Як мені правитьно підтримати доньку?
Моя донька травмувала ногу.Для неї це стало справжньою трагедією,адже наступного дня у школі мав бути ярмарок до якого вона готувалася?В неї була справжня істерика,яку ніяк не можна будо заспокоїти.Мені було навіть соромно у лікарні,що вона мене не слухала.Зара вона в дома і нічо не хоче,каже що ,,на душі погано,,.Ще я замітила що її важно зійтися з однолітками і вона за це також переживає,хоть мені не каже(прочитала переписку).Мені завжди каже що все добре
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Марія Радченко
Какой возраст дочери?
Выразите свое сочувствие, что она так ждала, готовилась и тут такая ситуация. И спросите, как бы вы могли ее поддержать?
Замечу еще два момента - вы читаете переписку дочери и вам за нее стыдно. Хорошо бы уважать ее личные границы (про переписку) и ее чувства (про ее истерику и то, что на душе плохо). То, как она своей истерикой кому-то могла не понравится, то какая разница? За что вам стыдно?
Это то, что скорее всего мешает и ваших отношениях, когда дочь говорит вам, что все хорошо и не рассказывает правду.
И это влияет и на ее отношения с другими людьми.
Доповнення від автора
Доньці 12 років!Почала читати переписки після одної події:вона прийшла з дня народження,тоді ще подруги,і я побачилв що у неї є подряпини,на запитання що це вона сказала що все добре.Як виявило у них там сталася сварка і на неї підняли руку.Потім все майже вияснилося.Я переживаю щоб її зову так не образили(тому читаю іноді переписки)заню що це не правильно,але так заспокоюю свою внутрішню тривого.Що зробити щоб вона хоть трішки могла мені відкритися?
психолог онлайн
цитата:
Що зробити щоб вона хоть трішки могла мені відкритися?
Для начала научиться доверять ей, уважать ее границы и отпускать контроль, справляясь со своей тревогой не через чтение переписки, а проживая эту тревогу и принимая, что вы не сможете ей подстелить соломку, и она набьет свои шишки и получит разный опыт.
Как мама очень понимаю вас, дочери 13,5 лет. Это тяжело и правда
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372104 для Валентина Михайловна
Дякую
психолог онлайн
цитата:
ЯК МЕНІ ПРАВИТЬНО ПІДТРИМАТИ ДОНЬКУ?
цитата:
Я переживаю щоб її зову так не образили(тому читаю іноді переписки)заню що це не правильно,але так заспокоюю свою внутрішню тривого.Що зробити щоб вона хоть трішки могла мені відкритися?
Доброго вечора. Ви знижуєте внутрішню тривогу через контроль доньки. Варто навчитись це робити іншими способами, щоб і собі допомогти, і з донькою встановити згодом більш довірливі стосунки. Цього можливо досягнути, звернувшись до психолога.
У тривожної мами дитина також буде тривожна, Ви для неї приклад багато в чому. Більш детально про стосунки мами і доньки я розказувала в цьому відео. Можливо, Вам буде корисно його подивитись.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-1566
Доповнення від автора
У мене страх що вона не може знайти друзів(і це мене тривожить),вона наче тягнеться до дітей а вони чомусь нехочуть з нею дружи,також у класі не дуже склаладаються стосунки.Можливо я її зациклила на тому що потрібно з кимось подружиттся?І я розумію що це нам мішає у стосунках
психолог онлайн
Всегда ли были проблемы с коммуникацией со сверстниками?
Если дочь согласна, то отличным вариантом был бы детский психотерапевт с обязательными родительскими встречами после каждых 4-5 встреч с дочерью
Відредаговано автором 03-10-2024 11:53:36
Доповнення від автора
Її важко було знайти спільну мову у школі,вона спілкувалася і дружила з дітьми з гуртків на які ходила(у селі на канікула у бабусі).Але у класі важко зійтися з дітьми.Вона согласна на роботу з пихолого ми про це говорили.Чи можна проводити роботу з психотерапевтом онлай?
Доповнення від автора
І підкажіть чи можна працювати з психологом чи обовязково з психотерапевтом?
психолог онлайн
Да, онлайн в ее возрасте уже ок.
Психотерапевт лучше. Психолог это тот, у кого есть только диплом, а дальше либо ничего, либо какие-то курсы. И хорошо, если человек осознает важность прохождения личной психотерапии и работы под супервизией.
Психотерапевт это человек, который и образование имеет психолога, и обучение в одном из направлений психотерапии, а это еще 5-6 лет обучения, где есть обязательная личная психотерапия, групповая психотерапия, супервизия, другие обучающие форматы (и все это с требованиями по количеству часов).
Поэтому да, лучше психотерапевт
Доповнення від автора
Дякую велике за поради.Я розпочну пошук фахівця.Бо хочу допомогти її,і вона також хоче.Надіють у нас все вийде
психолог онлайн
цитата:
Зазвичай дружба виникає природньо і легко, коли люди цікаві один одному і їм подобається проводити час разом. Якщо для Вашої доньки це було завданням, то воно викликало напруження, начебто це їй більше потрібно і вона повинна докладати зусиль, щоб у неї з'явились друзі. Але добре, що вона готова звернутись до спеціаліста, і Ви її в цьому підтримуєте.