Познайомилась з одруженим, жінка якого за кордоном, і останні місяці відчував, що він перестав відповідати вчасно на повідомлення, рідко пише сам, рідко приїжджаЄ
Мені 36. Я не заміжня. Знаю, що це моя помилка. Не потрібно було цього робити, але вже як є... Познайомилась з чоловіком, ще у 2022 році він сказав прямо що одружений, але дружина вже давно за кордоном. Ще до початку повномасштабного вторгнення їздила на заробітки на декілька місяців, потім приїжджала, і знову їхала. Мені з одного боку було не приємно, а з іншого сподобалась що він сказав правду одразу, не приховував, як інші роблять кажуть, що розлучені, а насправді ні. Наприклад ми познайомились в середу спілкувались, а він вже в п'ятницю приїхав до мене на побачення у моє місто. Я була навіть здивована, у мене ніколи такого не було, щоб чоловік був рішучий і так приїхав. Бо були такі, які писали лише так, але не приїжджали. Коли не зміг приїхати відправляв подарунки кур'єром (Хоча не знаю, як і звідки він дізнався де я проживаю, бо я йому не розповідала це). Пам'ятаю його гарний букет на мій день народження. Він мені купив речі (куртку кофту), які мені подобались. Він на свята приїжджав до мене ми були разом, мені допомагав у приготуванні. Я відчувала себе щасливою, потрібною жінкою, яка ніколи не відчувала такої уваги від чоловіків, з ним і моя самооцінка піднялась.
Але справа у тому, що останні місяці десь з жовтня. Він змінився. Вже не телефонує, не пише, не приїжджає. Або все це відчувається не так швидко як колись (відповіді на повідомлення, приїзди). І я почала відчували навіть коли він приїде до мене, що він не той, не має у нього того блиску, енергії, бажання яке було. І у мене питання чому так? Чому минув інтерес? Як тоді це все назвати? Чому тоді були почуття, а зараз вже вони відсутні, і я думаю через це він і не приїжджає, є пасивний. Спочатку думала, що дружина приїхала, проте ні, він і надалі живе сам.
Що це все може означати? Чи можливо у нього з'явився інша, і він вже має такі почуття до іншої жінки? Просто я прив'язалась до нього, я б хотіла такого чоловіка, який так добре ставиться, і хотіла б відчувати себе такою щасливою, як з ним ці 1.5 року.
І ще інтим має вплив на таку поведінку чоловіка? Бо у нас його не було, ми разом не спали взагалі. Він не пропонував, ініціативи з його сторони не було.
І в такому варіанті чи можна говорити про вірність до дружини, якщо він зустрічався зі мною, але інтиму не мав? І чому чоловік так вирішив? Що йому не вистачає. Бо іншим навпаки інтим в пріоритеті.
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Добрий день, Марія. Перше, і саме важливе у вашій ситуації - це чесно і відкрито поговорити з Вашим чоловіком і спитати все те, що Ви питаєте у психолога. Чесна і відкрита комунікація - це основа нормальних відносин.
1,5 року чоловік приїжджав і не хотів інтимних відносин, про це Вам також слід поговорити з ним. Бо причин може бути багато. Або, він задовольняв емоційні потреби з Вами, яких не міг задовольнити з дружиною, а секс у нього таки був з іншою, або має проблеми психологічні або фізичні в інтимній сфері, або....можна довго здогадуватися.
А що Ви почуваєте при цьому? Погоджуєтесь на стосунки із одруженим, не маєте інтимних відносин? Це ні в якому разі не засудження. Ви безумовно заслуговуєте на щасливі відносини із чоловіком, які будуть Вас задовольнять.
Що тримає Вас в цих відносинах? Такі відносини, навпаки, б'ють по самоцінності та любові до себе.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374025 для Тетяна Олександрівна
Це не мій чоловік, я не його дружина. Він лише познайомився зі мною. Тому, що у нього є дружина, і він не хотів зраджувати, спати з іншою жінкою. Стосовно сексу з іншою... Ну не знаю, але щось я сумніваюсь у цьому.
Я відчувала себе щасливою, потрібною, мені подобалось те, що мною хтось цікавиться, що хтось думає про мене.
Так. Погодилась. Хоча це з обох сторін не правильно лише стосунки з одруженим, це вже проблема, а якщо ще інтим, то це взагалі.
