Як пережити розлуку з хлопцем?
Доброго вечора
Була у відносинах з хлопцем довгий час, дуже його любила, і він мене. але вийшло так що нам довелось розтатись іза дурниці, іза того того що «нам буде так краще». Рішення було прийняте нами обома.
Зараз досі не можу його випустити з голови бо все ще кохаю, і реву крокодилячими сльозами 3 день.
Підкажіть будь ласка як його відпустити і забути?.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Здравствуйте. Сочувствую вам, это очень больно терять, расставаться. Значит он для вас был ценным, поэтому вы оплакиваете расставание с парнем как потерю ценного. Важно понимать зачем плачете, за какими значимыми моментами, прожить их. Необходимо время на это. Готова разделить с вами вашу боль.
цитата:
Підкажіть будь ласка як його відпустити і забути?.
психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю вашій історії. Ви зараз проживаєте гостре горе - втрату стосунків і тому ваш плач закономірний процес. Ви оплакуєте і це говорить про велику цінність цих стосунків, цієї людини. Необхідно продовжувати випускати всі ці емоції. Вам поки що важко відпустити, змиритись і це теж нормально. Горювання триває рік, і це при вільному проживанню, тому не вимагайте від себе більшого. Просто будьте собою з усіма щирими почуттями.
Я все ж таки наважусь сказати болюче, але відверте. Як добре що ці стосунки, навіть попри їх кінець, розкрили ваше серце і ви кохаєте. Хочеться щоб ви зберегли цей навик, дар любові і не закам‘яніли… Так важливо бути люблячою людиною і тому подякуйте один одному за цей чудовий досвід. Можливо він трансформується у дружбу, головне щоб не у ворожнечу і холодність.
Бережіть себе і своє серце! Бажаю сил вам пережити це❤🙏