Чи можно найти нові смисли в житті ?
Добрий день !
Я вже писала в цей чат . І розумію що всі відповіді в мені , і все залежить тільки від мене . Зараз в мене все добре відносно : влітку змінила роботу з зп в два раза більшою , і з умовами , ніхто не контролює коли я прийшла , пішла , плюс ще попередня робота залишилась віддалено . Поставила собі ціль і є велике намереніє схуднути на 30 кг : змінила харчування, хожу в зал 3 раза в тиждень . Друзі є , зустрічаємось щотижня , з фінансами все добре , реалізована в роботі. Була ще проблема без порядка дома , але зараз я приділяю щодня по 15 хвилин порядку , і в мене чисто , ця думка мене вже не відволікає від реальності . Зверталась багато раз до психолога , в мене сталася ретравматизація 5 років назад , але з часом я сама висновки зробила і стараюсь не зациклюватися на тому психологу який наніс мені вред і тримав в дитячій позиції . В мене питання : я хочу звернутись до психотерапевта, пройти не більше 5 сесій і закінчити так , щоб я не думала , опять впусту : але не знаю з чим іти . Я хочу в ідеалі , щоб моє життя було цікавим , щоб я схудла , побудувала відносини , але я і так все роблю для цього : хожу на побаченн також
Питання від: ; Вік: 41

психолог онлайн
Доброго дня, Tina!
цитата:
Зараз в мене все добре відносно : влітку змінила роботу з зп в два раза більшою , і з умовами , ніхто не контролює коли я прийшла , пішла , плюс ще попередня робота залишилась віддалено . Поставила собі ціль і є велике намереніє схуднути на 30 кг : змінила харчування, хожу в зал 3 раза в тиждень . Друзі є , зустрічаємось щотижня , з фінансами все добре , реалізована в роботі. Була ще проблема без порядка дома , але зараз я приділяю щодня по 15 хвилин порядку , і в мене чисто , ця думка мене вже не відволікає від реальності .
За вас можна щиро порадіти - стільки позитивних змін, стільки бажання реалізуватись і жити щасливим життям!)
цитата:
В мене питання : я хочу звернутись до психотерапевта, пройти не більше 5 сесій і закінчити так , щоб я не думала , опять впусту : але не знаю з чим іти
Спробуйте не ставити собі часових рамок. На старті вам достеменно ніхто не скаже, як довго триватиме співпраця з фахівцем(!) Ви самі вирішите по відчуттях і зрушеннях в якості власного життя, коли припиняти терапію.
Моя порада вам - ідіть з питанням, ЯК МЕНІ РЕАЛІЗУВАТИ свої бажання і прагнення
цитата:
Я хочу в ідеалі , щоб моє життя було цікавим , щоб я схудла , побудувала відносини
?
Вважаю, що однією із складових великого запиту буде з'ясування моментів, які вам заважають самостійно досягти бажаного?
До речі, у вас є припущення з цього приводу? Що, на вашу думку, поки не спрацьовує? Які механізми залишаються, так би мовити, не задіяними?
От ви згадуєте про щасливе життя як мету. Спробуйте розкрити, як це для вас? Чим ваше щасливе життя має бути наповнене?
"Чи можно найти нові смисли в житті ?" - так ви сформулювали назву теми.
Вважаю, що можна і знайти, і відкрити, і створити самій людині. Це будуть смісли нових етапів життя, які можуть втілитись в один глобальний - здійснитись як Людині, яка змінює Світ на краще, несе іншим добро і радіє кожній прожитій добі(!)
Відредаговано автором 18-01-2025 10:57:34
психолог онлайн
Я помню вашу тему и даже нашла ее
Вы писали в числе прочего
цитата:
Я сейчас под наблюдениям психиатра , пью таблетки , тревожно фобическое расстройство
Это уже про то, что вам нужна достаточно длительная психотерапия, но никак не 5 сеансов, где будет установление еще контакта, знакомство с вашей проблемой и только первые какие-то понимания, что с вами происходит.
