Как вийти з цього стану?
Дуже прошу допоможіть , що мені робити, кожен день я проживаю один і тот же день, і у голові собитія як померла мама. Розповім як було, забрала с лікарні, в цей же день вона померла в мене на очах. Коли она ліжала на дивані дома, я уходила від неї на кухню, вона позвала мене, я прийшла вона взяла мене за руку та сказала що мене любить, а їй відповіла що вона обманює та любить тільки себе, вона сказала що буде все добре та відключилася, потім скора і на моїх очах реаніміровали час, але не спасли і вона померла. Як жити далі, коли виявляється що я кончена тварь, замість того щоб сказати що теж люблю її та обійняти, я відштовхнула її. Вже більше року не можу з цім впоратися.
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Марія Радченко
Юліє, мені дуже шкода, що Ви переживаєте таку непросту ситуацію.
При втраті почуття провини знайоме всім. Воно неминуче. Це нормальна реакція на смерть близької людини..
Щоб допомогти собі, треба прийняти це почуття провини, дозволити собі його відчувати. Важливо пам'ятати, що воно не назавжди і це нормальна частина процесу.
Звичайно, Вам важко, тому що Ви не встигли сказати мамі, що любите її.
У цьому випадку добре, якщо поряд є хтось готовий вислухати, з ким можна поговорити про свою провину, розповісти про неї, промовити свої почуття та переживання.
Дуже важливо розділити цей біль із кимось, хто готовий його розділити.
При ускладненому горі без психолога не обійтися. І якщо Ви розумієте, що процес триває довго, краще звернутися до фахівця.
Відредаговано автором 14-01-2025 03:15:55
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Марія Радченко
Доброго дня. Співчуваю..це дуже не просто..мабуть у вас були причини так сказати..якщо накопичилися образи за все життя..але..так розумію, що ця картина стоїть перед очима...вам треба, як кажуть, "дограти" цю ситуацію: поговорити з кимось із близьких, з психологом, або навіть зі священником, якщо ви віруюча..можна написати мамі листа і вибачитися в цьому листі..
Тобто є багато чого, що можна зробити..ну і , звичайно, час зробить саою справу...не залишайтеся на самоті..
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Юліє!
цитата:
КАК ВИЙТИ З ЦЬОГО СТАНУ?
цитата:
Вже більше року не можу з цім впоратися.
Якщо знаходитесь в такому стані вже більше року, то це означає, що самотужки впоратись не вдається. Отже, потрібна допомога зовні. Бажано з боку психолога. При цьому краще, коли в особистому спілкуванні.
Чому так?
Відповім. Вам потрібно виговоритись йому, тобто винести зсередини назовні свої почуття вини, жалю і, що особливо, почуття агресії. спрямованої на саму себе(!) І бути ПРИЙНЯТОЮ іншою людиною, що дозволить згодом ПРИЙНЯТИ себе.
Також варто розібратись з причинами і підгрунтям такої реакції на мамині слова
цитата:
вона взяла мене за руку та сказала що мене любить, а їй відповіла що вона обманює та любить тільки себе
Чи можете зараз розповісти, що спонукало вас тоді саме таким чином відреагувати?
Які в цілому були між вами стосунки?
цитата:
Як жити далі, коли виявляється що я кончена тварь, замість того щоб сказати що теж люблю її та обійняти, я відштовхнула її.
Відчувається, як ви себе караєте і ненавидите. Та хіба від цього стає легше?!
Маму вже не вернути і ту ситуацію не відмотати назад, щоби була змога зреагувати інакше.
Натомість з психологом ви можете перепрожити на символічному рівні ту ситуацію наново (для цього є відповідні методики). І зрештою позбавитись негативу в душі. А це дозволить вам жити далі без почуття провини.
Відредаговано автором 14-01-2025 10:26:25
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376413 для Володимир Анатолійович
Чесно кажучи, я не знаю чому так відповіла матері. Відносини були такі, вона контролювала усе моє життя
психолог онлайн
Вы вините себя, что перед ее смертью не удалось ей соврать, а сказали правду?
СтОит ли корить себя за честность?
В целом, если вы год постоянно прокручиваете в голове данную ситуацию и не можете отпустить, то очень рекомендую обратиться к психологу, чтобы прожить и отпустить уже это. Чувство вины достаточно тяжелое и вредит и психике, и физическому здоровью порой.
По поводу того, что вы пишите она контролировала всю жизнь, то думаю в этой теме есть много чего, что нужно разобрать и проработать. Когда нет психологической сепарации, то даже если родитель умер, то последствия все равно остались - и то, как вы строили отношения с мамой влияет и будет влиять и дальше на вашу жизнь - как вы строите отношения с другими, личную жизнь, самооценку и тп.
психолог онлайн
цитата:
Відносини були такі, вона контролювала усе моє життя
Тобто ваше сприйняття слів мами принципово розійшлось з її поведінкою впродовж стосунків з нею. І для вас було природно озвучити своє справжнє ставлення до неї, заперечивши її слова.
