Неприємна ситуація та реакція чоловіка на неї
Добрий вечір. Сьогодні сталася неприємна ситуація зі мною. Виїзджаючи з двору у вузькому просторі між двома будівлями заднім ходом, пошкодила бокове дзеркало на машині чоловіка. Водійський стаж у мене невеликий - 3 роки. За весь цей час жодних таких ситуацій не виникало, все було добре, це вперше, і так як моя машина зламалася, чоловік запропонував свою. Я одразу сказала йому, що боюся її брати і тим більше виїзджати в таких складних умовах, бо практичних навичок водіння на механічній коробці і ще й на великогабаритному автомобілі в мене немає. Просила його допомоги, або щоб хоча б постояв поруч і скеровував, якщо щось не так, на що він постійно
відмовляв, щоб я навчилася сама і кричав, що якщо я маю права, то повинна у будь- якій ситуації справлятися сама. Кожен виїзд на цій машині для мене був стресовим, бо я дуже боялася подряпати або пошкодити його машину, саме під час цього виїзду у вузькому просторі. І сьогодні це сталося, я слідкувала за корпусом машини, а за дзеркало забула... Я дуже засмутилася, розхвилювалася, плакала, одразу все розповіла чоловіку. На що він відповів, що він чекав, коли це станеться, коли я її подряпаю або розіб'ю дзеркало. Що це ще раз доводить, що я не вмію їздити і т.д. (про нецензурну лексику та обзивання писати вже не буду) Мене це засмутило ще більше, бо виходить, що він таким чином хотів мені довести, що я нічого не вмію. І виходить, що навіть в глибині душі порадів з того, що так сталося... Але ж я не просила давати мені машину, і попередила одразу, що мені важко і страшно виїзджати в цьому місці. Зараз він зі мною не розмовляє, ігнорує... Так, я очікувала, що буде бурхлива реакція з нецензурною лексикою і т.д., я навіть не сподівалася, що може бути інакше, тобто була готова морально вже до цього, але ж ця фраза не виходить з голови , що він чекав цього моменту коли це станеться. Як пояснити таку реакцію? Як мені себе повести, щоб виправити ситуацію? Я вибачилася вже, пояснила чому так сталося, готова навіть купити нове дзеркало ( хоча саме скло ціле, просто пластик всередині пошкодився). І чи варто взагалі приймати цю ситуацію так близько до серця? Хочеться почути погляд зі сторони на це все. Бо я не можу ні їсти, і ні про що інше думати...
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Хочу вас підтримати і сказати, що ваша реакція на те що сталося цілком нормальна. Все що можна було зробити в цій ситуації - ви зробили (жалкуєте, що така ситуація трапилась, попросили вибачення, навіть готови компенсувати нове дзеркало). Але в мене питання до поведінки вашого чоловіка. Наша сім'я, наші партнери -це опора та підтримка в наші важкі часи. Чи отримуєте ви цю підтримку в своїй сім'ї ?
Доповнення від автора
Ні, принаймні я її не відчуваю
психолог онлайн
Катя, дуже шкода, що Ви опинилися в ситуації, коли чоловік кривдить вас під час сварок. При цьому важливо розуміти, що відучити дорослу людину від чогось неможливо. Це його життя та його відповідальність. Є те, що ми можемо контролювати і те, що ні. Поведінка іншої дорослої людини завжди поза нашого впливу.
Я розумію, як Вас ранить поведінка Вашого чоловіка в конфлікті, образи та приниження неприпустимі. Мені здається важливим розглянути Вашу проблему з різних позицій.
Поясняти, просити - ці практики не працюють, якщо партнер має своє бачення, уявлення ситуації і як у ній допустимо поводитися. Тому не намагайтеся «полагодити» іншого. Ваше завдання — насамперед подбати про себе.
Поведінка чоловіка – це вид вербальної агресії та домашнього насильства. Потрібно згадати, коли чоловік почав себе так поводити
Я б рекомендувала звернутися за психологічною допомогою.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376266 для Ирина Константиновна
Він завжди себе так поводив, відколи ми почали жити разом (12 років). Коли зустрічалися, такого не було.
психолог онлайн
Дуже важко щось рекомендувати з листування.
Можливо, й до шлюбу було щось не так. Але Ви заплющували очі на все, що завгодно, аби дійти до щасливого фіналу: - весілля. Адже саме на цьому місці закінчуються дитячі казки.
А далі що в них було? Ніхто не знає.
Але, мабуть, я помиляюся.
Вам потрібна повноцінна консультація психолога.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376269 для Ирина Константиновна
В нас не було весілля( ми не розписані. Він не хотів, сказав, що не розуміє сенсу в штампі, що це ніяким чином не впливає на відносини
психолог онлайн
Ваша проблема зовсім непроста.
Доленосне рішення чоловікові складніше прийняти, ніж жінці. Завдяки тестостерону у нього більше розвинена ліва півкуля мозку, що відповідає за логіку. Чоловік довше мислить стратегічно, аналізує. Жінки емоційніші, тому вони частіше імпульсивно «вискакують заміж».
Ваш чоловік, можливо,. ще відчуває легкий вітерець холостяцького життя, навіть якщо ви мешкаєте разом. Штамп у паспорті – це етап дорослішання, а дорослішати не всі чоловіки готові.
Займіться собою – попрацюйте із самооцінкою, прокачайте свої цінні якості. Штамп у паспорті – це не пункт призначення, а лише проміжна точка на карті великої подорожі під назвою «Щасливі Стосунки»
психолог онлайн
Грустно читать, что вы ожидали грубого обращения с собой, что для вас это, похоже, это норма, что вы еще и ищете варианты, как все исправить.
Зачем вы терпите такое отношение к себе?
Почему остаетесь в отношениях, где муж (который даже жениться на вас не хочет) так грубо ведет себя?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376287 для Валентина Михайловна
Мабуть тому, що я думаю, що можливо це я якась не така, може занадто багато хочу, або ж може поводжу себе якось не так, що він дозволяє собі бути грубим
психолог онлайн
Жаль, что вы так думаете.
Нет никаких причин так обращаться с вами и даже если что-то делаете не так, то адекватные люди спокойно про это говорят, без оскорблений и криков.
Вам правда хорошо бы пойти а психотерапию и проработать эту тему - что вы достойны любви, уважения и никто никогда не имеет права с вами плохо обращаться
психолог онлайн
Вы терпите все это потому, что ПРИВЫКЛИ к подобному отношению. Не с этим человеком, нет.
Еще раньше. Потому и встретили его. На кого из близких он похож по характеру и манерам поведения (критика, грубость, обесценивание)? Отец, мать?
По-хорошему, Вам требуется серьезная психотерапия. Ведь зависимость психологическая, как и детские травмы, просто так не проходят.