Почему вы хотите не больше 5 сеансов?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376566 для Володимир Анатолійович
Ну я хочу схуднути - я нічого не робила для цього , не було віри . Влітку була віра , мотивація , я познайомилась з чоловіком , я відчула що він достойний , тобто чоловік який реалізований , симпатичний , з цілями на мене звернув увагу , я за місяць скинула легко і в задоволення 8 кг . Ми припинили з ним спілкуватися , через 2 зустрічі він ігнорував мене , і в мене азарт пройшов , але вагу я тримала . Не спрацьовує дисципліна , і віра в те що я реально можу схуднути . Якось за одну секунду я в мене зʼявилась думка піти в зал , щоб себе дисциплінувати , і на другий день пішла , мені подобається , займаюсь з тренером , автоматично харчовання підрегулювала , їм смачно , 3 раза в день , корисну поживну їжу . Я даю собі рік , і буду працювати над цим . Для мене щасливе життя : це коли є цілі , я досягаю результату - зараз в мене смисл це привести тіло в порядок , на роботі я справляюсь , отримую задоволення кайф від роботи , бачу результати , на накопичую і не відкладаю роботу , заробляю достойні гроші , зустрічаюсь з друзями , і в мене є стосунки з партнером , які мене надихають , де мені хочеться бути кращою , досягати своїх цілей . Хочу мати відносини , де буде взаємна симпатія . Раніше я не ходила на побачення , тривога піднімалась коли мала з кимось зустрітись , страх , я уникала побачень . Зараз з цим проблем немає , я хожу на побачення , але мені тільки два раза зустрілась людина , з якою б теоретично я б хотіла створити сімью . Я понЯла коли чоловік реалізований , має житло , роботу , цілі , симпатичний приємний зовні і плюс проявляє до мене цікавість і інтерес , то він автоматично починає мені подобатись . А так хожу на побачення з тими , які мені не цікаві , не визивають сексуальгого потягу , але я хоч щось робила , пробувала і розумію хто подобається , чого , і тд , мала практику спілкування з чоловіками і поняла що не так страшно з ними спілкуватися .
психолог онлайн
Дякую за розгорнуті відповіді!
цитата:
Ну я хочу схуднути - я нічого не робила для цього , не було віри . Влітку була віра , мотивація , я познайомилась з чоловіком , я відчула що він достойний , тобто чоловік який реалізований , симпатичний , з цілями на мене звернув увагу , я за місяць скинула легко і в задоволення 8 кг . Ми припинили з ним спілкуватися , через 2 зустрічі він ігнорував мене , і в мене азарт пройшов , але вагу я тримала .
Що помітив. Схоже на те, що мотивацію вам дає увага з боку чоловіка, тобто коли він проявляє зацікавленість до вас як до жінки. Та чи достаньо цього для відчуття щастя і бажаних змін? Чи не схоже це на старання заради стосунків? Тож логічне питання - а старатись для себе вже не потрібно? Не цінно?
цитата:
Я даю собі рік , і буду працювати над цим .
Так, тут може бути конкретика, однак... Скажімо, якби почули від подруги або просто знайомої людини, коли вона каже - даю собі рік, аби стати щасливою, то як би поставились до такого підходу?
Невже жити в своє задоволення кожен день, без усіляких визначених термінів - погано?
Наскільки я зрозумів з ваших слів - у вас є партнер
цитата:
в мене є стосунки з партнером
І при цьому ви ходите на побачення
цитата:
з тими , які мені не цікаві , не визивають сексуальгого потяг
То що у вас з партнером? Що не влаштовує, від чого шукаєте вихід на побаченнях з іншими?
До речі, наскільки це приємно "усвідовлювати" партнеру?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376568 для Валентина Михайловна
Так отож , зараз я проблем не бачу , коли реально були проблеми і я ходила до психологів , мені не відкривали очі . От я осінью вирішила піти до психолога , найшла психіатра психотерапевта , вона мене вислухала , підтримала , похвалила , потім ще два раза ходила , говорила за схуднення , порядок дома , але вона просто слухала , і типу казала що я дуже заморачубсь , ще називала мене Танюшою весь час, мені це не сподобалось , того що це не професійно , я клієнт . Тобто це не терапія , а таке враження що з подругою говорила . Потім змінила психолога : все те саме розказую , ну психолог типу молодец , ти можеш вирішувати питання . Свої травми я вже знаю і вони не володіють мною . Знаю свої слабкі сторони , де може бути тригер, причини і тд , але вже навчилась контролювати , вчасно реагувати . В мене є просто сумніви , в мене очікуванні від психотерапевта : це підкреслити мої сильні сторони , повірити в них , віднайти мотивацію , поставити цілі . Навіщо для цього купу сесій . В процесі коли я ходжу , мені вже на другій третій сесій стає скучно , говорю тільки я , немає гіпотез , інтерпретації , питань Також аналіз слабких сторін : як я реагую в стресовій ситуації , чому директор іноді позволяє неуважітельно відноситись , але це було два раза . І в мене вже є досвід , коли я сказала директору , не говоріть зі мною в такому тоні , мол коли ви кричите і не хочете чути мене , я теряюсь і тд , і будь ласка якщо хочете казати на мене Тетяна , то кажіть Тетяна михайлівна , після того він нормально спілкується зі мною і коли я проговорила і захистила себе то я показала свої кордони . В мене є сумніви з приводу професіоналізму психотерапевтів , багато затягують зустрічі в своїх цілях , і я коли довго ходжу , то я топчусь на одному місці , мені багато психологів говорили що я мусолю одну й ту саму тему .
