Стрес
Я прийшла на роботу нову де в мене багато директорів і захотіла всім солобатись щоб всі бачили яка я хороша добра і мила і мій керівник була теж супер класною людиною але я її підставила і використала сказавши не правду на неї я почуваюся жахливо і почула фразу що я хочу здаватися доброю але це не так
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Доброго дня. Чи маєте з цього приводу питання, чи це запит на підтримку?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Вітаю, Соню.
Вам зараз напевно дуже морально дискомфортно, пригнічено. Ви вчинили всупереч своїй системі моральних цінностей, тому зараз вас мучить совість. До того ж, вам страшно, що похитнувся ваш образ абсолютно безсуперечно доброї, хорошої людини (що в абсолюті неможливо, з урахуванням різних ситуацій, факторів).
Питання, чому ви прагнете бути хорошою для всіх, адже це на практиці неможливо.
І чи дійсно ви демонструєте суспільству себе справжню, а не створений образ, маску?
психолог онлайн
Какой у вас вопрос к психологам?
психолог онлайн
А разве не правду о себе услышали?
Правду. Хотите "казаться" доброй, а НЕ быть.
То есть попросту проявляете лицемерие.
Плюс еще и подлость сделали, наговорили на человека.
Хорошо, хоть совесть имеете - потому и страдаете.
Хотя может не от самой мерзости поступка страдаете, а от того, что таким (необдуманным) поступком образ "себя-милой" разрушили и теперь доброй окружающие уже НЕ считают? Если так, то дело совсем плохо.
Что-то во всем этом есть токсичное-нарциссичное...