм життям, не можу нічого зробити, те, що хочу.
Єдине, що полегшує це відчуття дискомфорту, це думка, що я можу звільнитися. Але насправді я не впевнена, що можу, адже боюсь. Здається я не знайду іншої роботи, або якщо знайду, вона буде гіршою ніж ця. Якщо я звільнюсь, я знаю, що мама буде осуджувати, що я сиджу вдома і нічого не роблю.
Я намагаюся поки що знайти учнів поза школою, але від думки, що я буду проводити заняття комусь новому, я знову відчуваю дискомфорт та огиду чомусь. Дуже неприємно від цих почуттів, і я не можу нікуди дітись або зробити щось, щоб вони зникли.
Хоч трохи я відчуваю обмеження у своїй волі—починаю почуватися так.
Я б хотіла запитати вас чому виникає саме відчуття огиди та що я можу зробити, щоб зменшити його, або не відчувати?
Буду вдячна за відповідь!
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброе Утро!
"У мене на даний час не сильно загружений графік, але заняття розкидані протягом цілого дня, то зранку, то в обід та увечері. І я відчуваю себе ніби в пастці, ніби я не можу розпоряджатись своїм життям, не можу нічого зробити, те, що хочу."
Потому что вы хотите сами график выстраивать - как я понимаю - сами руководить своим днем.
А какой бы идеальной работы вы бы хотели для себя?
( опишите подробнее)
Вообще хотите ли вы заниматься с языками?
Может это не ваша деятельность?
Вам нравится преподавать учить людей?
"Але насправді я не впевнена, що можу, адже боюсь. Здається я не знайду іншої роботи, або якщо знайду, вона буде гіршою ніж ця. Якщо я звільнюсь, я знаю, що мама буде осуджувати, що я сиджу вдома і нічого не роблю."
Настоящая причина вашего отвращения кроется вот тут - в том что сильно боитесь разочаровать мать.
Боитесь ее осуждения.
Она часто вас осуждает? Критикует вас? Ее боитесь оценки?
Она давит на вас вами руководит?
"Хоч трохи я відчуваю обмеження у своїй волі—починаю почуватися так." - видимо вы не живете своей волей... видимо родители вас контролируют и уже устали от этого...
Это они вам выбрали профессию?
Может совсем не ваша профессия?
Может вы не живете своими желаниями?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370659 для Ірина Миколенко
Іноземні мови мені подобаються, але я не впевнена, що хотіла б працювати й надалі репетитором. Я знову ж таки боюсь пробувати щось інше, тому що думаю, що у мене нічого не вийде. А взагалі мене цікавить переклад.
Мама так, часто оцінювала мене в дитинстві, і зараз буває. Вона хотіла, щоб я одягалась, як їй подобалось, поводила себе інакше. Часто порівнювала мене з іншими
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Тетяна Штапова
Доброго ранку, Іро!
цитата:
Питання цілком слушне. Тому давайте разом шукати на нього відповідь. Згодні?
Звернув увагу на Ваше спостереження -
цитата:
І мені здалося, що саме тут ховається відповідь, яку ми шукаємо.
Обмеження у своїй волі. Тобто неможливість розпорядитись собою, своїм часом так, як би Ви того хотіли.
Проте... в реальності тільки Ви їм і розпоряджаєтесь(!) Це ж Ви вирішили займатись репетиторством. Це Ви обираєте - приймати нових учнів чи ні. Хіба не так?
Правда, Вас обмежують страхи і сумніви.
цитата:
я можу звільнитися. Але насправді я не впевнена, що можу, адже боюсь. Здається я не знайду іншої роботи, або якщо знайду, вона буде гіршою ніж ця.
Крім того, на Вас тисне можливий осуд з боку мами
цитата:
буде осуджувати, що я сиджу вдома і нічого не роблю.
Отже, до якого висновку можна дійти, розглядаючи усі обставини ситуації? Через невпененість в собі, не відважуєтесь робити те, що БАЖАЄТЕ, затискаєте себе в лещатах страху і сумніву і ,як результат, відчуваєте
цитата:
СИЛЬНИЙ ДИСКОМФОРТ ТА ОГИДУ
Що робити? Та відомо що робити - розбиратись разом із психологом у своєму способі життя, ставленні до себе і таке інше. Розбудовувати почуття самоцінності, утверджуючись в праві реалізувати на свій розсуд власні бажання і потреби. Стати вільною від страху(!)
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
"Іноземні мови мені подобаються, але я не впевнена, що хотіла б працювати й надалі репетитором. Я знову ж таки боюсь пробувати щось інше, тому що думаю, що у мене нічого не вийде. А взагалі мене цікавить переклад."
Вам надо определиться чего именно вы хотите? Именно вы?
Не мама... а вы?
Вашу жизнь должны жить вы! А не ваша мама...
У нее есть своя жизнь - пусть она своей жизнью занимается.
Услышьте себя - почувствуйте...
Какая вы? Опишите пожалуйста
Опишите ваши ощущения...
Опишите ваши желания...
А дальше когда определитесь куда хотите идти каким путем и чем заниматься!
То никого не слушайте - слушайте только себя.
Привыкайте слушать себя - это ваш компас!
И делайте как хотите вы! Нечего вообще не бойтесь!
Жизнь это шансы и возможности!
Просто не надо их упускать и отказываться от них...
Если хотите пробуйте даже если кардинально новое - пробуйте - так все делают - это нормально - так и познается жизнь - представьте что в поле или лесу и вы можете пойти любой дорогой какой захотите... главное идите за своим желанием - оно не обманывает.
"А взагалі мене цікавить переклад." - попробуйте вдруг получится!
"Мама так, часто оцінювала мене в дитинстві, і зараз буває. Вона хотіла, щоб я одягалась, як їй подобалось, поводила себе інакше. Часто порівнювала мене з іншими"
Она вас не принимает... не уважает ваш выбор... и любит только себя... потому и ведет себя так властно.
Не слушайте ее! Просто не слушайте! (Она для вас токсична). Такие люди живут только для себя.
Учитесь слушать себя
И ищите людей которые, вас будут принимать и уважать - уважать ваш выбор и вашу свободу!
Удачи вам!)
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Іра, доброго ранку. Відчуття не можна вимкнути, тому що воно заважає, Ви ж не робот. Огида з'являється, коли Ваш мозок сигналізує, що відбувається щось таке, що Вам не потрібно.
Можливо, краще спробувати з'ясувати, чому саме від думки, що будете працювати з новими учнями, є відчуття огиди, навіть коли самі їх шукаєте? Чим робота з ними буде відрізнятись від роботи з вже існуючими учнями? Чи справа не в учнях, а в професії, яка Вам подобається менше, ніж професія перекладача?
Якщо так, чи готові Ви робити нові кроки, щоб в майбутньому змінити професію? В такому випадку Ви будете вкладати свій час та зусилля в те, що Вам насправді цікаво, а не викликає огиду.
цитата:
Якщо я звільнюсь, я знаю, що мама буде осуджувати, що я сиджу вдома і нічого не роблю.
Вам вирішувати, як довго будете жити так, щоб не стикатись з осудженням мами та що для Вас важливіше, її ставлення чи свій власний шлях. Взагалі це питання сепарації від мами. Інколи треба витримати незадоволення близької людини, щоб отримати можливість вибрати себе.
Відредаговано автором 01-09-2024 06:56:27
психолог онлайн
Дубль
Відредаговано автором 01-09-2024 06:55:43