Минуле життя хлопця
Познайомилася з хлопцем у інтернеті. Він служить.Спілкувалися не довго, запропонував стосунки. Сам мені дуже подобається красивий, харизматичний, розумний, душа компанії. Метелик у животі почали пархати. Хотіла дізнатися про нього більше і почала шукати на всі сайтах інформацію( роблю так завжди) дізналася що років 8, тому він був судимий за крадіжку, щоправда не сидів. Зараз у ньому бачу тільки зека, згасла моя симпатія остаточно. З нин це питання не обговорювали, не знаю навіть як почати таку тему. Не розумію куди далі рухатися, хлопець справді дуже подобався. Що порадите
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Тетяна Штапова
Ірина Миколенко
Тут би я радила приймати рішення самостійно і довіряти при цьому своїй інтуїції. Дивитись, чи безпечно Ви себе почуваєте в контакті з хлопцем, чи довіряєте йому як людині, чи є якісь червоні прапорці в спілкуванні з ним або неприйнятні для Вас моменти. Мати певні стандарти щодо потенційного партнера (як от відсутність в нього судимостей) - цілком нормально, і я не закликаю відмовлятися від них. При цьому, контекст також вирішує: чи визнала судима людина свою помилку і чи змінила свої цінності та спосіб життя - також істотний фактор.
То ж, головне обирати себе і свої цінності, а все інше залежить від контексту.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Зараз у ньому бачу тільки зека, згасла моя симпатія остаточно. З нин це питання не обговорювали, не знаю навіть як почати таку тему. Не розумію куди далі рухатися, хлопець справді дуже подобався. Що порадите
Доброго ранку. Напевно, спочатку варто визначитись, який у Вас запит?
Якщо хлопець подобався до того, як знайшли інформацію про його судимість, а зараз симпатія згасла остаточно, і Ви б хотіли з ним попрощатись, але не наважуєтесь, це одне питання. Якщо він Вам все ще подобається, інше.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Марія Радченко
Доброе Утро!
Наверное лучше всего, себя не насиловать - и честно ему сказать что вам не по пути...
И не вводить в заблуждения парня - не давать ему ложных надежд - темболее если он служит.
Ну и сам факт - что вы только познакомились - а так быстро предложил быть парой - такая спешка его вас не настораживает?
Может это вам урок для того - чтоб вы не спешили так быстро влюбляться в человека - толком его не узнав.
Красивыми и харизматичными может быть много кто - но это совсем не гарантия, что получаться отношения построить.
С другой стороны - может его война поменяла - и он на жизнь по другому посмотрел ( война почти всех меняет)
Будьте максимально честными тут с собой прежде всего!