Як зрозуміти що зі мною щось не так?
У мене є висока тривожність, самокопання, часті вибачення за ті чи інші вчинки, панічні атаки, постійне та тривожне відчуття того, що в усьому винна я, неуважність, страх комунікації з іншими. Стаються періодичні випадки селфхарму, були часті суїуидальні думки
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Володимир Анатолійович Тарасенко
Все, що Ви описали, може бути проявом тривожного розладу.
З цим потрібно докладно розбиратися і не за листуванням.
Бажана також консультація психіатра.
Якщо дуже сильна тривожність, її можна зменшити за допомогою ліків. А потім уже з Вами працюватиме психолог.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Володимир Анатолійович Тарасенко
По описанию проблемы заметно, что Вы и сами прекрасно понимаете, что с Вами что-то сильно не так.
В лучшем случае, это очень выраженный невротизм - следствие психологических травм детства.
Про худшие варианты говорить не хочу.
В любом случае это запрос на серьезную, глубокую, длительную психотерапию с психологом.
Возможно с медикаментозным сопровождением у психиатра.
Перепиской, чтением, просмотром видео - не решается.
психолог онлайн
Доброго ранку, Алісія!
цитата:
ЯК ЗРОЗУМІТИ ЩО ЗІ МНОЮ ЩОСЬ НЕ ТАК?
А хіба усього того, що Ви зазначили мало
цитата:
?
На мою думку, цілком достатньо, аби зробити висновок - є комплексна проблема, яка суттєво впливає на якість Вашого життя. І щоби цю проблему подолати, необхідно наважитись і зробити єдино правильні кроки - звернутись особисто до лікаря психіатра(!)
Почути його висновок і отримати призначене ним лікування.
З полегшенням стану розпочати взаємодію з психологом, бо саме в контакті з ним можна усвідомити і виправити усталені механізми сприйняття себе, поводження з емоціями і стосунків з іншими людьми, які болісно позначаються на Вашому стані.
психолог онлайн
Вітаю! Очевидно, зрозуміти що шось не так вам допомогає ваша нервова система) Ну тобто, вам тривожно, у вас панічні атаки, суіцидальні думки. Як давно ви переживаете такий стан? Чи зверталися ви за консультацією до психіатра, до невролога, або до психотерапевта? Чи є у вас така можливість? Майже всі люди стикаються іноді з важкими станами або життєвими ситуаціями, це не означає що з ними як з людьми щось не так, це лише означає що їм потрібна допомога і лікування.