Скажіть, невже жодного разу ви не відчули щирої уваги до себе з боку мами? Її подтримки? Допомоги?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376424 для Володимир Анатолійович
Я це тільки зрозуміла, коли її не стало.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376423 для Валентина Михайловна
Я не заслуживаю личную жизнь! Был мужчина, но отношения с ним разорвались. Просто доверилась , а он обманул. Уже мамы не было. Мама могла распознавать людей, а я нет.
психолог онлайн
Вы своим ответом еще раз подтверждаете, что вам нужна сепарация от мамы.
И пока ее не будет и вы будете считать, что недостойны личной жизни, то ее и не будет.
А почему, кстати, вы не достойны быть счастливой в личной жизни?
На моей страничке есть две статьи про сепарацию. Почитайте, чтобы понимать подробнее, что это и для чего нужно
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376435 для Валентина Михайловна
Я конченный человек, у меня есть инвалидность и я уродка. Вот и всё, о какой личной жизни может идти речь. В людях я не разбираюсь, вроде бы встретила мужчину, а оказалось я ему нужна была только для интима, когда уезжал сказал что приедет, а когда уехал написал что я нафиг ни кому не нужна.
психолог онлайн
Очень грустно, что так к себе относитесь.
А по какой причине у вас инвалидность?
Кроме мужчины, который написал вам эту гадость, были ли отношения?
Если был интим- значит для него вы были привлекательны. А написать он мог это от незрелости и в желании зацепить. Почему вы ему верите?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376446 для Валентина Михайловна
До смерти мамы , не было отношений, но там совсем другая история, простите не хочу вспоминать, хоть прошла это с психологом. Но всё равно не приятно и больно. И я ему не верю, а просто знаю что так и есть. Я же вижу в зеркале себя.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376446 для Валентина Михайловна
У меня инвалидность с детства. Диагноз эпилепсия
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Юля, эпилепсия - не приговор. Многие люди с таким диагнозом создают семьи.
Также обратить ваше внимание на то, что красота — это очень субъективное понятие. Стандарты красоты сильно менялись от эпохи к эпохе, да и сейчас в разных странах под понятием «красивая девушка» понимают совершенно разное.
Еще часто под влиянием СМИ, блогеров, модельной и киноиндустрии мы забываем, что красота имеет разные формы и проявления и она не ограничивается только внешностью.
Есть известные женщины без красивой внешности, которые очаровывали самых успешных, богатых, талантливых мужчин своего времени. Биографы отмечают, что их привлекательной стороной могли быть красивый голос, плавная походка, приветливость и жизнерадостность, легкий характер, умение интересно вести беседу, высокий интеллект.
Не поленитесь, почитайте о таких женщинах. в Интернете. Возможно, их пример Вас вдохновит и покажет, что Вы тоже можете быть счастливой. Ведь изначально они были самыми обычными девушками своего времени. И заодно почитаете про всемирно признанных красавиц, которые в юности считали себя некрасивыми и стеснялись своей внешности (например, Анджелина Джоли, Ума Турман и другие).
Помните, что каждый человек уникален и имеет свои прекрасные черты. Попробуйте иначе взглянуть на понятие «красота», определить, в чем заключается Ваша уникальность, и развивайте положительное отношение к своему образу..
НЕ ЗАБЫВАЙТЕ, ЧТО КРАСОТА ВОСПРИНИМАЕТСЯ КАЖДЫМ ЧЕЛОВЕКОМ ПО-РАЗНОМУ.
Что для одного может быть незначительным, для другого может быть привлекательным. Оценивайте себя на основе своих ценностей и взглядов. Даже если Вам в себе нравятся только ваши глаза или голос — любите это в себе и подчеркивайте. И не позволяйте чужим негативным комментариям влиять на ваше самоощущение.
Если негативные мысли о себе начинают осложнять Вашу жизнь, обратитесь к специалистам - психологу. косметологу.
Помните, что каждый человек достоин любви и уважения. Даже если Вы с детства не привыкли получать много любви, внимания, восхищения, Вы все равно достойны быть любимой и счастливой.
Відредаговано автором 15-01-2025 04:33:30
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Юліє!
цитата:
КАК ВИЙТИ З ЦЬОГО СТАНУ?
Якщо питаєте, як вийти, це означає, що бажання змінити свій стан і на цій основі змінити своє життя ПРИСУТНЄ.
Моя відповідь - обирати досвідченого спеціаліста, до якого є довіра. І починати взаємодію з ним. Варто не розпорошувати свої ресурси на спілкування з багатьма фахівцями, адже кожному властивий свій індивідуальний підхід, своє бачення і своя модель. Тож можна загубитись і різноманітті думок і стилів.
психолог онлайн
Из того, что вы пишите, тема мамы, отношений с мужчинами и отношения с собой не проработаны совсем. И хоть как это неприятно, но в это нужно вернуться, если вы хотите жить счастливо и избавиться от чувства вины.
Эпилепсия это не приговор и точно не имеет никакого отношения к красоте.
То, что вы пишите "я же вижу себя в зеркале", то поверьте, вы смотрите на себя, скорее всего, не своими глазами, а глазами мамы или еще кого-то, а это очень искажает.
Поэтому очень рекомендую психотерапию (и именно к психотерапевту, а не к психологу идти). И она будет длительной
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376485 для Валентина Михайловна
Спасибо, я попробую.