Як зберегти стосунки?
Добрий день! У нас з чоловіком останніми місяцями розпочалась якась криза, проте зараз вона стала для мене нестерпною. Загалом я працюю, нічого не прошу та не вимагаю в матеріальному плані чи у плані допомоги. Не перекладаю жодних обовязків за дитину чи побут. Стараюсь, щоб чоловік досягав своїх карєрних планів і мав на це сили.
Але вчора трапилась ситуація від якої мені дуже погано сьогодні цілий день. У суботу я замовила чоловіку та дитині доставку з Макдональдса і отримала дорікання одразу після доставки та у недільний ранок нащо я замовила це, оскільки вартість усього 250 грн і що ми так ніколи не зберемо кошти на щось дороге.
Так само вже за 3 години мій чоловік взув у магазині взуття за 2600 грн та запитав як воно мені та захотів його купити (за мої кошти). Я не витрепіла і сказала, що зранку він зіпсував мені настрій за 250 грн, а тепер цінник на кросівки його не обходить. На що він з незадоволеним обличчям і фирканням кинув коробку та демонстративно вийшов. В усіх решта магазинах ми вже нічого не могли придбати, бо йому вже нічого не було цікаво. Трішки заспокоївшись ми все ж повернулись і придбали дане взуття (звісно ні подяки, ні вибачень за попередню сцену я не отримала).
І така ситуація повторюється не раз. Навіть на якийсь банальний жарт я можу отримати його нерви, виясняння та притензії. Проте у магазинах, кафе чоловік просто сяє при спілкуванні із баристами жіночої статі.
Я проговорюю, що мені неприємне таке ставлення, що мені важко із таким незадовленням та нервозністю але на все чую, що це не так і я вигадую.
Я хочу зберегти ці стосунки але просто не знаю, що можна з цим зробити.
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Ирина Константиновна Зубиашвили
Наталия Горская
Доброго дня.
Ви описали в певній мірі своє незадоволення поведінкою чоловіка, і тут воо зрозуміле. Але питаєте про те, як зберегти стосунки - а що їм власне загрожує? Чи чоловік вказує на те, що хотів би їх завершити? Чи Ви, через переживання і злість про це думаєте?
Бо, принаймні з опису, якщо Ви хочете зберегти стосунки як такі - то у Вас виходить. Ви дозволяєте до себе будь-яке відношення, особливо не дорієкате чоловіку, займаєтесь побутом, працюєте, займаєтесь дитино. і купуєте йому класне взуття. Ви все для стосунків чоловіка робите добре.
Але чи таку форму стосукнів Ви хочете зберігати і надалі?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
С первых фраз сразу видно, как вы стараетесь быть удобной, хорошей и заслужить любовь.
Что вы хотите сохранить?
Что ценного вы получаете от мужа?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372295 для Валентина Михайловна
я отримую його присутність, можливість не бути однією
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372293 для Яна Дмитрівна
Про розлучення задумуюсь, оскільки терпіти таке ставлення все життя у мене немає бажання. Тому, можливо, дійсно запитала некоректно, бо закінчити стосунки не хочу,а щось змінити не можу
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
А как вы можете изменить отношения, если вы и так много стараетесь, а муж ведет себя так неуважительно?
Изменить отношения можно только начав менять отношение к самой себе. Вот только нужны ли вам будут потом отношения с таким мужем - большой вопрос.
Но вам хорошо бы обратиться к психотерапевту, чтобы разобраться, почему ради того, чтобы избежать одиночества, вы терпите плохое отношение к себе?
И что такое одиночество?
Разве вы на острове, где больше нет мужчин?
Почему вы решили, что не будете счастлива с другим?
психолог онлайн
Наталия Горская
Юля, Ваша проблема довольно распространенная.
Женщины терпят все в браке, лишь бы не быть одной.
Мужчины это чувствуют и ведут себя так, что вроде бы жена никуда не денется.
Есть определенные правила в отношениях. Вы их нарушаете.
Например, женщина не должна мужу покупать одежду, он сам должен заработать и покупать Вам.
А Ваш мужчина еще при этом и капризничает.
Вы выполняете роль мамы. но никак не любимой женщины. При этом Ваша ценность в глазах мужчины падает.
Женщина должна получать от мужчины заботу и защиту. За мужем - как за каменной стеной.
А что получаете Вы?
Уверена, Вы достойны лучшего.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Якось не дуже схоже на сім'ю- "загалом я нічого не прошу в матеріальному плані ".
Чому саме так?
Чи Ви завжди хотіли саме таку модель сім'ї?
Чи здатен чоловік забезпечити вашу родину?
Чи здатен купити собі взуття сам?
Чи завжди дорікає через дрібниці (дорого Макдональдс)?
Чи вірите Ви в те, що НЕ повинні самі себе забезпечувати, щоб поруч з Вами був гарний партнер?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372364 для Наталия Горская
Чи вірите Ви в те, що НЕ повинні самі себе забезпечувати, щоб поруч з Вами був гарний партнер? - ні і не хочу