Вигорання на роботі
Наразі працюю піар-менеджером а одній агенції, куди прийшла рік тому. До цього, на минулій роботі працювала 10 місяців. Спочатку все було непогано, не без проблем, звісно, але в цілому мені було цікаво і комфортно. Останній місяць виконую роботу, яке не входить в мої обов'язки і викликає страшний стрес, а коли я підіймаю це питання керівництву, керівництво розводить руками, мовляв такий проєкт, тут це треба робити, ми будемо обговорювати, щоб було якось краще і тому подібне. Нещодавно знов підняла це питання, на що отримала фрази у дусі "Ти маєш вирішити, чи хочеш ти стояти на місці, чи виходити із зони комфорту"...
Я відчуваю вже фізичні симптоми стресу: у мене сиплеться волосся, вічні головні болі, біль у м'язах. Я часто плачу через роботу, починаю забувати щось, забуваю, як пишуться слова...Словом, в стресі. Також бачу, що у самої компанії проблеми: я не бачу якогось розвитку компанії, бачу відсутність стратегії, прозорої комунікації. боюсь, що в якийсь момент збанкрутує. Словом, щоб не терпіти, хочу змінити роботу. Міняти ситуацію на краще.
Але тепер боюся, моя репутація через такі часті зміни роботи постраждає...Надивилася різних експертів, які не радять міняти роботу частіше, ніж раз на 2 роки. Не знаю, що і робити.
Розумію, що факторів багато, і лише я можу прийняти рішення та нести відповідальність за нього. Але я так втомилася і нічого не хочу вирішувати, я втомилася постійно плакати, втомилася від постійних нескінченних беззмістовних обговорень, втомилася від того, що окрім роботи ні про що не можу думати. Я хочу будувати стосунки, хочу розвиватися, займатися спортом, словом жити. Можливо, ви підкажете, з чого починати розбиратися і вийти зі стану, коли відчуваєш себе паралізованою.
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Марія Радченко
Тетяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора.
Вас щось сильно тригерить саме в цьому останньому проєкті, який викликає у вас настільки негативну емоційну реакцію. Проаналізуйте всі аспекти цієї діяльності (завдання, локації, люди, темпо-ритм...) і прислухайтесь до себе, що саме у вас викликає найбільший супротив. Можливо щось стосується вас особисто, якийсь ваш досвід, який би хотіли не згадувати і більше ніколи не переживати.
Експерти експертами, а працювати на роботі, яка забирає у вас весь ресурс, а викликає лише негатив - така собі ідея. Слухайте в першу чергу свої відчуття і потреби, а вже до них прикладайте експертну думку.
Якщо ваш стан не покращить саморефлексія, краще звернутись до психолога. Якщо маєте намір вирішити саме це ситуативне питання, 3-5 сесій вам цілком вистачить.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго дня!
цитата:
я так втомилася і нічого не хочу вирішувати, я втомилася постійно плакати, втомилася від постійних нескінченних беззмістовних обговорень, втомилася від того, що окрім роботи ні про що не можу думати.
Співчуваю Вам і водночас віддаю належне Вашій об'єктивності у визначенні ситуації.Тобто стрес-стресом, а змога усвідомлювати реальність присутня. А ще гарний показник - доступ до власних бажань -
цитата:
Я хочу будувати стосунки, хочу розвиватися, займатися спортом, словом жити.
Тому логічно, що на Ваше звернення -
цитата:
Можливо, ви підкажете, з чого починати розбиратися і вийти зі стану, коли відчуваєш себе паралізованою.
буде така відповідь - розбиратись і усвідомлювати, на підставі чого сформувався і досі Вами використовується ТАКИЙ спосіб життя, який призвів до нинішнього стану(!)
Тут йтиметься про сприйняття себе, про власні пріоритети, про здатність ефективними способами і методами (рішеннями і діями) задовольняти свої бажання і потреби. А також, звісно, про переконання і установки, про сумніви і страхи, про ресурси і можливості.
Одразу кілька уточнюючих запитань.
Поясніть собі, чому надаєте таку перевагу роботі?
Робота для Вас це - ...?
Чи є у Вас людина, з якою можете відверто і щиро ділитись своїми почуттями і думками?
Наскільки впевненою людиною себе вважаєте?
цитата:
Я відчуваю вже фізичні симптоми стресу: у мене сиплеться волосся, вічні головні болі, біль у м'язах. Я часто плачу через роботу, починаю забувати щось, забуваю, як пишуться слова...
Вам, безперечно, потрібна пауза для відновлення. Потрібно накопичити ресурс для подальших дій. Треба сер'йозно подбати про себе. Отримати підтримку рідних і близьких, друзів.
Про співпрацю з психологом позначив вище.
Насправді варто дивитись ширше - вигорання на роботі не існує саме по собі. Воно відбувається через кризу, коли людина безсила впорядкувати інші сфери свого життя. Тоді віддається роботі з несвідомим наміром затулитись від проблем і багатьох "заморожених" питань.
Відредаговано автором 12-09-2024 11:56:01
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Нещодавно знов підняла це питання, на що отримала фрази у дусі "Ти маєш вирішити, чи хочеш ти стояти на місці, чи виходити із зони комфорту"...
Доброго дня. Це маніпулятивна фраза, за якою стоїть підміна понять. Ваш так заний розвиток - це понаднормова робота, яка додатково не оплачується, яку Вас примушують робити під тиском. Це вигідно компанії і не потрібно Вам.
До речі, що відбудеться, якщо Ви відмовитесь виходити з цієї зони комфорту, обравши своє здоров'я і власне життя, в якому з'явиться те, щоб Вам потрібно?
цитата:
Але тепер боюся, моя репутація через такі часті зміни роботи постраждає...Надивилася різних експертів, які не радять міняти роботу частіше, ніж раз на 2 роки.
Так, роботодавці краще сприймають кандидатів на вакансію, які працюють в одній компанії по декілька років, а не міняють роботу раз в декілька місяців чи рік. Але в якому стані Ви будете, якщо ще рік пропрацюєте у стані виснаження?
цитата:
Я відчуваю вже фізичні симптоми стресу: у мене сиплеться волосся, вічні головні болі, біль у м'язах. Я часто плачу через роботу, починаю забувати щось, забуваю, як пишуться слова...Словом, в стресі.
Ви звертались до лікаря з цими симптомами?
цитата:
Ви можете почати зі звернення до психолога. З його підтримкою Вам буде легше розібратись, що з Вами відбувається, і розпочати щось змінювати в своєму житті.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Яна Кіркеснер
Про необходимость работы с психологом я говорить не буду - она очевидна. Но тут все зависит от внутреннего созревания и готовности.
Скажу о том, что основное в вопросе: о НЕДОПУСТИМОСТИ насилия над самой собой. Потому как уже 100% убедились, чем это чревато для Вас. Да и для любого человека в принципе. А выход из проблемы там же, где и вход.
Догадываетесь, о чем я?