Одружений чоловік на побаченні сказав, що він готовий одружитись, створити сім‛ю, мати дітей зі мною. Я не знаю, як на це реагувати, і що робити?
Я жодного разу не була заміжня. Мені 42 роки хоч мрію про сім'ю та дітей. Ходила на побачення з чоловіком, і потім перевіривши його дані виявилось, що він одружений. Потім було ще одне побачення де я вирішила поговорити з ним про це. Він сказав що одружений, але задав питання мені Що я хочу? Я відповіла бути заміжньою, мати чоловіка, дітей. Він відповів що зі мною готовий до цього. Я відповіла, що це не правильно, у тебе є дружина, діти (хоч вони повнолітні). Як твоя дружина переживе, як же їй буде, це ж не приємно уявивши себе на її місці. Він сказав, ну як хочеш. Я готовий розлучитись, одружитись з тобою, створити сім'ю, мати дітей.
І я не знаю, що мені робити. Це ж не правильно взагалі. Та й я і не знаю чи буде ще така можливість. У мене колись теж одружений на побачення запросив, але він хотів інтиму, цей чоловік інший, не намагається затягнути у ліжко, ніби і подобається, але не правильно це якось по відношенню до його дружини. Я відчуваю що він серйозний, але чому ж тоді не розлучитись з дружиною, а ходити в статусі одруженого на побачення?
Питання від: ; Вік: 42

психолог онлайн
Здравствуйте! А как вы проверили данные о человеке?
цитата:
і потім перевіривши його дані виявилось, що він одружений.
Вы хотели вывести этого мужчину на правду о нем?
цитата:
де я вирішила поговорити з ним про це.
Какая причина его развода вы интресовались?
цитата:
Я готовий розлучитись, одружитись з тобою, створити сім'ю, мати дітей.
І я не знаю, що мені робити.
Любопытно про вас, чем притягиваете именно женатых мужчин.
цитата:
У мене колись теж одружений на побачення запросив
Мне видится такие вопросы о статусе важно задавать перед свиданием. И затем принимать решение идти ли на свидание. Поисследовать свои убеждения, установки, чувства приглашаю в психотерапию.
цитата:
Я відчуваю що він серйозний, але чому ж тоді не розлучитись з дружиною, а ходити в статусі одруженого на побачення?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374343 для Анна Борисовна
Є платні перевірки, дані з реєстрів. Ні. Був один досвід і після цього так перевіряю усіх. Ну я була на побаченнях й з розлученими, але так були серед них одружені, які казали що розлучені. Я такі питання задаю. Але він відповідає, що розлучений.
психолог онлайн
Доброго дня, Вікторіє.
Ви пишете, що сумніваєтесь, чи буде у Вас можливість знайти собі підходящого для шлюбу НЕодруженого чоловіка. Чому сумніваєтесь? Що змушує відчувати, що у Вас є часові чи інші обмеження на шляху до створення родини?
Іноді саме з браку почуття самоцінності чи з нав'язаних упереджень (на кшталт "в моєму віці вже пізно щось робити") люди погоджуються на стосунки, що їм не підходять. Ви не знаєте, чи є у Вас час, щоб чекати на свою людину або шукати її. Але чи є у Вас час, щоб чекати, що той чоловік розлучиться? Якщо він одруженим ходить на побачення, значить йому так зручно і його це влаштовує. Але чи влаштовує Вас роль коханки - це вже питання до самої себе.
психолог онлайн
Доброго дня Вікторіє!
Ваше бажання мати сім'ю та дітей цілком природнє та зрозуміле. І дуже імпонує, що Ви не хочете ставати причиною руйнації сім'ї. Тому всі Ваші дії щодо перевірки чоловіків та намагання зберегти родини підтримую.
Тоді що ж робити?
Насправді, в житті трапляється всяке. Але... За статистикою, ініціаторами розлучень, як це не дивно, здебільшого стають жінки. А чоловіки у цьому сенсі дуже інертні. Як правило, їх все влаштовує. Адже, сам процес розлучення та подальші дії по створенню нового шлюбу потребує велетенських зусиль.
Тому можна спробувати зробити певний
висновок, що його дружина не хоче розвалу шлюбу. А Ви запитували у нього, що саме його не влаштовує в шлюбі? І якщо не влаштовує, тоді чому досі не розлучився? Адже це дійсно якось не дуже порядньо по відношенню до жінки, яка народила йому дітей, їх виховала і живе з ним зараз поруч...