Ну це не були відносини, радше зустрічі, ми не жили разом взагалі, він лише приїжджав на свято, вихідні і все. Та вже нічого, бо вже їх і не має, чоловік щось не активний стан, не пише, не телефонує, не приїжджає... Мабуть вже не цікаво стало йому зі мною.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ок, давай попробуем разобраться
Что произошло?
1. Его внимание вначале.
Этот мужчина действительно проявлял решительность, внимание, делал вам приятные жесты, поднимал вашу самооценку. Но важно понять, что это был период ухаживаний — момент, когда человек вкладывает энергию, чтобы произвести впечатление. Это не обязательно отражает его глубинные чувства или намерения.
2. Его дистанцирование сейчас.
Похоже, его энтузиазм угас. Это может быть связано с разными причинами:
Он перестал видеть в этих отношениях что-то новое для себя.
Возможно, он чувствует, что у ваших отношений есть ограничения (например, отсутствие интима, его семейный статус).
Он мог переключиться на другие приоритеты, включая другую женщину.
Почему это могло произойти?
1. Его семейный статус.
Он женат. Даже если жена живет за границей, это создает эмоциональную и моральную нагрузку, которая сказывается на его поведении. Возможно, он понимает, что отношения с вами не могут развиваться, потому что он связан с женой, даже если она отсутствует.
2. Отсутствие интима.
Интимные отношения для многих мужчин являются важной частью близости. Отсутствие инициативы с его стороны может означать:
Его верность жене (в его понимании верность может заключаться в отсутствии физической связи).
Его внутренние сомнения в необходимости углублять отношения с вами.
3. Исчезновение "новизны".
Отношения, основанные на ярких эмоциях, иногда теряют свою силу, когда уходит эффект новизны. Он мог быть очарован вашей энергией, вашей реакцией на его жесты, но сейчас, возможно, эти отношения перестали давать ему то, что он искал.
Что это значит для вас?
1. Его поведение не связано с вами лично.
Мужчина может менять свое отношение не потому, что вы сделали что-то не так, а из-за своих внутренних противоречий. Возможно, он сам не знает, чего хочет.
2. Он может не быть вашим "идеальным мужчиной".
Да, он проявлял заботу и внимание, но это была лишь часть его поведения. Сейчас вы видите, что он становится пассивным, избегает вас и перестает вкладываться в отношения. Такие мужчины часто дают много в начале, но не готовы к длительной вовлеченности.
3. Вы заслуживаете большего.
Ваши чувства понятны, ведь этот мужчина дал вам то, чего вы раньше не испытывали. Но этого недостаточно для здоровых и счастливых отношений. Вы заслуживаете партнера, который будет рядом и эмоционально, и физически, который будет строить планы на будущее и делить с вами ответственность за отношения.
Что вы можете сделать?
1. Честно оцените его поступки.
Обратите внимание не на то, что он делал в начале, а на то, как он ведет себя сейчас. Его пассивность — это сигнал, что его вовлеченность уменьшилась.
2. Спросите себя, чего хотите вы.
Вы хотите чувствовать себя нужной, любимой, ценной. Спрашивайте: «Даёт ли этот человек мне это сейчас?»
3. Не бойтесь завершать отношения, которые не приносят радости.
Если он не проявляет инициативы, возможно, пришло время освободить место для человека, который захочет быть рядом с вами полностью.
4. Поговорите с ним.
Если вы хотите ясности, спросите у него напрямую: «Как ты видишь наши отношения? Чего ты хочешь?» Но будьте готовы услышать правду, даже если она будет болезненной.
Ваш последний вопрос: "Почему он так решил?"
Его выбор — это его внутренний мир, его ценности, его страхи и убеждения. Это не про вас. Вам не нужно гадать, чего ему не хватает или почему он так поступает. Если он не может или не хочет объясниться, это уже знак его несерьезного отношения.
______
Вы привязались к человеку, который дал вам опыт радости, но этот опыт закончился. Вам может быть больно отпускать его, но задумайтесь: хотите ли вы тратить свою энергию на человека, который не видит вашего будущего вместе? Вы заслуживаете не кратковременного внимания, а долгосрочного счастья.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374027 для Инга Владимировна
Ні. Звичайно що не хочу. Але можливо це й добре, бо незважаючи на це, ще за декілька років я б сама сказала вибач але треба щось вирішувати, або ти з дружиною або зі мною. Бо це про відсутність відповідальності у виборі. Сплю з дружиною, але з іншою просто проводжу час, спілкуюсь, щоб не бути одним.
