Як змусити батьків дати мені жити вільно
Основна проблема в тому що мої батьки дагестанці, але я народився і виріс в Україні. Вони їочуть щоб я слідував їх традиціям, і одружувався на дівчині з дагестану, так як це зробив мій брат старший, а старша сестра. Але в мене є дівчина з якою ми зустрічаємося вже 6 років, та їм байдуже і вони вже ніяк не сприймають мої бажання. Кожен раз коли за це йде розмова то починаються скандали, батьки погрожують або мені, або моїй дівчині, або нанесенні шкоди собі, кажучи що я хочу и їх смерті, і те що я не вдячний. Але весь цей час я намагаюсь їм допомагати фінансово коли це потрібно, і не потрібно. І моїі дівчині теж важко, сприймати те що мої батьки дуже сильно проти неї і її це ображає, і вона каже що якщо ситуація не зміниться то вона не буде це терпіти і покине мене, чого й добиваються мої батьки мабуть. А я не знаю що з цим робити, як їх переконати, і все це дуже довго вже тягнеться, через що постійний стрес, депресія і пригнічений настрій
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Добрий вечір. Наскільки я знаю, у вашій культурі обов'язково слухатись батьків при будуванні свого майбутнього? Виходить ви не приймаєте сімейних традицій? Наскільки у вас з батьками різні погляди на життя?
Схоже що ця традиція не включає у себе вашого особистого щастя.
цитата:
А я не знаю що з цим робити, як їх переконати,
Що заставляє вас думати, що ви можете їх переконати? А якщо не зможете, то які будуть ваші наступні дії?
Відредаговано автором 06-01-2025 02:28:25
психолог онлайн
Ситуація непроста. та достатньо типова.. Закони Кавказу суворі - син не може йти проти волі батьків.
Якщо батьки різко проти, то потрібно робити власний вибір : спробувати ще раз їм все пояснити або радикально висловити свою точку зору.
Як показує практика, багато батьків погоджуються з вибором сина чи доньки, коли бачать, що між молодими людьми спалахнуло справжнє кохання.
Отже, які у Вас є варіанти?
Перший — наполягти на своєму і посваритися з батьками. Можливо, взаємини з ними згодом налагодяться, можливо — ні. Це слід мати на увазі і морально готуватися до наслідків.
Другий — відмовитися від своїх почуттів і піти по зазначеному батьками шляху.
У судженнях Ваших батьків безумовно є раціональний зміст. Міцність сімейного союзу багато в чому залежить від того, наскільки схожі у молодих людей погляди на життя. І релігійні відмінності також найчастіше негативно впливають на міцність сім'ї. Крім того, кожен етнос керується своїми, відмінними від інших, архетипами, і це ще один складний момент.
Тому у Вашій ситуації найбільш конструктивним буде третій — звернення до психолога, ймовірно, вирішення питання вимагатиме не більше трьох-чотирьох консультацій, в результаті яких будуть з'ясовані деталі ситуації, що виникла, і знайдено кращі варіанти поведінки саме для Вас.
Головна перешкода зрозуміла вже зараз: чи готові Ви поглянути на ситуацію об'єктивно і прийняти відповідальне рішення за свій вибір?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку!
цитата:
ЯК ЗМУСИТИ БАТЬКІВ ДАТИ МЕНІ ЖИТИ ВІЛЬНО
Співчуваю вам. Опинитись в ситуації подвійної пастки, коли обидва пропоновані варіанти неприйнятні - вкрай тяжко.
Що ж робити в ситуації
цитата:
А я не знаю що з цим робити, як їх переконати, і все це дуже довго вже тягнеться, через що постійний стрес, депресія і пригнічений настрій
?
Очевидно, шукати спосіб вийти з пригніченого стану і подолати депресію(!) Тобто почати працювати з психологом щодо відновлення внутрішньої рівноваги і СПРОМОЖНОСТІ об'єктивно сприймати реальність. Лише в такому стані матимете бачення та сили для конструктивних дій.
Друге. Розібратись з постановкою завдання
цитата:
ЯК ЗМУСИТИ БАТЬКІВ ДАТИ МЕНІ ЖИТИ ВІЛЬНО
"Змусити батьків і дати мені жити вільно" - перечитайте кілька разів і відчуйте те, що відчув я. В цьому реченні висловлена позиція абсолютно залежної людини(!)
Тому давайте спробуємо пролити трохи світла на ці питання.
Щоби змусити когось, потрібно мати ПЕРЕВАГУ в силі. Тобто діяти за допомогою нагнітання страху і покарання. Натомість ви в депресії. Та й навряд чи вдаватиметесь до застосування сили.
До речі, батьки не гребують погрозами і шантажем щось погане заподіяти собі. Тобто ведуть себе не по дорослому.
Далі. Читайте уважно - НІХТО в СВІТІ не може дати право жити вільно... окрім вас самого(!) Це шлях усвідомлення людиною свого природнього по факту народження права бути ВІЛЬНОЮ. Так, звісно, реалізувати це право буває досить складно і навіть боляче. Однак іншого шляху, аніж ОБИРАТИ себе, ставати в опозицію і боротись за себе не існує. Хіба що живити себе ілюзією - от звільнюсь, коли батьки вже відійдуть в інший світ.
Знаю, що наполягати на своєму людина може мудро і гнучко, але невпинно і послідовно. Тобто не доводячи без потреби до нездоланної кризи у відносинах з батьками. Звісно, це реально, якщо ви в ресурсному стані, коли є підтримка зовні, коли є умілий супровід з боку досвідченої людини, якою, до речі, може виступати і психолог.
психолог онлайн
цитата:
їм байдуже і вони вже ніяк не сприймають мої бажання. Кожен раз коли за це йде розмова то починаються скандали, батьки погрожують або мені, або моїй дівчині, або нанесенні шкоди собі, кажучи що я хочу и їх смерті, і те що я не вдячний
У Вас явно нарциссичные родители: эгоистичные, манипулятивные, обвиняющие и обесценивающие.
Потому что на подобные поступки способны только такие люди.
цитата:
вона каже що якщо ситуація не зміниться то вона не буде це терпіти і покине мене, чого й добиваються мої батьки мабуть
Думаю, она не станет терпеть то, что Вы ее НЕ защищаете и НЕ отстаиваете, а только УБЛАЖАЕТЕ и УГОВАРИВАЕТЕ родителей, боитесь их отвержения, их реакции. А значит Вы - НЕ самостоятельны и бессильны защитить и свою девушку от нападок, и свой собственный выбор.
Убеждением ничего НЕ добиться, тем более таких родителей, способных на выше описанные Вами нечестные манипуляции, НЕ переубедить, потому что это они считают ТОЛЬКО себя правыми, а Вашу правду отрицают, не признают.
И ВНЕ зависимости от того, что они с Кавказа и привержены традициям, и что Вы сам - даг, Вам придется рано или поздно сделать свой ВЫБОР: отстаивать себя и девушку или смирится и принять условия родителей (и сломаться самому - потому и депрессия).
Если решитесь на СВОЙ путь - нужно быть готовым к УХОДУ из родительского дома.
Готовы ли пойти на такой шаг? Понимаете ли ответственность данного выбора?
А также ответственность от ОТКАЗА от себя и девушки и следования указаниям родителей?
Что будет с Вами в первом и во-втором случае?
психолог онлайн
Добрий день. Це дуже сумна ситуація, насправді. Якщо діалог з вашим батькам неможливий, тоді лише вам вирішувати, на користь кого робити вибір.