Що робити якщо у мене сильне бажання нашкодити собі?
У мене з'явилося сильне бажання нашкодити собі фізично. З цим прийшли думки що я повинна страждати, що краще б у мене життя не склалося. Я не хочу про це навіть думати, але навіть з навколишнього світу іноді тригерить від деяких слів, тому про це важко не думати. Я тримаюся як можу, але бувають спроби, потім я починаю себе гризти за це. Я не хочу про це думати, я вже втомилася від цього хоча пройшло десь 3-4 неділі
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Доброго вечора.
Що зараз відбувається у Вашому житті, після яких подій Вам хочеться собі нашкодити? Самоушкодження часто є або намаганням відчути хоч щось (в депресивному стані) чи дати вихід емоціям, які не озвучені словами (в стані афекту). Які емоції Ви виражаєте таким чином, і через що думаєте, що повинні страждати?
В ідеалі, треба звернутися до фахівців (психіатр + психотерапевт) для діагностики та Вмрішення Ваших проблем. Поки Ви неповнолітні, запис до психолога можливий з письмового дозволу батьків.
Відредаговано автором 14-09-2024 20:08:36
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371395 для Марія Радченко
У мене все добре (звісно окрім того що я відчуваю), нічого такого не було. Воно просто само з'явилося.
Я наче пустоту відчуваю, або іноді тривогу. Важко пояснити які емоції я відчуваю. А те що я повинна страждати, це може через те що я думаю що я не достойна доброї сім'ї, вони про мене піклуються, а я себе все рівно відчуваю погано.
Я розумію що треба піти до спеціалістів, але не можу розповісти батькам про це, і тому шукаю альтернативні варіанти, ось як цей