Окрім того, в цій ситуації є дуже неприємний момент. Жінки схильні прив'язуватися і чим довше тривають Ваші стосунки, тим потім може бути болісніше стикнутися ж дійсністю.
В принципі є один класичний спосіб перевірити чоловіка на серйозність намірів. Певне, якщо точно вирішили, що саме з цим чоловіком хочете мати сім'ю. Запропонуйте йому спершу розлучитися, щоб потім з вами говорити про щось серйозніше.
Як правило, чоловіки починають в таких випадках сердитися і робити вигляд, що їх образили в самих кращих їх намірах і ідуть "з гордо піднятою головою" геть.
Власне, для Вас це найкращий, як це не болісно писати, варіант. Бо в іншому випадку Ви ризикуєте застрягнути у стані невизначеності, втрачаючи дорогоцінний час. Це перше.
А друге. Як правило, у жінок не складаються стосунки тоді, коли по сім'ї , у мам та бабусь не дуже добре було в стосунках з чоловіками. Включаються підсвідомі програми, які передаються по жіночій лінії. А це може бути що завгодно, від підсвідомої величезної залежності від любові чоловіків до тої ж підсвідомої агресії, яка зовні може ніяк не проявлятися. До речі, те, що у Вас багато зустрічається саме одружених чоловіків, якраз і може говорити про те, що є якісь невидимі серйозні проблеми. Не вирішивши яких, достатньо складно мати сімейні стосунки.
І ще.. Чи було у Вас давнє перше кохання? Як завершилися стосунки? Чи сильно і як довго Ви переживали,якщо вони у Вас були?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374350 для Алла Григорівна
Ні про це не запитувала чому у нього є бажання розлучитись. Підтримую, але всеодно якщо я так скажу, то якось буду сприймати що він пішов від іншої до мене. Тобто я тут не відчуваю кохання, навіть не знаю чим він керується тоді.
Ну моя мама заміжня бабуся теж. Ні я була на побаченнях також і з розлученими, але вони чомусь якісь пасивні, такого не пропонують. Хоча можливо їм потрібно більше часу, разом пожити... А мені не 30-35 років, у мене час йде, а сподіватись що хтось одружиться за декілька років з тобою теж складно...
Так було. Так собі погано. Важко відходила від нього. Та вже так не скажу, але переживала.
психолог онлайн
Дякую за відвертість.
Те, що мама і бабуся мають чоловіків, ще не означає, що у них щасливі стосунки. А отже, є певні внутрішні проблеми. Це перше.
Друге, стосовно першого кохання. Це достатньо складно пояснити, тим паче в форматі переписки, але я спробую...
Перше кохання - це як перший екзамен, від якого залежить наш вступ до старшого класу. Судячи з того, що Ви написали "Так було. Так собі погано. Важко відходила від нього. Та вже так не скажу, але переживала", швидше за все залишилася непрожита психо-емоційна травма. Яка пішла на рівень підсвідомості і утворила певний блок, у вигляді тієї ж несвідомої, а отже, невидимої, агресії до чоловіків. Як, наприклад, сильна схильність до "злипання" з ними, сильна прив'язливість, образа, звинувачення, претензії тощо.... Такі речі чоловіки не розуміють і не бачать, але вони їх відчувають... Чи не це пояснює.феномен, коли красуня та розумниця одна, а негарна, та і не дуже розумна має чоловіка та дітей?..
А зважаючи, що саме наша підсвідомість створює сценарій нашого життя, можна спробувати припустити, чому стосунки з чоловіками у Вас не складаються і Ви притягуєте до себе одружених.
Чоловік одружений має певний "імунітет" до жіночої підсвідомої невидимої агресії, тої ж прив'язливості, бо у нього є дружина. А це, як певний бар'єр між ним і новою жінкою. Тоді, як чоловік вільний виявляється
повністю беззахисним перед жіночим емоціями, почуттями та реакціями. Адже, жінки у шість разів психо-емоційно сильніші за чоловіків. І, несвідомо відчуваючи невидиму загрозу, для себе, біля такої жінки довго не тримаються...
