Нічого не хочеться
Доброго дня!
Загалом я дуже вмотивована, люблю ставити та досягати цілей, надихатись, планувати
Проте зараз я важу 98 кг (+22 кг за рік), п'ю антидепресанти, маю гарну роботу. Проте, нічого не хочеться, хіба дивитись якісь розважальні програми (вони мені нецікаві, більше для фону).
Вчора зловила себе на думці, що насправді єдине чого б мені хотілось це емоцій але я для цього нічого не хочу робити. А також уваги чоловіка, якої теж немає.
Підкажіть чи це прояв депресії, чи з цим варто працювати?
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Ірина Олександрівна Гращенко
Добрий день. Ви абсолютно праві в обох питаннях. Це прояв депресії і з цим треба працювати. Антидепресанти допомагають усунути фізичні наслідки депресії, але те що до неї призвело залишається з вами і продовжує впливати на ваше життя. Поки не пропрацювати важкі для вас питання, депресія буде повертатись не зважаючи на ліки.
психолог онлайн
Доброго дня, Олю!
цитата:
Підкажіть чи це прояв депресії, чи з цим варто працювати?
На ці питання відповім трохи згодом, адже варто розглянути ситуацію цілісно. Тобто спочатку. Згодні?
цитата:
Звучить привабливо і позитивно. Однак не цього разу. Адже в пості позначаєте
цитата:
Вчора зловила себе на думці, що насправді єдине чого б мені хотілось це емоцій але я для цього нічого не хочу робити.
Тобто ваші звичні налаштування дають ЗБІЙ(!) А через що? Через оце
цитата:
А також уваги чоловіка, якої теж немає.
Допоможіть уточнити, що відбувається між вами і чоловіком? Чому, на вашу думку, він так себе поводить?
До речі, брак уваги від чоловіка, ваші переживання з цього приводу якось пов'язані з
цитата:
Проте зараз я важу 98 кг (+22 кг за рік), п'ю антидепресанти
?
Як давно вам призначили препарати? Це був лікар чи ви самі собі прописали?
цитата:
Проте, нічого не хочеться, хіба дивитись якісь розважальні програми (вони мені нецікаві, більше для фону).
Схоже на стан апатії. А на роботі
цитата:
маю гарну роботу
ваш настрій якось позначається?
Маю припущення, що вам притаманно емоційно залежати від партнера. Також переоцінювати почуття і провалюватись в апатію, коли не отримуєте бажаного. Як це називається, можна здогадатись, але по суті це не так вже й важлива назва.
Чи варто з цим працювати? Однозначно - варто. Ба більше - необхідно(!) Причому невідкладно. Звертайтесь до психолога і починайте шлях відновлення, аби не змарнувати час і не втратити себе.
Відредаговано автором 06-01-2025 10:48:07
психолог онлайн
Ірина Олександрівна Гращенко
Как давно вы пьете АД? Есть ли какие-то изменения в самочувствии?
Знает ли ваш психиатр о вашем состоянии, что ничего не хочется?
Какая причина депрессии, как думаете?
Что происходило в вашей жизни за полгода-год до начала депрессии?
Какие отношения с мужем?
Вы пишите, что не хватает внимания от него. Как давно так происходит?
Обсуждали ли это с мужем?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Олександрівна Гращенко
Добрий день. Як давно ви п'єте антидепресанти, який у вас діагноз?
Чи є є вас ідея,що стало причиною набору ваги за рік?
психолог онлайн
Доброго дня. Так, з цим можна (а на мою думку, ще й варто працювати). Так, це може бути проявом депресії. А також інших станів. Колеги вже писали про психіатра (з ним важливо прояснити який є діагноз; якщо є); також додам ендокринолога (іноді гормональний дисбаланс чи навіть нестача/погане засвоєння вітамінів можуть мати схожі прояви.
А як психолог починала б з пошуку ваших ресурсів - того, що дає саме вам хай і маленьке, але відчуття енергії.
психолог онлайн
Вітаю.
"Підкажіть чи це прояв депресії, чи з цим варто працювати?"
Якщо виключені фізіологічні причини ( напр. гіпотиреоз), то цілком можливо, що це- прояв депресії або астенічного синдрому. Який діагноз був підставою для назначення антидепресантів?
При прийомі ліків, ефект повинен відчуватися через 4- 6 тижнів. Тобто, приблизно через цей термін до Вас поступово почне повертатися " життєва енергія" й з'являтися бажання щось робити.
Якщо, Ви приймаєте антидепресанти більше 2 місяців й Ваш стан не покращується , треба вирішувати це питання з психіатром. Також , якщо набір ваги стався після початку прийому ліків- це їх побічна дія.
Антидепресанти потрібні щоб допомогти Вам " встати з ліжка ", але вони не прибируть причини, з яких Ви там опинились. Тому й потрібна терапія.
психолог онлайн
Доброго дня. Ви написали, що вже приймаєте антидепресанти. Тобто вам щє раніше діагностували депресію? І тоді можливо вони щє не встигли оказати ефект, або треба коригувати схему. Це має зробити саме той лікар, який їх призначив. Відсутність енергії і мотивації ..так це, зазвичай, прояв депресії, тим більше ви кащали, що взагалі ви енергійна людина...але що призвело до такого стану? Він же не вчора розпочався. Якщо маєте бажання розібратися саме з причинами, то треба звертатися до психолога/психотерапевта. Повторюсь, також порадьте з психіатром згодом коригування схеми препаратів.
Відредаговано автором 11-01-2025 01:29:03