Чоловік каже що не відчуває почуттів
Три з половиною місяці тому познайомилась з молодим чоловіком. Різниця у віці немаленька — мені 20, йому 32. Почали знайомство з інформації про те, що він кохає колишню, але він мені активно розповідав що хоче спробувати зі мною відносини і я йому подобаюсь. Гарно залицявся, дарував квіти, подарунки, часто гуляли. Також дуже активно проявляв ніжність, що сильно мене привабило. Через певний час, коли я спитала до чого йде це все наше спілкування, він сказав що відносин не хоче і що не хоче бути комусь щось забов’язаний. Я на це погодилась. В своє виправдання можу сказати, що він хотів моногамії і не кидав мене у важких ситуаціях, короче не було приводу думати що він якось сильно несерйозно до мене ставиться. Він називав мене близькою людиною. Приблизно три тижні тому він став різко холодним, перестав виражати ніжність, різко зʼявилась купа справ. Я намагалась якось акуратно запитати що сталось, але він казав що все добре і що він обіцяє що його ставлення до мене не змінилось, і що він просто втомився. Але я знала що щось не так. Після одного багатьох неприємних випадків певної зневаги до мене(одного разу наприклад після сексу повернувся на бік і заснув), я не витримала і влаштувала істерику. Витрясла з нього «я не розумів що відчуваю до тебе, хотів перевірити свої почуття, і зрозумів що не відчуваю до тебе романтичних почуттів». Також він декілька разів казав щось про страх привʼязуватись і про те що він боїться конфліктів. Також знаю що з минулою дівчиною в нього були достатньо вільні відносини, де ніхто нікому нічого не був зобовʼязаний, і це були найтриваліші і найміцніші стосунки в його житті. Я страждаю на межовий розлад особистості, тож ця історія спричинила в мене масштабний зрив. Я його шантажувала, погрожувала суїцидом. Весь час доки в мене була істерика він був поряд. Він не спав разом зі мною цілу ніч, він приїхав до мене наступного дня. Він розмовляв зі мною, жодного разу не заблокував, і не зробив цього і досі. Він слухає мене коли я прошу про це, цікавиться моїм станом і справами. Моє питання таке: чому його почуття пройшли так різко і чи є хоч якийсь сенс сподіватись що він передумає. Через те що він не залишає мене(не блокує і тд) це дає мені ось цю слабку надію на те що він все-таки відчуває до мене якусь ніжність і щось романтичне. Я розумію, що стосунки з ним будуть складними і наврядчи я буду в них щаслива, але через брак досвіду і ці дурацькі активні залицяння я сильно до нього привʼязалась. Допоможіть будь ласка.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Віка, щоб допомогти Вам, потрібно поговорити з Вами. За листуванням це зробити складно
Але все ж таки спробуємо розібратися.
Чоловік чесно Вас попередив, що у нього ще не пройшли почуття до колишньої дівчини.
І в цьому випадку Ви, звичайно, поквапилися вступити з ним в інтимні стосунки.
Ваша проблема полягаэ в тому, що у Вас немає знань про психологію стосунків чоловіка та жінки.
Що робити зараз?
Поважайте особистий простір чоловіка. Іноді, щоби піти далі, потрібно зробити крок назад. Особистий простір дуже важливий. Навіть якщо дуже кохаєте людину і хочете бути з нею 24/7, пам'ятайте, що особистий простір - це те, на що має право кожна людина.
Дайте партнеру достатньо часу для усамітнення, щоб розібратися у своїх думках та відпочити. Не дзвоніть йому щогодини і не пишіть десять разів на день, що нудьгуєте. Тоді він зрозуміє, що в парі поважають його межі і почне нудьгувати. Надання особистого простору принесе користь обом.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Мужчина любит другую, о чем честно вам сказал.
Он решил проживать утрату и горевание от нее по детски - используя вас. И вроде честно все сказал, но это подленько. Потому что вначале нужно отпустить отношения, чтобы отболело, а потом строить новые отношения.
Вы в силу неопытности, заботы и нежности с его стороны, поверили в то, что сила ваших чувств пробудит в нем любовь и все будет хорошо.
Но, увы, не будет. Потому что не завершив одни отношения и горюя за ними, невозможно построить счастливо новые.
Поэтому вы все правильно понимаете - счастливы вы с МЧ не будете. Поэтому не стоит надеяться на чудеса, жить иллюзиями, тратя свою жизнь на то, чтобы исцелить другого. Вы пока его исцелять от прежней любви будете, себя травмируете
психолог онлайн
Вітаю!
З описаного видно, що вам не вистачає уваги і турботи і ви погодились бути з людиною, яка чесно зізналась що вас не любить. Я думаю, що витоки цієї історії лежать у вашому дитинстві, де ви не отримали любові, прихильності і відчували холодність з боку близьких людей, за яких тримались щоб не відчувати самотність.
Також ви пишете про межовий розлад, який потребує тримати руку на пульсі і тому питаю чи є у вас регулярна терапія?
Цей чоловік не залатає ваших душевних дефіцитів, він скоріше тригерить ваші болючі травми, так як і ви не спасете його від розлучення з попередньою дівчиною… Важко будувати близькість, якщо обоє з партнерів не в контакті з реальністю, а в очікуваннях того, що потрібно лише йому. Я співчуваю вам і раджу триматись курсу психотерапії, яка допоможе пробудувати здорову прив’язаність і прожити ваші емоційні страждання.