Що робити? Насправді, я б не радила поспішати приймати якісь рішення. Бо з одного боку, як кажуть, на чужому нещасті, свого щастя не зліпити. А з іншого, Ви ж не знаєте, що насправді в його родині відбувається... Тому спробуйте все ж більше взнати про цього чоловіка та його сімейні стосунки - це перше. А друге, я б Вам наполегливо радила почати працювати з сімейним психологом, щоб зрозуміти причину Вашої самотності стільки років. І трансформувати ці проблеми у гармонію з чоловіками.
А те, що причина прихована глибоко в Вас самій, у мене не має жодного сумніву.
То які стосунки між чоловіками Вашої бабусі і мами? В чому Ви називаєте їх чоловіками, а не своїм дідусем та батьком?
Відредаговано автором 23-11-2024 18:33:08
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброе Утро!
"Я відчуваю що він серйозний, але чому ж тоді не розлучитись з дружиною, а ходити в статусі одруженого на побачення?"
А как давно вы с ним знакомы?
Ощущение что недавно - и что мало знаете этого человека.
Ему однозначно, почемуто выгодно сейчас не разводится с женой ( удобно - вторичные выгоды)
Я бы на вашем месте, не спешила делать выводы по отношению к мужчине.
( хотя понимаю - что у вас время поджимает и т д)
Но все же, как бы не попасть в иллюзию...
Вы ему скажите - что вы тоже хотите серьезного отношения к себе - и вообще понимать что происходит.
И что не готовы быть любовницей.
(Что вам просто такой формат не подходит).
И что пусть, он для начала разберется в своих отношениях с женой.
А уже потом, дает обещания или делает предложения другим женщинам.
И вот именно, такая позиция честная и в плане мужчины, и в плане женщины.
( хотя в жизни бывает всякое - но когда вот так, уже сначала втягивают в полуиллюзию отношений - с таким полуобманом начинают отношения - потом же все сложнее нормально выстроить отношения - и не разочароваться...)
А то пока это все на словах... а на деле то что? Только свидания?
Смотрите на дела и действия от мужчины - а не только на слова.
( на словах можно - что угодно на пообещать)
психолог онлайн
Мужчина, который сходу готов развестись и жениться на другой, вызывает массу вопросов и предположение, что у него полно проблем с построением отношений. Поэтому я бы не рассчитывала на то, что с таким человеком можно построить что-то хорошее.
И дело тут не в том, что как его жена перенесет, а в том, что прыгать из отношений сразу в другие, это не ок. Важно вначале прожить утрату, а потом строить новые отношения, иначе все, что было в прошлых отношениях понесется в новые.
Плюс у вас была 1 встреча, о какой женитьбе и детях может идти речь? Нужно познакомиться, присмотреться друг к другу, чтобы появились более глубокие чувства. Когда же есть готовность сразу создавать семью с малознакомым человеком, то это всегда про страх одиночества и создать семью уже хоть какую-то. А с таким подходом не построить счастливых отношений.
Какой у вас опыт общения с мужчинами?
Были ли отношения?
Если да, то как долго? По какой причине разошлись?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
цитата:
Він сказав що одружений, але задав питання мені Що я хочу?
Начебто і логічно поцікавтись вашими бажаннями та намірами, якщо ... не брати до уваги подальші слова чоловіка -
цитата:
Ось у цьому стрибку від визнання статусу "одружений" на першому побаченні до готовності вже на другому - розлучитись і створити сім'ю з вами багато чого сховано. Що саме, так одразу і не сформулюєш, але спробую.
На поверхні шалений і нічим не виправданий поспіх. Насправді ані він вас, ані ви його взагалі НЕ ЗНАЄТЕ. Про яку сім'ю з незнайомою людиною може йти мова?! На таку імпульсивність як правило готові наважитись незрілі юнаки, бо їм все видається вкрай легко і просто. А чому? Та досвіду за плечима геть нема.
Інша версія - чоловік як раз має шалений досвід. Він питає у жінки, чого вона хоче. А потім, спираючись на почуте, пропонує саме те. Ця гра більш вишукана і елегантна. От тільки на що вона розрахована?
Та чи варто перейматись пошуком відповіді, коли йдеться про ГРУ?!
У вас самої нема відчуття, що з вами грають?
цитата:
Тобто я тут не відчуваю кохання, навіть не знаю чим він керується тоді.
Відредаговано автором 24-11-2024 14:35:05
психолог онлайн
Интересно из какого чувства вы это делаете?
цитата:
Є платні перевірки, дані з реєстрів