психолог онлайн
А вас устраивают отношения без перспектив, интима, а просто внимание и подарки?
Какими вы видите ваши отношения в будущем?
Какой у вас опыт отношений с мужчинами?
психолог онлайн
Тетяна Олександрівна Дубінецька
Доброго дня!
цитата:
Знаю, що це моя помилка.
Хіба незаміжня - це помилка? Ось так спочатку хотів зреагувати, а потім побачив, що
цитата:
Познайомилась з чоловіком, ще у 2022 році він сказав прямо що одружений, але дружина вже давно за кордоном.
цитата:
Мені з одного боку було не приємно
Вважаю, що доречно і варто прояснити - не сподобалось, що одружений? Чи не сподобалось, що ви пішли з ним ОДРУЖЕНИМ на зближення?
цитата:
Я була навіть здивована, у мене ніколи такого не було, щоб чоловік був рішучий і так приїхав.
Історія доволі типова, коли людина зваблюється тим, що нею зваблений інший. Якось було, напевно, не спортивно, не відповісти на знаки уваги.
цитата:
Він мені купив речі (куртку кофту), які мені подобались. Він на свята приїжджав до мене ми були разом, мені допомагав у приготуванні. Я відчувала себе щасливою, потрібною жінкою, яка ніколи не відчувала такої уваги від чоловіків, з ним і моя самооцінка піднялась.
А це, між іншим, свідчить про наявніть проблеми - вам, ймовірно, бракує відчуття самодостатності. І тоді, зрозуміло, що її дефіцит має закрити чоловік. Це вже, на хвилинку, частка сценарію дорослого життя і стосунків по-дорослому.
цитата:
І у мене питання чому так? Чому минув інтерес? Як тоді це все назвати? Чому тоді були почуття, а зараз вже вони відсутні
Перше, що в таких випадках, спадає на думку - чоловік ОТРИМАВ те, на що сподівався(!) Та ви й самі могли до цього висновку дійти.
цитата:
Просто я прив'язалась до нього, я б хотіла такого чоловіка, який так добре ставиться, і хотіла б відчувати себе такою щасливою, як з ним ці 1.5 року.
Щось тут проглядається дівчачого, як донечка тягнеться до батька, чиєї уваги і турботи їй довгий час не вистачає. Тому цінує кожен прояв уваги і тепла від нього, бодай поодинокого.
цитата:
І в такому варіанті чи можна говорити про вірність до дружини, якщо він зустрічався зі мною, але інтиму не мав?
Так це ж не таємниця, що нормальний батько не має інтиму з дочкою.
цитата:
Ось тут міститься глибоке нерозуміння природи щастя. Інша людина його не може дати апріорі, хоча на побутовому рівні така ілюзія набула традиції впродовж століть. Між іншим, як і свободи. Що свободи, що щастя інший не може дати більше, ніж у людині є всередині(!)
Припускаю, що від цієї думки може виникнути когнітивний дисонанс, але що я можу зробити з об'єктивною природою речей і явищ?!
Краще не ламати мозок від запитань, які ні до чого не ведуть. Зверніться до психолога, аби розібратись, чому і навіщо поринаєте у безперспективні взаємини?
Відредаговано автором 18-11-2024 15:51:20
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374038 для Валентина Михайловна
Ні. Та не буде стосунків. Можливо це й до кращого, бо потім наступив би момент де б треба було йому вирішувати з ким він... А не жити ось так... Можна сказати на дві сім'ї.
Є досвід 7 років спільного проживання без шлюбу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374041 для Володимир Анатолійович
Ні. Я мала на увазі помилка погоджуватись на такі взаємними з одруженим чоловіком. Це ж по суті зрада. Я руйнувала чужу сім'ю.
Ну є багато прикладів коли одружені лише для інтиму знайомляться.
Можливо тому, що інші чоловіки не такі романтичні або мені такі не траплялись, які були б романтиками
психолог онлайн
Как давно вы были в отношениях?
По какой причине разошлись с тем мужчиной, с кем жили 7 лет?
По какой причине не расписывались?
Как пережили расставание?
Кто был инициатором?