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376581 для Володимир Анатолійович
Ні , стосунків немає , то я писала як я відчуваю щастя ) в мене було 2 раза стосунки в 24 році , але ті партнери були не реалізовані , від зарплати до зарплати, безперспективні ,, я спробувала стосунки такі , подавила в собі бажання мати успішного чоловіка , але поняла що я так не можу , і це дорога в нікуди . Да , я в першу чергу стараюсь для себе бути гарною привабливою , але зрозуміла що хочу стосунків , де я буду почуватись що подобаюся і чоловік мною
Дорожить
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Из того, что вы пишите, ощущение, что вы хотите от терапевта и чудес, и всю работу делать вместо вас - сразу гипотезы, все рассказал, показал, а вы просто возьмете и поверите в это и всё, проблем нет.
Так это не работает.
Откуда психолог может что про вас знать? Он не рентген, не может сходу все понять.
Вы 40 лет жили как-то, нужно время, как минимум, понять, что, как и почему к вас устроено.
И да, психолог много слушает. А как иначе? Психотерапия это не выдача инструкций, как жить и как вам лучше будет
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго часу доби, Tina. Почитавши ваші відповіді на коментарі колег, мені здається, що вас більше приваблює на данному етапі формат не психотерапії, а коучінгу (де зі стану "в принципі все нормально" можна рухатись в "ще краще"). У Вас є великий потенціал в досягненні бажаного і ви вірно помічаєте, що для підтримки самої себе у цьому русі не вистачає опори на власні смисли і цінності. Зі смислами працюють в екзистенційному напрямку, але не тільки в ньому. Певні питання, дійсно краще було б розглянути в глибину, наприклад про типові стосунки: кого ви обираєте, хто вас обирає, чого вони (стосунки) тривають або швидко завершуються... Це якщо "мати якісні стосунки" - одна з тих цілей чи смислів, які є важливими саме для вас.
З власного досвіду консультування скажу, що бували й випадки, коли людина, маючи чіткий намір отримати результат за певний проміжок часу, дійсно його отримувала. Питання тільки в тому щоб найти "свого" психолога, з ким це вам вдасться, хто буде посилювати, а не гальмувати і головне - чути вас, а не йти за власним баченням того, що вам треба. Успіхів вам у цьому пошуку!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376643 для Марина Олександрівна
Дякую
психолог онлайн
цитата:
мені не відкривали очі
Метафорично, очі людина має відкривати сама, а психолог лише допомагає це зробити.
цитата:
Тобто це не терапія , а таке враження що з подругою говорила .
Можливо. В усякому разі ви маєте право на свої власні висновки.
цитата:
я спробувала стосунки такі , подавила в собі бажання мати успішного чоловіка
Окрім успішності, почутя між партнерами, на вашу думку, мають значення?
цитата:
Да , я в першу чергу стараюсь для себе бути гарною привабливою , але зрозуміла що хочу стосунків , де я буду почуватись що подобаюся і чоловік мною Дорожить
Цікаво прояснити, як ви зможете відчути і усвідомити, що такого чоловіка зустріли?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376586 для Валентина Михайловна
Я это понимаю , и сама себе делаю инструкции . Просто в моем случае всегда когда хожу к психологу , это все как то ни о чем , топчемся на одном месте . Потом я психую и ставлю себе цели постепенно , начинаю что то делать . И это дает мне вдохновение . А про себя , как я устроена я и так уже знаю , хотя мне это психологи не говорили на профессиональном языке , такое впечатление что я сама себя лечила , сама делала выводы , даже когда озвучивала выводы терапевтам , они молчали , не поддерживали . Посещала курсы , коуча , терапевтов - и сама себя анализировала , и меняла поведение . Хотя установка у меня была : ты слабая , ты не справишься , характер у тебя ужасный, ты наивная . Хотя если рассудить : то я в 11 классе сама справилась с булимией , заинтересовалась учебой и это дало мне интерес , школу закончила с 3 четверками , хотя до 9 класса 3 и 4 были . Научилась садиться на шпагат в институте . Приобрела квартиру в Киеве и выплатила ипотеку за 5 лет . В 14 году бросила курить за 1 день . Закурила в 21 году , но сейчас нет импульса бросить . Начала работать главбухом в серьцозной компании в 25 лет , прошла собеседование не имеючи опыта даже простым бухгалтером , сама все научилась на практике и меня уважал собственник компании , меня ставил в пример на собраниях директоров , и со временем предложил мне быть бухгалтером в другой его компании . Но я как будто не присваивала себе эти достижения , самооценка вроде была ок , но было внутри много стыда , не умела общаться уверенно . В 35 лет я это осознала , был страх ходить на собеседования : морозила чушь , не могла себя презентовать , психолог тут не помог , игнорил мой запрос и я думала это неизлечимо . Купила курс по поиску работы , прошла 30 собеседований и страх исчез , было все лучше и лучше .