Як бути
Доброго дня, довший час була в відносинах з хлопцем. Все було добре,стосунки розвивались. Пізніше в хлопця виникли деякі проблеми і він вирішив мовчки, без пояснень зникнути ігноруючи,не відповідати ні на дзвінки ні на повідомлення. Пройшло майже 3 місяці, почуття до людини не зникли, написала як справи... відновилось спілкування. Через деякий час зустрілись все налагодилось, я пояснила, що готова завжди підтримувати,і зі всіма проблемами впораємось... Але через деякий час знову почалось ігнорування . Коли задавала запитання,відповіді не було,але відчувала,що людина віддаляється не йде на контакт. Коли вирішила остаточно все вияснити й нормально поговорити, хлопець сказав що не хоче мене втрачати, що я дорога для нього близька людина. І після цих слів запропонував дружбу. Звісно перші секунди, хвилини земля з під ніг пішла... не могла зрозуміти. Адже цінуєш, вкладаєшся а з тобою так поступають. Я відмовилась бути друзями, пояснивши що готова була тільки на стосунки і замість того, щоб щось виправити переходити на дружбу це неправильно... В кінцевому результаті зробив винною мене, бо ніби я не сприймаю всієї серйозності його проблем... і ніби для мене це дурниці.Хоча я завжди старалась підтримати й допомогти. Пізніше старалась до нього донести що може бути все добре і по іншому ніж він собі надумав...але повідомлень не читав... не дзвонив... не відповідав... Зараз не спілкуємось... передавала деякі речі просто забрав з пошти і все. Я з однієї сторони розумію, що кінець бо людина зробила вибір але всеодно є почуття й надія чи можна щось змінити.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Оксана Юрьевна Селезнева
Юліє, справа в тому, що як би щиро і з підтримкою Ви не ставились до хлопця , він може просто НЕ хотіти мати з Вами стосунки.
І він не має пояснювати чи виправдовувати своє бажання якимись обставинами.
Він може просто сказати -я готовий запропонувати тільки дружбу.
І все.
Це його право.
Ваша турбота про нього ніяк не зобовязує його погоджуватись на стосунки, яких він не хоче.
Звісно, він може використовувати м'які способи відмови: "не хочу тебе втрачати/маю певні проблеми", але він достатньо чітко доносить своє ставлення- готовий тільки на дружбу.
Ту немає "зради", яка "шокує", бо вся поведінка хлопця (не спілкувався, віддалявся) була саме про те, що він не хоче стосунків.
Шок міг виникнути через неспівпадіння ваших ілюзій ("я готова на все, підтримувати, допомагати, отже він не може відмовитись від мене") та реальності.
Є сенс проаналізувати процес формування всередині Вас певних очікувань, та ваші способи взаємодії в стосунках, адже може так статися що це певний сценарій "допомагати всіма силами " в надії, що це стане потрібним.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго вечора, Юліє!
цитата:
Я з однієї сторони розумію, що кінець бо людина зробила вибір але всеодно є почуття й надія чи можна щось змінити.
Так, людина зробила вибір. І не один раз, а двічі, а до того ще й Вас звинуватила. То про які почуття з Вашого боку йдеться? Про які надії?
Звертає на себе ОСОБЛИВУ увагу той факт, що Ви після всього цього
цитата:
Пізніше в хлопця виникли деякі проблеми і він вирішив мовчки, без пояснень зникнути ігноруючи,не відповідати ні на дзвінки ні на повідомлення.
цитата:
Але через деякий час знову почалось ігнорування . Коли задавала запитання,відповіді не було,але відчувала,що людина віддаляється не йде на контакт.
цитата:
запропонував дружбу
цитата:
В кінцевому результаті зробив винною мене, бо ніби я не сприймаю всієї серйозності його проблем... і ніби для мене це дурниці.
подумки сподіваєтесь на продовження стосунків з тим, хто в них не зацікавлений.
Чому так?
Про що це говорить?
Що спонукає Вас тягнутись до людини, яка нехтує Вами? Не поважає. Зникає без будь-яких пояснень?
Ці всі питання треба нести до психолога на особисту (онлайн) зустріч і досліджувати відповіді на них. В іншому разі ризикуєте ганятись за маревом здорових стосунків, а замість них отримувати невзаємність і розчарування.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373009 для Наталия Горская
Дякую,але я вважаю,що навіть якщо хлопець хоче розійтись, це його право але дівчина заслужила хоча б на елелементарне пояснення. Бо ігнор не вирішує питання а ще більше ускладнює. І я ніколи не мала ніяких ілюзій,що якщо я в чомусь краща,чи якщо я допомагаю,піклуюсь то людина мене не покине... насправді навпаки...в мене завжди було відчуття що він мене може покинути,я старалась не думати і все що я робила,чи старалась то тільки через те,що мені подобається піклуватися про кохану людину,я рідко себе повністю віддаю в стосунках. Мені подобалось коли людині приємно і він щасливий тоді і я себе відчувала щасливою.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373010 для Володимир Анатолійович
Дякую,за відповідь. Мала надію оскільки думала,що все таки хлопець зміниться...
Сподіваюсь на продовження,бо все таки ця людина мені близька...незважаючи на все,я готова забути і пробачити. До людини є почуття,і важко просто поставити крапку чи забути. Але я розумію,що для цього всього потрібно бажання щось змінити чи іти дальше. А людині значить так зручно говорити як йому важко ,що ніхто не розуміє й відштовхувати, чи прикриватись проблемами.
Я б була рада онлайн поспілкуватися й розібратися в проблемі.
психолог онлайн
Якщо є бажання розібратись, що до чого, а, головно, чому готові все пробачити та забути, то запрошую на консультацію. Умови викладені в моєму профілі цього сайту.
психолог онлайн
цитата:
Мала надію оскільки думала,що все таки хлопець зміниться...
А какие основания у вас для этого есть?
Люди меняются, когда понимают, что их нынешняя жизнь их не устраивает либо если эта сама жизнь дала пинок такой, что вынужденные изменения происходят. А вашем же варианте МЧ плохо с вами обращается, вы прощаете и ждете. Зачем же ему что-то менять в себе?
Вы пишите, что готовы простить и быть вместе. То есть, по сути, вы согласны, вот так жить - в постоянной неуверенности, а будут ли завтра у вас отношения, с таким его отношением к вам? Вы счастливы в таких отношениях?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373019 для Валентина Михайловна
Скоріш за все по вчинкам, бо відновилось спілкування, була турбота, якась зацікавленість… Але більшість всіх проблем закладено в нашій голові… він віддалявся коли зʼявлялись якісь проблеми, труднощі, і все пояснював так, що не хоче щоб хтось ще крім нього брав у тому участь. Він сам себе грузить проблемами там де їх немає
психолог онлайн
Если по поступкам, то важно замечать все поступки, а не выборочно. И смотреть на то, подходит ли вам такой вариант отношений.
Если не брать крайние случаи с насилием, то можно строить отношения с любым человеком и быть в любых отношениях, если вы для себя понимаете, что плюсов больше, чем минусов. Главное понимать, какую цену вы платите за это.
И тут очень важный момент - видеть реальность, а не жить надеждой на изменения.
Смотрите на то, какой МЧ и отношения с ним сейчас. Без "а вдруг", "а может", "а вот я тут постараюсь и он изменится" и тп. Иначе вы тогда живете не с реальным человеком, а со своей фантазией. А это грозит очень большим разочарованием, когда реальность все же будет настолько явной, что не сможете уже закрыть глаза на нее