Ситуація в садочку
Доброї ночі! Нещодавно від іншої мами (вона була очевидцем) я дізналась про ситуацію, що один хлопчик в групі (йому ось-ось має бути 3 роки) сходив в туалет в штани, хоча раніше ходив на горщик. З‘явилась директор садку і при дитині почала говорити, що вони мають право відмовитись від нього. Я сама раніше чула, як директор говорила, що в нього немає виховання, але я думаю він просто дуже активний. Тепер хлопчик не ходить в садочок і думаю, можливо, це може його травмувати, знаю, що він любить гратися з дітками. Мені прикро і не знаю чи можна щось змінити. На директора особливого впливу немає, тому що вона пов‘язана з відділом освіти і їй нічого не зроблять. Мою дитину не ображають, тому що в неї впливовий дідусь, але шкода, що з тими, за кого не можуть заступитися, можуть виникнути такі ситуації.
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Володимир Анатолійович Тарасенко
Яна Кіркеснер
Здравствуйте!
Вряд ли можно что-то существенно изменить. Ведь имеете дело с типичным нарциссом - властным, манипулирующим, обесценивающим, искусно унижающим, навязывающим окружающим свои (как правило тупые и недалекие) догмы и нормы и имеющим хорошие связи - для усиления своего влияния и безопасности.
Единственное, чего боится нарцисс - разглашения своих неблаговидных поступков перед широкой общественностью и вышестоящими. Этого он боится панически. Если получится показать ее в неблаговидном свете с подтверждением ФАКТАМИ - то точно повлияете. Но это сделать будет непросто.
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго ранку, Віта!
цитата:
Мені прикро і не знаю чи можна щось змінити.
Шкода, що подібне трапляється в закладах виховання, звісно, якщо наведена інформація об'єктивна(!)
цитата:
Я сама раніше чула, як директор говорила, що в нього немає виховання
І це ще один прояв непрофесійності керівника закладу - привселюдно оцінювати дитину і давати свої коментарі щодо її виховання батьками.
Натомість, звертає на себе увагу Ваша розгубленість, як же вчинити? Причому не стільки розгубленість, скільки позначення перешкод щодо впливу на керівницю -
цитата:
На директора особливого впливу немає, тому що вона пов‘язана з відділом освіти і їй нічого не зроблять.
Звідки у Вас така упевненість? Щоби насправді дізнатись, як воно буде, потрібно спробувати хоч щось зробити(!) До речі, не Вам особисто. Можливо, разом з батьками того хлопчика та батьками інших дітей.
Хтось з батьків розмовляв про те, чому був свідком, з директоркою садочку? Висловлював своє невдоволення? "Палець об палець" хтось вдарив?
Не дарма ж кажуть, що на перешкоді гарних намірів стоять страхи і сумніви. Бути відповідальною і активною людиною, означає, не тільки помічати несправедливість, а ще й конструктивно її виправляти.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372152 для Павел Леонидович
Дякую
психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Я б не сказала, что ничего нельзя сделать. Публичная огласка, с официальными обращениями, на которые обязаны письменно реагировать, вполне может сработать. Вопрос в том, поддержат ли вас другие родители? Часто большинство предпочитают закрывать на все глаза и терпеть, а потом удивляются, что вокруг столько неадекватных людей, которые пользуются своим положением. Но по факту, сами ж люди и поддерживают их и дают право на такое поведение.
Да и готовы ли вы, вдруг что, забрать ребенка из этого садика?
В целом, даже если вашего ребенка не обижают, то с таким подходом и отношением, это вопрос времени. Жаль, что в садиках и школах работают такие жалкие людишки, которые на детях отыгрываются. Увы, это наши реалии.
Відредаговано автором 04-10-2024 10:36:08
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372155 для Володимир Анатолійович
Дякую
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372158 для Валентина Михайловна
Наша група невелика, у 3 батьків там працюють близькі родичі, та мама що мені розповіла це не знаю чи готова публічно це висвітлити, я не була очевидцем, дитину свою не планую забирати, бо це єдиний садок в місцевості
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Віта, ваше питання можна умовно поділити на 3 частини.
1. Те, що стосується того хлопчика.
За всі події в житті дитини несуть відповідальність його батьки, це їх задача розбиратись в тому, що відбулося. Як вони вирішать - то вже їх справа.
2. Інформація.
Її в цій історії явно не достатньо.
А на фоні нестачі реальної Інформація виникає момент "домислювання", наприклад "дитину ображають і нема кому захистити ", або ж "директор погана, бо вигнала дитину з садочка ".
Але реальність може бути зовсім іншою, наприклад, хлопчик може мати певні захворювання, або ж особливості розвитку, які краще корегувати не в садочку, а віддати дитину в садочок пізніше, коли питання будуть вирішені, або ж батьки самі не захотіли продовжувати відвідування садочка , побачивши, що дитині там не добре.
Для якихось дій обов'язково варто володіти повною Інформацією.
3. Ваша заглибленість в чужу ситуацію.
Ви чули/бачили фрагмент чужого життя, і це дуже зачепило Вас емоційно.
Можна припустити, що момент несправедливості, захисту прав того, хто не може себе захистити- це щось дуже про Вас, щось глибоке , можливо з вашої історії, що включає сильні емоції .
З цим є сенс розібратись, щоб зрозуміти, що саме болить Вам.
Бо існує ризик все життя "спасати/захищати" оточуючих, так і не наблизившись до справжньої потреби , яка керує всим цим з глибини Вас.
Звісно, коли людина стає свідком несправедливості, або порушень, важливо не залишатись осторонь.
Але існує певна межа між "робити те, що я можу зробити на своєму місці "(наприклад, дізнатись більш точну інформацію, поспілкуватись з батьками хлопчика і запропонувати свою допомогу тощо), і "робити все, щоб "врятувати " дитину "(це вже відповідальність його батьків).
Доповнення від автора
Дякую, це дуже конструктивна відповідь, я дійсно не володію повною картиною і думаю, що мій обов‘язок всім допомогти