мама
добрий вечір, ситуація, мама та сестра приїхали до львова вона заселяються у гуртожиток я живу на квартирі( у мене нема гуртожитку) але з 3 іншими дівчатами. та почала кричати що теж хоче жити на квартирі, прошу її не кричати тому що дівчата сплять , кричить що їй всеодно але іншими словами. починає кричати що я вкрала її речі, які не брала і даже в очі не бачила, мама вже плаче , тому що дома вона вже перекинула всі речі з шафи тумбочок, папа за 3 години до того сказав що зніме їй теж кімнату, але вона буто того не чула, що робити з нею мама каже що просто маніпулює всіма, що робити з нею уже не знаємо , дайте пораду
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий вечір!
За описом поведінки Ваша сестра - типова психопатка (маніпулятивна та жорстока стерво-егоїстка, яка хоче ВЛАДИ над усіма і добивається свого будь-яким чином, і НЕ має НІЯКИХ моральних правил).
Від такої треба триматися якнайдалі ВСІМ, починаючи з рідних. Це НЕ лікується і НЕ виправляється. Легше пристрелити (це образно, бо в багатьох виникає таке бажання, це НЕ рекомендація).
Тож, обмежте своє спілкування з нею по максимуму, тим більше, що після такої її поведінки Ви маєте на це повне право. Внутрішньо!!! пошліть її подалі (НЕ вголос - бо така зараза після того вчинить скандал). І хай так же зроблять батьки. Теж про себе, внутрішньо! Побачите, що це дієвий спосіб, він спрацює.
Ще є метод "сірого каменю" - стати НЕЦІКАВОЮ психопатці. Тобто НЕ ДАВАТИ ніякої емоційної рекції, не вестися на провокації і НЕ розповідати про себе взагалі НІЧОГО. Ніякої інформації, тим більше ніяких секретів. Бо вона це при нагоді обов'язково використає проти Вас.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Доброй ночи!
Родителям вашим, тут надо быть более жесткими и последовательными с ней.
Не вестись на провокации - и не жалеть - справедливыми надо быть.
Ведет себя не достойно - всех тиранит - значит вообще, сказать не какой квартиры или института - решай свои проблемы сама.
Либо же, ты успокаиваешься и уважаешь наше мнение и решение - и тогда мы тебе помогаем ( но как можем - а не как ты вымогаешь)
Она уже вымогает - плюс завидует вам - хочет как у вас, на равных ваши условия.
Зависть понять можно - потому что всем хочется равных условий.
Но вот вымогательство - нужно пресекать на корню.
Иначе такие люди, дальше будут вымогать - все что им надо.
Пусть родители обратятся к психиатру - возможно уже нужна помощь психиатра.
психолог онлайн
Я бы не спешила ни диагнозы ставить. И уж тем более писать, что это не лечится и нужно послать подальше. Никакой достаточной информации для этого нет.
Огромное количество родителей могут выбрасывать детские вещи из шкафов (типа, чтобы убрал свой бардак), манипулировать и истерить. Все психопаты? Очень сомневаюсь.
Сколько лет сестре? Какие отношения в семье?
Всегда ли она была такой?
Если нет, то с какого момента началось?
Какие еще есть проявления?
Сейчас огромное количество людей, у которых есть проблемы по психиатрии - начиная от нервного срыва, заканчивая более серьезными заболеваниями. Но и они, если наблюдаться у врача, принимать препараты и находиться в психотерапии, могут спокойно жить, работать и вполне адекватные люди, просто есть периоды более сложные, когда нужно усиленное лечение и присмотр за свои состоянием.
Я бы для начала обратилась индивидуально к психотерапевту, потом, по необходимости к психиатру.
Зависит еще от возраста сестры - детский ей нужен или взрослый.
Если сестра не хочет, то кто-то из родителей, чтобы в более полной мере обрисовать ситуацию и разобраться в ней
Доповнення від автора
16 років, мама завжди старається по хорошому до неї , але їй всеодно кричить все життя на неї може маму і обматюкати, а вот папу боїться він тільки гляне і вона заспокоїться, але наданий момент його немає у дома, а мамі тільки тріпає нерви то доводить до сліз. каже що мама її не слухає і тд. мама каже що як з нею поговорити якщо вона завжди гуляє а як прийде додому то кричить на всіх щоб її не чипали.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ну это конечно не доработка родителей - надо было раньше сестру уму разуму учить - а не в 16 лет - когда уже переходной возраст и бунт на пике... стремление к свободе... только у нее оно перешло в вседозволенность.
Тут бы еще ее мнение послушать - для объективности ситуации.
Дотянули ... это ответственность родителей прежде всего!
А теперь, все это расхлебывать будет сложно... так как сформировался уже патерн поведения - плюс видимо искажения в характере есть - это к психиатру.
Если она слушает и признает только мнение и авторитет отца - то пусть отец этот вопрос с ней решает.
Но не задабриванием... так нечего не получится - а по взрослому и справедливо!
Пусть в телефоном режиме на нее влияет - пока не приедет домой.
Или вы боитесь отцу это все рассказывать? Или чтото скрываете от отца?
А там конечно девочки нужен или психотерапевт или психиатр.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
каже що мама її не слухає
Звісно, що всі повинні її слухатись. Влада для такої - це головне у житті.
цитата:
мамі тільки тріпає нерви то доводить до сліз
І так САМОстверджується. За рахунок мами і частково за Ваш.
цитата:
папу боїться він тільки гляне і вона заспокоїться
А ось тато, судячи з усього, такий же - тому й боїться. Бо психопати завжди бояться тільки СИЛУ, тільки з нею рахуються. А доброту чи людяність сприймають за слабкість і намагаються принизити або самоствердитись.
цитата:
мама завжди старається по хорошому до неї , але їй всеодно
Так і далі буде. Такі люди не вміють цінувати та бути вдячними. Завжди невдячні та з купою претензій.
Тож скажіть мамі - щоб дарма не старалася. Бо через це їй буде ще більш боляче в результаті.
цитата:
кричить все життя на неї може маму і обматюкати
Ключове: "все життя". Тобто це НЕ криза підліткового віку (про що й було зрозуміло з самого початку). Це характер і структура особистості. Психопати не поважають інших, вважають інших людей за сміття. А в кращому випадку як тих, кого можна використати - тобто як ресурс для себе.
цитата:
мама каже що як з нею поговорити якщо вона завжди гуляє а як прийде додому то кричить на всіх щоб її не чипали
Оце якраз про те, що я й порадив. Кричить, щоб не чіпали? Ось і НЕ чіпайте. Відгородіть гуляку від себе. Хай живе сама по собі. Бо такі ЗАВЖДИ гуляють по життю і тільки й вміють, що маніпулювати іншими та претензії виказувати - бо "все НЕ по-їхньому, НЕ по-царському".
P.S.
Краще одним колегам НЕ вмішуватись в коментарі інших своїх колег. Бо кожен має право на власну думку і ніхто не знає, хто виявиться правим. І ніхто не має право судити слова своїх колег. Бо не суддя. Не згоден з чимось - висловлюй СВОЮ думку окремо. Цього вже достатньо.