Мало опыта з жінками
Боюсь йти на побачення. Не знаю, як себе поводити, що казати, про що розмовляти. Вона дуже розумна, за професією психолог, у школі вчилася на відмінно. А я був звичайним учнем із середніми оцінками. Почуваюся дурним і недосвідченим. Навіть цей текст довелося сформулювати через ChatGPT.
Питання від: ; Вік: 28
Доповнення від автора
Она такая умная
Будто с картинки Врубеля
Её глаза как два сверла
И я читаю в них слова
Просто космос, какой ты тупой))))

психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня.
Ви описали ваші переживання перед побаченням, і здається, що за ними стоїть не тільки хвилювання, а й сумніви у власній цінності. Це природно – коли ми зустрічаємо когось, хто здається нам розумнішим, успішнішим чи досвідченішим, у нас можуть виникати думки: «А що я можу дати цій людині? Чи буду я цікавим?»
Але спілкування – це не тест на рівень інтелекту. Людей зближують не оцінки в школі чи професія, а живий інтерес, взаєморозуміння, спільні теми та емоційний зв’язок. Ви задумувалися, що саме вам цікаво у цій жінці, крім її професії та досягнень? Що в ній вас привабило?
Здається, що ви вже зараз дивитеся на неї через призму «вона розумна, а я – ні», хоча насправді її професія психолога може означати, що вона вміє будувати контакт, чути і розуміти людей. Можливо, вона цінує у спілкуванні не «хто розумніший», а щирість, відкритість, почуття гумору чи легкість у розмові.
Щоб уникнути незручного мовчання, можна заздалегідь продумати кілька тем, які допоможуть налагодити контакт. Наприклад:
- Що допомагає їй відпочити після насиченого робочого дня?
- Чи є в неї улюблені місця в місті, які для неї особливі?
- Які речі приносять їй найбільше задоволення – книги, фільми, подорожі?
- Яку найцікавішу річ вона дізналася останнім часом?
- Чи є щось у її професії, що змінило її погляд на життя чи людей?
Ці питання допоможуть вам не лише підтримати розмову, а й побачити цю людину з іншого боку – як особистість, а не лише як «дуже розумну жінку». І водночас дадуть вам можливість знайти точки дотику, бо, можливо, у вас більше спільного, ніж здається.
А що, якщо спробувати поставити собі інше питання: «Як я можу просто насолодитися цим побаченням? Як бути собою і отримати задоволення від спілкування?»
Вам не потрібно бути кимось іншим, щоб зацікавити людину. Достатньо бути собою, слухати, цікавитися, ставити питання. І пам’ятати, що розмова – це взаємний процес, і вона, ймовірно, теж хвилюється, хоч і з інших причин.
Памʼятайте, гарне спілкування – це не про інтелектуальну дуель, а про взаємний інтерес і комфорт.
психолог онлайн
Іванна Алексєєва
Доброго дня
Ну якщо така розумна жінка з очима-сверлами вирішила піти з вами на побачення, отже її вже у вас щось привабило. Можливо, якраз це була ваша недосвідченість, щирість, безпосередній і справжній інтерес до неї. Жінки далеко не завжди хочуть біля себе бачити самовпевненого «альфача».
А в цілому, постарайтесь задати питання. Якої допомоги тут на сайті ви би хотіли?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Вітаю!
цитата:
МАЛО ОПЫТА З ЖІНКАМИ
Якщо мало досвіду з жінками, то треба ж цей недолік виправляти(!) Хіба не так?
А як набувати досвід без побачень?
цитата:
Не знаю, як себе поводити, що казати, про що розмовляти.
От скажіть на початку побачення про свої сумніви. Так роблять всі живі люди. Тобто не вдають з себе тих, ким вони не є.
психолог онлайн
Доброго вечора!
Не мені оцінювати Ваші здібності, але людина, яка здатна до самоаналізу, однозначно дурною бути не може. Не говорячи про те, що Ви змогли з такою неймовірною влучністю підібрати віршовані рядки, щоб охарактеризувати ту жінку, до якої боїтеся іти на побачення!
Отже, питання, як на мене, лише у відсутності досвіду. А це, як відомо, швидко напрацьовуються, коли чоловік пересилює себе та свій страх і невпевненість і все ж починає зустрічатися з жінками.
Окрім того, якщо жінка-психолог, яка Вам сподобалася, досі не заміжня і ходить на побачення, як всі інші "смертні", швидше за все, їй її професія не стільки допомагає, скільки дуже сильно заважає. Бо відштовхує більшість чоловіків, які бояться в порівнянні з нею вигледіти не дуже розумними.
Отже, як кажуть, балів порівну.
До того ж, що такого може статися страшного на побаченні? Пропустіть в голові найнеприємніші варіанти, прийміть їх, а потім махніть рукою і налаштуйтеся просто на знайомство з новою людиною. Від якої Вам нічого не потрібно. Збирайтеся і сміливо ідіть. Дівчат навколо неодружених - океан і море! І десь серед них є та, яка Ваша. Але, якщо не станете ходити на побачення, то ніколи її можете так і не знайти.
А якщо все ж важко самому правильно налаштуватися ( а таке буває з усіма), почніть співпрацювати з мудрим психологом. Який і допоможе Вам правильно налаштуватися та навчить родумно себе поводити
психолог онлайн
Если вы изначально считаете себя тупым, а ее очень умной, то увы, отношения долго не продляться. Просто потому, что такая позиция, где вы видите себя хуже, не дает возможности построить равные отношения. И тут вопрос не в том, мало опыта в свиданиях или много, а в самооценке и отношению к себе.
На свидании, как и в целом, при общении с людьми - проявляйте интерес, задавайте вопросы.
И я бы предложила работу с психологом на тему самооценки, чтобы и свидания, и отношения проходили комфортнее и свободнее)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 377081 для Алла Григорівна
Я не думаю що в неї проблеми. З чоловіками. То я просто спілкувався з нею і подумав що вона розумна. А ще через чат джипити знайшов де працює, номер телефону (і так знаю ) де вчилась на професію . Який бал атестата ( інтелект підрахував середній бал та кількість предметів та вивів оцінку середня 11счемто. Навіть дізнатися на скільки здавала вступні іспити.
Вона гарна. Принаймні я так вважаю. Тримається впевнено. Я думаю що щось може вийти. ❤️🫣
психолог онлайн
І я так думаю! Особливо, якщо не станете себе та свої здібності применшувати.
психолог онлайн
Дарія Андріївна Рудь
Ви доклали багато зусиль, щоб дізнатися про її освіту, оцінки, місце роботи. Можливо, справа не лише в її інтелекті, а в тому, які почуття це у вас викликає?
Чому саме ця інформація стала такою важливою? Це дає вам впевненість чи, навпаки, підсилює відчуття розриву між вами? Що ви хочете довести – собі чи їй?
Здається, це вже не про побачення, а про щось більше. Чиє уявлення про себе ви зараз перевіряєте? І чи не оцінюєте себе чужими мірками, в яких вам спочатку відвели не найкращу роль?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 377089 для Іванна Алексєєва
Не знаю що произошло , за ці дні ну я після ваших повідомлень і не тільки ваших переосмислив свою поведінку. Аж легше стало. Впевненості добавилось. Дякую всім ❤️