Дитина боїться їсти
Доброго вечора. Дитині 1.4 , 4 місяця тому перестав їсти , тільки ГВ , до цього їв добре , в 7 місяців перейшли на шматочки . Через те що не їсть зараз анемія , пьє залізо по рекомендації лікаря . Коли було дитині 11 місяців, їв яблучко і трішки подавився , тато дуже злякався , почав кричати , я вела себе спокійно і зробила все те щоб допомогти дитині , все обійшлось . Тато дуже погано реагує на те , коли син давиться , після того випадку , дитина перестала їсти , від бере до рота шматочок , але потім кладе його на місто , чи взагалі не хоче дивитись на їжу , починала все спочатку як в 6 місяців , але все марно , дитину не заставляла їсти. Що робити в такому випадку , як повернуту дитині апетит ? Були у 4-х педіатрів , багато пробували методів , зверталися до харчового спеціаліста та гастроентеролога , все марно (
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Володимир Анатолійович Тарасенко
Перш за все, вам потрібно всім у сім'ї заспокоїтись і трохи відпустити ситуацію, послабити напругу, менше приділяти уваги темі їжі.
Дайте дитині час, щоб почути себе і винайти, що з цим робити.
У дитини був переляк, потрібен час, щоб забулося.
Дозвольте їсти їжу, яку дитина вважає безпечною (картопляне пюре, печінковий паштет, сирки, кефір, дитячі овочеві та фруктові пюре...).
Намагайтеся не загострювати увагу на проблемі.
Не змушуйте їсти. Годуйте, коли дитина буде голодною і сама попросить їжу.
Щоб подолати страх їжі у дитини, можете звернутися до дитячого психолога.
Відредаговано автором 16-09-2024 06:07:47
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Ирина Константиновна Зубиашвили
Здравствуйте!
В первую очередь к психологу желательно отправить папу - проработать свою пугливость и крикливость, разобраться со страхами, психологическими травмами и научиться овладевать эмоциями. Потому что пока папа реагирует подобным образом (хоть иногда), ребенок будет травмироваться.
В крайнем случае, если заниматься с психологом папа не захочет (что весьма вероятно), то пока Вы будете заниматься лечение ребенка, он может поехать в длительную командировку. Потому что пока напряженный и напуганный папа рядом с ребенком - малыш не перестанет бояться.
На втором этапе необходим детский психолог - работающий именно с маленькими детьми. Таких обычно немного и вами придется хорошенько поискать, но кто ищет - тот всегда найдет. Проблема у ребенка психологическая, а значит и решать ее необходимо именно с психологом.