Я відчуваю себе порожнім нікому не потрібний сосудом та не розумію,що з цим робити
Зовсім недавно у мене склалось таке враження,у мене зовсім немає своєї особистості, моє мовлення, поведінка змінються, дивлячись з якими людьми я спілкуюся, можливо,я повторюю їх поведінку,щоб сподобатись або мати більше спільного, але я не впевнена.
Це по-перше,а по-друге,я відчуваю себе не цінною людиною, для інших.Та не розумію, чому в очах оточуючих я така.
Я не розумію,як здобути цінність, або авторитет в оточуючих.
Дивлячись на інших людей,я зрозуміла лише одне,немає різниці чи в тебе хороший одяг,телефон і так далі,чи розумний ти,чи ні,Ті люди крім цього мають ще дещо інше,все залежить від іншого чинника,але я не можу зрозуміти від якого.
Мене зовсім не цінують або я незнаю,як це назвати.
У мене є подруга, але іноді коли я щось розповідаю, вона може мене зовсім проігнорувати.Наприклад: я розповідала їй, як я захворіла і мені боліло горло, а у відповідь нічого, тоді я подумала, що вона мене не почула.Сьогодні,коли ми знову кудись йшли я їй розповіла теж щось у відповідь — нічого.Я її запитала чому,вона нічого не відповіла,але натомість почула,що (а що вона має відповідати?)(ну співчуваю або капець,наприклад)вона сказала що вона втомилась,а я просто придираюсь,але після того як вона мене проігнорувала,ми зустріли одну людину,хай буде Уляна і моя подруга зразу з нею заговорила.
Та і взагалі коли ми йдемо кудись,вона її чекає,нерозумію чому,вона з нею зовсім не спілкувалась, і як завжди,якщо буде вибір між мною і якось іншою людиною,то виберуть ту людину.Або ще одна ситуація:Я її попросила дати книжку почитати,вона сказала неохоче подумаю(по інтонацї було зрозуміло, що ні),як якісь інші дівчати запитали,вона сказала що теж подумає і скоріше за все дасть).
Але,справа не в ній,з ким я не дружила,я завжди була другим варіантом,а іноді мене навіть морально булили і це було жахливо,особливо коли мене спеціально та людина скидала в басейн,і просто обсирала,підставляла в деяких ситуаціях,я була дуже щаслива коли вона пішла з класу і почала трохи старатися забувати весь той біль який вона мені причинила, за її відсутності я стала краще себе почувати і в класі відношення до мене покращилось,але сьогодні вона до нас прийшла «в гості» і всі її обліпили з усіх сторін,почали розпитувати про все,а я просто почала кипіти від злості,від ненависті до неї, за все те,що вона мені зробила,вона така бридка але чомусь цінна в очах оточуючих і постійно виходить сухою вз води.
Тому,я думаю що справа в мені,але я не розумію що робити,щоб виправити цю ситуацію.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Уверен, что своей личностью Вы пожертвовали еще в отношениях со своими мамой-папой.
Под них выбрали себе и подругу - нарциссичную эгоистку. Потому что это "привычное" к себе отношение.
Ведь когда человек вырастает с нарциссичными родителями, которые не видят в других, в том числе и в собственных детях, личности, всячески обесценивают ее и дрессируют на полное послушание и постоянный перфекционизм - бесконечное улучшение себя, иначе любить не будут (хотя на самом деле и так не будут, потому что НЕ умеют от слова совсем), то такой ребенок привыкает отказываться от СЕБЯ, пытаясь заслужить любовь.
А Вы подобные патологические отношения продолжаете строить и с подругой. Так как других, здоровых, никогда и не знали. Увы.
Ваш вопрос, Adelaide, это запрос на длительную личную психотерапию с психологом. По-иному не исправить.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371657 для Павел Леонидович
Я думаю, що у мене не зовсім батьки нарциси.Точніше не двоє і не на 100%.Бо,вони мене люблять.
Але,я з ними постійно сперечаюсь,ще не було жодної ситуації де я б промовчала б і через це у нас дуже часто сварки.Тому,я не думаю,що пожертвувала своєю особистістю у відносинах з ними.
Але,можливо вони є в якісь долі і нарцисами бо іноді коли я щось говорю і доводжу свою думку,вони мене перебивають і в деяких ситуаціях у спілкуванні з іншими я теж це помічаю.Я б хотіла поговорити з ними на цю тему, але скоріше за все вони почнуть мене звинувачувати і дорікати,чому я не можу постояти за себе,дома не промовчу а в школі таке відбувається.Які слова підібрати щоб поговорити з ним на цю тему?Бо якщо я знову почну сперечатись з ним це ні до чого хорошого не приведе.
психолог онлайн
цитата:
Я думаю, що у мене не зовсім батьки нарциси.Точніше не двоє і не на 100%.Бо,вони мене люблять
Нарциссы бывают полными, врожденными или ядерными, а бывают частичными - с выраженной нарциссической частью - радикалом. В Вашем случае может быть именно второй вариант. Безусловно, он не такой разрушительный как первый, но отравляет по любому.
цитата:
Я б хотіла поговорити з ними на цю тему
А зачем Вам с ними говорить на эту тему? Чтобы что? Какого результата ждете?
Изменений их поведения? Извинений? Поддержки? Совета? Чего именно?
И второй вопрос: как считаете, смогут они Вам это дать? Какая возможна реакция?
Возможно такая:
цитата:
але скоріше за все вони почнуть мене звинувачувати і дорікати,чому я не можу постояти за себе,дома не промовчу а в школі таке відбувається
Что снова же будет говорить об их, пусть и не 100%-ном, но нарциссизме. Даже 60% нарциссизма достаточно, чтобы испортить окружающим жизнь.