психолог онлайн
Тетяна Олександрівна Дубінецька
Доброго вечора Маріє!
Згодна з Вами: потрібно відштовхуватися від того, що вже є на даний момент. Не має сенсу себе картати за те, що почали зустрічатися з одруженим чоловіком... Інколи так складаються обставини, що протистояти їм не в силах. Особливо, коли чоловік проявляє свої найкращі риси, в тому числі, увагу та наполегливість.
І от тут у мене перше запитання. А Ви впевнені, що у нього дійсно є дружина? Розумію, що питання може здатися дивним, але...
Є чоловіки, які не хочуть мати тривалих стосунків з жінками взагалі, а не тому, що причина є в якійсь жінці. І що, як не статус одруженого, може допомогти завершувати стосунки без сцен та жіночих претензій і істерик? Щодо інтиму? Варіацій також величезна кількість. Від фізичної імпотенції, якоїсь реальної травми, особистісних правил та установок, вірувань, що забороняють йому мати інтимні стосунки не в шлюбі, або, загалом, з жінками, до самого цинічного - йому потрібно було періодично десь переховуватися, в якомусь іншому місці... А тепер все владналося і можна нікуди не їхати.
А хто він за професією, Ви знаєте?
Насправді, якщо хтось і може дати відповідь, то лише він сам. Певне, якщо захоче.
Коли він ще приїздив до Вас, Ви намагалися з'ясувати, хоча б стосовно інтиму? Адже, жінки відчувають, коли чоловіки прагнуть мати секс з жінкою...
Складається враження, що Ви боялися задавати йому будь які запитання...
Тому тепер найголовніше. Що Ви плануєте далі робити? Чи ладні просто очікувати, коли він надумає і приїде до Вас сам?
Як на мене, Ваше питання тільки зовні стосується теперішніх стосунків. А насправді, стосується, загалом, стосунків з чоловіками. Як часто Вам траплялися в житті одружені чоловіки?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374051 для Алла Григорівна
Не впевнена, але думаю, що є. Не відчуваю, що бреше. Ну мені здається це не той випадок. Хоча дивно, жінка за кордоном, хіба вони все надолужують коли вона вдома в Україні. Чи можливо його щось ще інше тримає поруч. А можливо дійсно вірність. Хоча ну не знаю, зустрічі з іншою жінкою навіть без інтиму чи це не є зрадою? Але ми ж не жили разом, він приїжджав лише на вихідні. Тому я не вважаю, що йому треба було просто жінка щоб було де жити.
Так. Він у торговому центрі працював. Ні не намагалась нічого з'ясовувати... Хоча в думках хотілось його.
Нічого не планую. Наше спілкування вже завершилось, як і оці стосунки, якщо так можна їх назвати. Від нього вже жодної активності не має, тому це все... Це перший випадок з одруженим чоловіком у моєму житті.
психолог онлайн
Ну що ж, в житті буває різне...
Власне, кожні стосунки щось дають нам дуже корисного, певне, якщо правильно пройдемо і саме розставання...
Бо, насправді, нові стосунки, це, як не дивно, продовження прпередніх стосунків...
І думаю, що Вам самій може бути цікаво, чому Ви в своє життя притягнули саме такого, дуже дивного чоловіка?
Якими були попередні стосунки?
Відредаговано автором 18-11-2024 17:51:08
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374049 для Валентина Михайловна
Ну вільна 5 років. Та були не порозуміння, хоч я його кохала. Він не пропонував, не хотів. Та й я після цього не знаю чи б хотіла. Важко. Бо кохала його. Він мені подобався. Та якось разом він запропонував, я погодилась, і так розійшлись.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374055 для Алла Григорівна
Складні дуже. Напружені. Але такими вони стали як почали жити разом, до цього все було +- ок.
Доповнення від автора
А мене ще цікавить питання, а можливо моя ситуація приклад дружби між чоловіком, і жінкою, яким добре і без інтиму?
2. Ну от я б хотіла інтиму з цим чоловіком, але ж я б його сім'ю тоді зруйнувала? Бо спілкування зустрічі це не спільний інтим. Хіба ні? Чи щоб змінило якби інтим відбувся?
психолог онлайн
В дружбе люди не задаются подобными вопросами.
Понятие измены и разрушения семьи у каждого свое. Опираетесь на свои ощущения, ведь последствия того или иного решения будут только ваши.