сейчас меня не трусит на собеседованиях , могу рассказать о себе спокойно . Начали брать на работу , но я научилась также не соглашаться на первое попавшееся , а сделала отбор по уровню зп , по локации удобной , по презентабельному офису . 24 год у меня был без особых целей , как по течению , разве что сменила работу з зп в 2 раза больше и ходила на свидания , чтоб отточить навык общения с разными мужчинами , раньше не ходила , очень боялась контакта с мужчинами , не знала как с ними общаться , но я поняла откуда корни и какой механизм у меня запустился что я избегала знакомств . В конце 24 года был импульс записалась в зал , сменила пищевые привычки , хочу похудеть , и эта мысль меня очень мотивирует что я могу быть лучше . Когда есть цель , намерение , то настроение и енергия есть всегда . Я просто не знаю зачем мне психолог , ну 1 2 раза , а потом и говорить уже не о чем из моего опыта , неинтересно
психолог онлайн
Вы хорошо умеете достигать цели и это круто!
НО. Вы при этом набрали вес и немалый, а значит вы что-то заедаете, скорее всего, если нет серьезных проблем с гормонами. И вы имеете тревожно-фобическое расстройство.
Вы отлично умеете подавлять чувства и идти к цели, но ваша психика не справляется и это выливается в лишний вес и тревожное расстройство.
Вам нужно психотерапия, чтобы разобраться с этим.
Плюс, как я понимаю, есть сложности в отношениях с мужчинами и нужно разбираться, как вы строите отношения.
И тут два варианта - вы продолжаете заставлять идти себя к целям любой ценой, но это будет поддерживать проблемы ваши и дальше, либо вы все же ходите на терапию и не обесцениваете, что вам говорит терапевт, а пробуете по другому строить с ним отношения и с самой собой тоже.
Вы пишите, что все про себя знаете. А вы знаете, как вы относитесь к себе, как обходитесь со своими потребностями, желаниями, насколько вы чувствительны к себе и сигналам своего тела? Знаете ли, как строите отношения, как другому рядом с вами?
психолог онлайн
Доброго дня Tina!
Як на мене, найважливіше у зверненні до психологів, швидше за все, несвідомо, Ви вклали в назву свого звернення "Чи можно найти нові смисли в житті?". Якщо так, тоді все написане Вами після заголовка дуже просто та логічно вкладається в чітку схему пошуку щасливого гармонічного життя. Де роль щасливої, реалізованої жінки, подруги, дружини, виходить на перший план.
"...я в першу чергу стараюсь для себе бути гарною привабливою , але зрозуміла що хочу стосунків , де я буду почуватись що подобаюся і чоловік мною Дорожить". Тобто, як на мене, основним запитом в роботі з психологом може бути створення гармонічних та щасливих стосунків з чоловіком. Чому? Тому що ні най прекрасніша робота та професійна кар'єра, ні найкращий фізичний стан - гарне тіло, на превеликий жаль, не дадуть того повного відчуття щастя, яке хоче кожна людина, особливо, жінка. Адже саме для жінки повна реалізація можлива лише за умови її реалізованості в особистому житті. Бо є поняття жіночої та чоловічої природи, певні закони, які диктують свої умови, як би ми не намагалися їх обійти іншими надпрекраснішими досягненнями. І думаю, що саме це Ви зараз дуже гостро відчуваєте, як жінка.
Насправді, як на мене, Ви інтуїтивно відчули, що має бути певна ієрархія в сенсах та життєвих цілях, де для того щоб відчувати себе щасливою, все має займати свої місця. І від того, що саме визначається як основне і буде залежати все інше. Щоб обгрунтувати свої висновки, можу навести безліч прикладів, де жінка, не маючи професійної кар'єри і ідеального тіла, почувається щасливою, маючи гармонічні сімейні стосунки. Тоді як не можу навести жодного прикладу жіночої щасливої долі, коли жінка маючи і прекрасне тіло, і прекрасну роботу, але не маючи гармонії в особистому житті, почувала б себе повністю реалізованою та щасливою.