Не відчуваю ніяких емоцій по відношенню до батьків
Довгий період часу не відчуваю ніяких емоцій і любові по відношенню до своїх батьків або ж якщо це трапляється,то тільки через якусь жалість чи подяку за якусь допомогу.помічати почала щось подібне вже давно але відкидала ці думки завжди якось в бік,бо сподівалась що так думаю через важкі відносини чи сварки з ними,але з часом ситуація просто почала погіршуватись,мені якось навіть інколи соромно просто з ними поруч йти чи хочеться просто щоб вони заткнулись,навіть як би вибір став би між чужою людиною і мамою думаю в 90-95% я б вибрала б точно не свою маму,не знаю чому так,питала в деяких друзів чи є в них щось схоже,то постійно чула якесь здивування з приводу цього.не знаю чи нормально це?може з часом пройде?чи може якось повпливали на це травми які завдали вони мені?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Безусловная любовь к родителям только в детстве, у маленьких детей.
Начиная уже с подросткового возраста ребенок смотрит на родителей уже по другому, замечая их недостатки, отношение к нему и конечно же, это влияет на чувства к родителям. Если родители плохо относятся к ребенку, то как-то и неудивительно, что нет желания общаться, нет любви.
Какие у вас отношения с родителями?
О каких травмах вы пишите?
психолог онлайн
Вітаю вас.
Ви згадали, що в дитинстві були травмовані батьками, і ваша психіка обрала такий спосіб захисту. Ви підсвідомо прийняли рішення не відчувати до батьків нічого, замість того щоб любити їх та одночасно відчувати біль, образу, злість (підставте самі негативні емоції, спричинені відношенням до вас батьків).
Те що ви відчуваєте є вашою нормою на цей момент часу, не забороняйте собі ці почуття - наша психіка розуміє, що для нас наразі є найкращим варіантом самозбереження.
Якщо ви свідомо бажаєте налагодити взаємостосунки з батьками, попрацювати над своїми почуттями, то це необхідно робити в терапії. З часом можливо й пройде емоційна холодність, але немає цьому гарантії, та й не факт, що ці почуття не трансформуються у щось більш неприємне для вас.