Мені 17. Мої батьки розлучені. І мене хвилює чому мій тато від розлучення, вже 7 років самотній і не намагається створити нові стосунки
Мої батьки розлучились коли мені було 10. Моя мама у стосунках. Тато не має жодних стосунків. І це мене хвилює. Тому, що він гарний батько, нормальний чоловік не зважаючи, що з мамою у них не склалось.
Я після закінчення школи поступатиму в університет, і житиму в іншому місті, не зможу так часто бачити тата та спілкуватись з ним наживо, по телефону звісно, що можна спілкуватись теж, але це трохи не те. Я мав розмову з ним про те, чому він не хоче знайомитись з жінками, і створити стосунки, а не бути самому особливо коли ще я зараз поїду навчатись в інше місто.
Одного разу він сам навіть не під час спілкування на цю тему розповів, що коли він був за кордоном, то була не заміжня жінка, з якою чи вони спільно готували, чи вона готувала, і запросила його на вечерю де вони спільно їли, потім ще їздили разом в магазин за покупками. І я кажу добре, а що далі? Чому все завершилось? Чому ж не було продовження. Ти ж їй сподобався, якщо вона так проявляла увагу та турботу. Він відповів, навіть не знаю, я вже потім поїхав додому, і якось на цьому все завершилось.
А в інших ситуація тато каже, ну у мене є робота, коли будуть нові стосунки це ж треба буде переїхати до жінки, все повністю змінити, шукати роботу у її місті, а якщо у неї є ще діти твого віку, як ти це сприйматимеш. Якщо я буду жити з дітьми іншими жінки, і більше часу з ними проводити ніж з тобою, коли з ними постійно, а з тобою бачитись нехай раз в місяць?
Також він сказав, що його влаштовує його робота і зарплата, а в іншому місті? Потрібно розпочинати все з 0. І зарплата може бути менша, може не влаштовувати жінку.
Тобто, я так зрозумів тато не готовий змінювати, і щось у своє життя додавати, йому зручно й так. Але чи може це бути пов'язано, що він ще досі кохає маму? Чи як це пояснити, що він не хоче бути щасливим, мати жінку, стосунки? Чи 7 років це замало часу, і потрібно щоб ще пройшли роки? А інтимна сторона? Я чомусь впевнений, що мій тато живе без інтиму. Навіть не має жінки для задоволення.
Тому, що б Ви порадили у даній ситуації? Чи варто батька змотивувати підштовхнути до стосунків? Чи можливо підшукати якусь жінку та познайомити їх? Чи не варто цього робити. Я просто виросту, і не хочу щоб він був самотній.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Я бы посоветовала вам разобраться в том, для чего вам, чтобы у отца были отношения?
По какой причине вы задумываетесь про то, есть ли у отца секс?
Вы так описываете, что это уже не простое размышление, а почему нет отношений, а как будто настойчивое желание быть в курсе его интимной жизни до малейших подробностей
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373812 для Валентина Михайловна
Хочеться щоб він не жив сам, а мав жінку. Був щасливий. Тому, що я сам починаю це вивчати, цікавитись, і чомусь цікавить це як у батька (адже це радна мені людина). Не знаю з чим це пов'язано, але я б хотів одного разу приїхати до нього а там у нього є жінка, або щоб вночі я вдавав що сплю, а насправді не спав і чув як активно вони кохаються, і був щасливим від цього, або випадково якось застати їх разом, і також радіти цьому.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373812 для Валентина Михайловна
Або в думках ще ідея (але це вже не правильно так вчиняти). Придбати камеру поставити в такому місці щоб ніхто не побачив, і дивитись як тато з іншою жінкою у ліжку кохається.
психолог онлайн
А как мама занимается сексом со своим мужчиной Вы имеете возможность подсматривать/подслушивать?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373817 для Людмила Владимировна
Ні. Тому, що вона їде до нього (на вихідні) або вони зустрічаються десь в готелі (він приїжджає до неї), я б про це не знав, якби одного разу мама не подзвонила що їй потрібне зарядне від телефону, хоч перед цим вона казала що їде на вихідні, а була в готелі і нікуди не їхала
або їдуть разом на відпочинок на довший час 7-10 днів по Україні чи за кордон?
психолог онлайн
цитата:
Придбати камеру поставити в такому місці щоб ніхто не побачив, і дивитись як тато з іншою жінкою у ліжку кохається.
Это уже не про заботу, а совсем другое. А маскируете вы это под заботу.
Вы когда-то слышали, наблюдали как родители или мама с новым мужчиной занимаются сексом?
Давно у вас такие мысли и желания?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373823 для Валентина Михайловна
Хотів би побачити були думки, але це не прохідна кімната, саме мами з іншим чоловіком.
Чув лише інтимні звуки під час процесу, бачив багато використаних презерватитів, і пам'ятаю що вони приймали спільний душ двоє одночасно.
психолог онлайн
В каком возрасте это было? Я про ваш возраст
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373842 для Валентина Михайловна
Десь в 14-15 років. Потім вони вже почали зустрічатись в інших місцях, а не вдома.
психолог онлайн
Видеть секс родителей, слышать звуки эта такая же травма, как и сексуальное насилие.
Я бы рекомендовала вам поработать с психологом на эту тему. Это не для переписки работа
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373846 для Валентина Михайловна
Дякую. А, як щодо питання чому мій тато залишається самотній і не шукає жінку для стосунків?
психолог онлайн
Он взрослый и сам разберется, нужны ему отношения или нет.
психолог онлайн
Вітаю, Ілля!
Ви дали відповідь...
цитата:
йому зручно й так.
цитата:
Але чи може це бути пов'язано, що він ще досі кохає маму?
На мою думку у Вашого батька багато страхів. Страх відпустити минуле, страх невідомого, нового (по Вашій розповіді про нього:
цитата:
...коли будуть нові стосунки це ж треба буде переїхати до жінки, все повністю змінити, шукати роботу у її місті, а якщо у неї є ще діти твого віку...
. Може й бути по іншому. Не так.)
цитата:
Тому, що б Ви порадили у даній ситуації?
Я б порадила не втручатися в особисте життя батьків, а особливо тата. Єдине що Ви можете зробити для нього - це порадити звернутися до психотерапевта за допомогою та бути поруч, на скільки це можливо, не забуваючи про своє життя. Свої прикладом показувати, що можна бути щасливим, успішним, в різних стосунках, у взаємодії з різними людьми.
цитата:
Якщо я буду жити з дітьми іншими жінки, і більше часу з ними проводити ніж з тобою, коли з ними постійно, а з тобою бачитись нехай раз в місяць?
цитата:
як ти це сприйматимеш.
Що Ви відповіли? Як Вам з цим?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 373882 для Інна Олегівна
Ну було б не приємно можливо. Відчував би конкуренцію, що тато живе і виховує чужу дитину, але я думаю з часом я б це сприйняв і звик би до цього.
психолог онлайн
цитата:
Ви батькові це сказали?
Звикли б чи прийняли?