Не можу знайти роботу, яка б подобалась
Останнім часом відчуваю себе як над розбитим коритом. Не можу знайти роботу. Точніше, щось знайду, стажуюсь. Пропрацюю трохи і відчуваю, що немає бажання взагалі на ній бути. Стрес, тривога, паніка - це все, що я відчуваю. До пошуку працювала півтора роки консультантом. На жаль, не виправдане очікування щодо керівництва та 8 робочих днів підряд, (бо не було кому працювати) залишили великий відбиток на роботі. Втома, небажання йти на роботу, не хотілося навіть консультувати людей. І я звільнилась. Місяць невдалих пошуків і знайома порадила піти в магазин з технікою консультантом. Але я там не витримала і двох місяців. Знову звільнилась. Тепер стажуюсь в магазин з одягом і відчуваю, що знову щось не так. Можливо, робота з людьми - це не моє?
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Марія Радченко
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Здравствуйте. Вы пишете, что не выдержали двух месяцев. Что именно вы не выдержали? И что вы чувствуете, что не так на новой работе? Можете конкретизировать?
Какое у вас образование? Кем бы вы хотели работать? Что мешает заниматься тем, что нравится?
психолог онлайн
Марія Радченко
Ірина Миколенко
Тетяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Вітаю вас.
Ви могли б пройти тест на проф. орієнтацію та визначити сфери, які вам більше підходять.
Чому ви надалі обираєте ваканцію "консультант", якщо ви вже мали декілька разів негативний досвід із цією професією?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
"На жаль, не виправдане очікування щодо керівництва "
что именно ожидали от них?
Или они от вас?
У вас выгорание пошло - работать без выходных... на изматывание...
и как следствие...
"Втома, небажання йти на роботу, не хотілося навіть консультувати людей. І я звільнилась."
Правильно сделали что уволились!
Нельзя так себя гробить...
"Місяць невдалих пошуків і знайома порадила піти в магазин з технікою консультантом. Але я там не витримала і двох місяців. Знову звільнилась." - по какой причине?
Я так думаю, скорее всего, вы просто еще не восстановились - после того изматываюшего режима и отношения к себе - не психологически, не физически.
"Тепер стажуюсь в магазин з одягом і відчуваю, що знову щось не так. Можливо, робота з людьми - це не моє?"
А какое у вас образование?
Чем бы вам хотелось в жизни заниматься?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
На жаль, не виправдане очікування щодо керівництва та 8 робочих днів підряд, (бо не було кому працювати) залишили великий відбиток на роботі. Втома, небажання йти на роботу, не хотілося навіть консультувати людей.
Доброго дня. А коли починали працювати на цій роботі, коли ще не було розчарування в керівництві і втоми від графіку згідно якого потрібно було працювати по 8 днів підряд, Ви хотіли консультувати людей, Вам подобалось цим займатись?
цитата:
Тепер стажуюсь в магазин з одягом і відчуваю, що знову щось не так.
Що саме не так?
психолог онлайн
Доброе утро! Как вы заботитесь о себе? Что предпринимаете, чтобы выйти из состояния "разбитого корыта"?
цитата:
Останнім часом відчуваю себе як над розбитим коритом
цитата:
Втома, небажання йти на роботу, не хотілося навіть консультувати людей. І я звільнилась.
Возможно. Очевидно вы сомневаетесь. И на это уходит очень много энергии. Отсюда - усталость.
цитата:
Можливо, робота з людьми - це не моє?
Опять же вопрос к вам. Как вы о своём состоянии заботитесь? С этим я работаю на своих консультациях. Буду рада если обратитесь.
цитата:
Стрес, тривога, паніка - це все, що я відчуваю.