Тіні вночі оживають
Добрий день. Підкажіть будь ласка що відбувається і як з цим бути. Психологічний стан в мене гарний, фобій не має, є страхи але вони не сильно виражені. Живу в спокійному місці. Сплю сама в кімнаті, гарно висипаються. Але буває ніби сплю, ніби прокинулась. В такому стані тіні на стіні оживають і це мені лякає. Коли мене це лякає я потроху виходжу з цього напів сна і розумом собі пояснюю, що все добре, це лише моє уява. Але це дуже мене бентежить. Чи є назва цього що відбувається? Що мені можна зробити щоб в ночі таке не відбувалося? Дякую ❤❤❤
Питання від: ; Вік: 41

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора!
Ніч для більшості людей завжди була пов'язана з якимись містичними історіями. Тому наша уява може улесливо "підсовувати нам" різні нічні страшилки. Особливо, якщо уява гарно розвинена.
Окрім того, ми всі не лише фізичне тіло, але ще і духовні створіння. Тому вночі, коли наша свідомість "засинає", активізується наша підсвідомість, наше духовне тіло і ми поринаємо в світ метафізики.
А це такий світ, де все залежить від наших внутрішніх налаштувань, наших вірувань. Тому ми і відчуваємо себе в міру свого відчуття захищеності. Як кажуть: "З нами відбувається те, у що віруємо". До речі, цей принцип стосується не лише ночі. Насправді, ми і вдень, притягуємо до себе саме ті ситуації, яких найбільше боїмося, або в які абсолютно віримо...
Чи можна щось зробити з нічними страшилками?
На мою думку, можна.
Щоб вийти з поля страхів, як на мене, потрібно розібратися, коли саме ці страхи були сформовані, нами ж самими, для чого і трансформувати їх у новий, більш гармонічний світогляд, де буде більше довіри до оточуючого світу.
Відредаговано автором 13-11-2024 20:41:32
психолог онлайн
Доброй ночи!
Пугающие тени на стене - это и есть проявление Ваших страхов.
После проработки с психологом своих страхов тени перестанут пугать. Совсем.
Можете и не сомневаться, что так и будет)
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
Підкажіть будь ласка що відбувається і як з цим бути.
Давайте спробуємо.
цитата:
Психологічний стан в мене гарний, фобій не має, є страхи але вони не сильно виражені.
Щодо вашої оцінки психологічного стану в мене виникли сумніви. Ну як він може бути гарним, коли є страхи?! Коли ті страхи "оживають" вночі, в стані між свідомим і несвідомим -
цитата:
буває ніби сплю, ніби прокинулась. В такому стані тіні на стіні оживають і це мені лякає.
цитата:
Коли мене це лякає я потроху виходжу з цього напів сна і розумом собі пояснюю, що все добре, це лише моє уява. Але це дуже мене бентежить.
Тіні на стіні як образи підсвідомого щось хочуть до вас донести. Якесь послання. Як вважаєте, у чому зміст того послання?
Як часто трапляються ситуації з ожившими тінями на стіні?
Пригадайте - які думки женете від себе у денний час, як небажані та непрохані?
цитата:
розумом собі пояснюю, що все добре
Схоже, що уміло користуєтесь напрацьованим механізмом самонавіювання і самозаспокоєння. Можливо, й добре, але не все. І те "не все", напевно, тривалий час вами витісняється, ігнорується або подавляється.
Мені навіть здається, що ви здогадуєтесь, про що йде мова.
Особистим життям задоволені? Воно у вас, взагалі, налагоджено?
"як з цим бути" - запитували ви. Відповідь очевидна - звернутись до психолога, аби розібратись і знайти рішення проблеми.
Відредаговано автором 14-11-2024 10:31:17
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
"Чи є назва цього що відбувається?"
Назва буде залежати від причини виникнення. А варіантів багато: від захоплення містичною ( езотеричною) тематикою , активації дитячих страхів або вживання ПАР / медикаментів до ( погоджусь з колегою) проявів підсвідомого. Можливі ще варіанти. Тому,
якщо дійсно Вас це питання турбує, зверніться до фахівця індивідуально, бо для його вирішення треба більше інформації.
психолог онлайн
Марія Радченко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю! Ви питаєте як називається це явище? Тут є безліч варіантів, як вже зазначили колеги вище) Якщо виключити психічні розлади, а також чинники, такі як прийом ліків, або наслідки хвороб\залежностей, вад із зором, тощо - існує таке поняття як гіпнагогія - це щось проміжне між сном і станом повної свідомості. Коли фаза сна ще не зовсім минула, але людина вже прокинулась. Іноді абсолютно здорові люди стикаються з нею, або разово або періодично. Але це лише припущення, що може давати таку симптоматику, це не остаточний діагноз :) Як давно це у вас почалось, доречі? Можливо, ви можете згадати - після чого? І чи це відбувається кожну ніч? Чи ви зверталися вже до когось зі спеціалістів? А також - як ви себе почуваєте вдень загалом?