А вам для чего такие отношения?
Хотите ли семью?
Если да, то можете ли вы и ,,дружить,, так и устраивать свою личную жизнь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374061 для Валентина Михайловна
Та такі стосунки дійсно не потрібні. Бо якщо це затягнулось би ще на роки? Хочеться визначеності і конкретики. А не зустрічань, і приїжджань.
Звісно, що хочу сім'ю, чоловіка, дітей.
Ні. Я б обрала щось одне і це однозначно влаштовувати своє життя навіть з іншим чоловіком, а цього забути.
психолог онлайн
Тогда для чего задаетесь этими вопросами?
Что вам даст понимание мужчины и того, разрешите ли вы семью такими встречами или нет?
Это без наезда вопрос, просто за этими вопросами стоят переживания и ваша потребность какая-то. И важно понять про это
психолог онлайн
Погодьтесь, це ж не привід
цитата:
, щоби
цитата:
Я руйнувала чужу сім'ю.
Як вважаєте?
цитата:
чому і навіщо поринаєте у безперспективні взаємини?
Має ж бути відповідь(!) На жаль, вона поки що вам недоступна. Водночас від її усвідомлення залежить якість вашого життя і якість внутрішнього стану.
Тому, якщо зібрати усі складові до купи, то постає завдання розібратись в цілому зі своїм способом побудови близькості і прив'язаності. Натомість листуванням на форумі таке завдання не вирішується, потрібна співпраця з психологом в індивідуальному форматі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374063 для Валентина Михайловна
Просто цікаво. Турбує дане запитання
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374063 для Валентина Михайловна
Просто цікаво. Турбує дане запитання
психолог онлайн
А подробнее можете, пожалуйста, объяснить, что именно вас беспокоит?
Ну не просто ж вы этими вопросами задаетесь. Значит есть какие-то потребности, желания, чувства
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374077 для Валентина Михайловна
Чому не було інтиму, чи можливо я не цікава йому. Хіба так можливо зберігати таку вірністю дружині? Але навіщо тоді зустрічатись, приїжджати до іншої? Як це все назвати? Типу хочу бути вірним, але приїжджати до іншої без інтиму хіба це не зрада?
психолог онлайн
Пока вы будете сосредоточены на мужчине, а не на своих потребностях и чувствах, толку с этих вопросов не будет. Вы ж понимаете, что это гадание на кофейной гуще. У каждого свое представление про измену и верность. Никто, кроме самого мужчины, не знает ответы на эти вопросы.
Важнее понять, для чего вам эта информация?
Что с вами происходит?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Певне, коли півтора роки чоловік приїздить на вихідні, створює сімейну атмосферу, а потім зникає нічого не пояснивши - це дуже боляче. Але хіба Ви хочете далі жити з відчуттям покинутості та образи?
Кожна людина має власне уявлення про порядність і правила поведінки в стосунках. Тому найбільша помилка - намагатися щось зрозуміти зі своєї позиції. Ви - це Ви. Він - це він.
Можна лише спробувати зрозуміти себе. Зрозуміти, чому так довго ні про що не запитували? Чому все ж згодили на зустрічі з одруженим? Адже, зі свого боку він Вас попередив і ніякої надії Вам не давав. Можливо, він вважає, що все було по спільній домовленості. І в чомусь він таки може бути правим, як на мене...
І тут вже питання того, в чому Ви сама собі боїтеся зізнатися... Що мали хибні сподівання... Що дозволили жити собі ілюзією... І саме тому зараз знаходитеся в такому стані, що зустрілися з реальністю...
Від того, що будете намагатися зрозуміти його поведінку, буде гірше лише Вам, а йому - байдуже. Бо він живе своїм життям. І тепер питання, чи дозволите і Ви собі, нарешті, своє життя?
А для цього, як мінімум, потрібно розібратися зі своїми образами та сподіваннями... І як це не дивно, у тому числі, з усіма попередніми стосунками.
Бо стосунки "тягнуться" за нами, блокуючи можливість мати свою сім'ю до тих пір, поки у нас за спиною залишається купа невирішених питань з минулим...
Ваше питання, як я вже і писала, набагато глибше в потребує не переписування на сайті, а глибокої, індивідуальної роботи з психологом. Щоб хоча б зрозуміти, чому ті ж самі стосунки з чоловіками у Вас не складаються, на превеликий жаль.