Виглядаю неформально, боюся нападів на вулиці
Я живу в Києві, мені 32 роки, виглядаю готично (коротка стрижка, готичний одяг, маленького зросту). Цього літа чіплялися незнайомі хлопці разів 6-8. Це і наполегливі спроби спілкування після численних ні, і вигуки дурниць від хлопців-підлітків, і навіть викрикування погроз убити і кидання каменем від когось на кшталт скінхеду. Мені дуже подобається мій зовнішній вигляд, я нарешті виглядаю так, як завжди хотіла, і довго не дозволяла собі виглядати через страх осуду. Зараз я задоволена собою на всі сто, проблема саме в страху домагань та погроз перед виходом на вулицю, бо в 27 років виявили у мене глаукому і удар в голову може призвести до сліпоти. Як подолати страх перед такими неадекватними людьми?
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Вітаю, Кармілло.
Нажаль наше суспільство агресивно сприймає людей, які зовнішньо відрізняються від загальної більшості. Однак, це більш характерно для невеликих містечок та сіл. У великих містах на кшталт Києва чи Одеси, де народ більш міксований, присутня і більша толерантність до людей, які зовнішньо відрізняються. Ви не думали про переїзд у більш сприятливе соціальне середовище?
Виходячи з вашого повідомлення, ваш страх не фантомний і має реальні причини. Бо якщо люд у місці, де ви живете, дійсно такий агресивний, то ви рано чи пізно постраждаєте.
У вашому випадку рішень небагато. Або переїздити в інше місце і зберегти самоідентифікацію через одяг та зовнішній вигляд, або пристосуватись до середовища існування заради збереження фізичного здоров'я. Це моє бачення. Які варіанти бачите ви?
Відредаговано автором 25-09-2024 23:30:20
психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Ваш страх оправдан и его преодолевать не нужно. К нему нужно, наоборот, прислушиваться.
Особенно в наше теперешнее время, время НЕТЕРПИМЫХ и желающих ПЕРЕДЕЛАТЬ под себя остальных.
Потому, присоединюсь к коллеге Яне Кіркеснер: ищите себе другое место для жизни, где люди будут настроены более миролюбиво и терпимо. И это точно будет не Киев и другие большие города. Возможно это даже будет НЕ Украина. В условиях войны, да и после войны терпимости в нашей стране будет мало, очень мало.
Таковы реалии жизни. И их нельзя не учитывать.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Зараз я задоволена собою на всі сто, проблема саме в страху домагань та погроз перед виходом на вулицю, бо в 27 років виявили у мене глаукому і удар в голову може призвести до сліпоти. Як подолати страх перед такими неадекватними людьми?
Щодо Вашої поведінки, то, мені здається, не лише подолання страху буде корисним. Можливі трансформації будуть, скоріше, спрямовані на зменшення впливу цього страху. На розумну обережність. На передбачуваність. На перебування на вулиці з друзями, а не одній.
цитата:
Зараз я задоволена собою на всі сто
В якійсь мірі, можливо, навіть і не принципово, має значення, що випромінюте, виходячи на вулицю. Звісно, нетерпимих та агресивних без причини доволі багато - таких варто оминати десятою дорогою, а всі решта мають відчувати Вашу впевненість в собі.