важко сконцентруватися на всьому
дуже багато думок в голові, не можу сконцентруватися, пришвидшене серцебиття , важко заснути і коли прокидаюсь ловлю якусь дереалізацію і панічку. це почалось 3 дня назад коли від сну прокинулась о 4 ранку і вже зрозуміла що щось не так, схожа ситуація була 2 роки назад, але зараз ніби ще гірше, таке відчуття ніби я психічно хвора, чи маю депресію
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Марія Олексіївна Середа
Ірина Василівна Гуральчук
Емілія Іванівна Довгошия
Доброго дня!
цитата:
таке відчуття ніби я психічно хвора, чи маю депресію
Щодо психічної хвороби - говорити про неї зарано. А от відвідати психолога точно не завадить. За його допомогою зможете розібратись в тому, що з вами відбувається.
У вас є така можливість - звернутись офлайн або онлайн?
цитата:
схожа ситуація була 2 роки назад
Напередодні тієї ситуації, що з вами відбувалось - розказати можете? Йдеться про стосунки зі значимими людьми, про обставини життя, ваші потреби і бажання, а також рівень їх задоволення?
цитата:
дуже багато думок в голові, не можу сконцентруватися, пришвидшене серцебиття , важко заснути і коли прокидаюсь ловлю якусь дереалізацію і панічку. це почалось 3 дня назад коли від сну прокинулась о 4 ранку
Теж саме стосується і теперішніх подій - ?
Де зараз ваші близькі? Хто, взагалі, поруч і на кого можете спертись, аби отримати розуміння і підтримку?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Марія Олексіївна Середа
Ірина Василівна Гуральчук
Вітаю!
Ситуація ,яку Ви описуєте може бути виснажливою для Вас ,оскільки Ви не розумієте, що її спричинило і як з нею справитися.
Як би Ви описали свій стан зараз?
Що саме Вас найбільше турбує?
Чи є у Вас думки, що викликають страх або паніку?
Чи було щось у вашому житті останнім часом, що могло Вас виснажити або викликати стрес?
Як Ви почувалися перед тим, як ці симптоми загострилися?
Що раніше Вам допомогло справитися з такою ж ситуацією?
Чи відчуваєте Ви відпочинок після сну, чи прокидаєтесь втомленими?
Що Ви зазвичай робите перед сном?
Як Ви зазвичай реагуєте на свої переживання – намагаєтесь їх ігнорувати, аналізувати чи щось інше?
Чи є у Вас люди, з якими Ви можете поділитися своїми почуттями?
Як ваше оточення реагує на Ваш стан?
Чи були в родині випадки схожих станів?
Потрібно більш глибоко проаналізувати Ваш стан, щоб зрозуміти Вас краще. Найкращим варіантом буде звернутися до психолога онлайн чи офлайн. Це допоможе Вам більше зрозуміти що з Вами відбувається .
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Вітаю!
Так, приєднуюсь до слушних попередніх порад. Але можу доповнити, що якщо ситуація не покращиться або симптоми, що Ви описуєте набудуть сильнішого, інтенсивнішого характеру тоді Вам варто звернутись до психіатра, для діагностики та підбору відповідних препаратів.
психолог онлайн
Доброго дня.
З чим Ви хотіли б розібратися в першу чергу, що найбільше турбує зараз?
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Добрий день. Можливо у вас ви, справді,панічна атака. Що сталося три дні тому? На яку допомогу очікуєте від психологів сайту?
психолог онлайн
Доброго дня. Чи була у вас якась стресова ситуація до початку ціх панічних станів? Розумію, звичайно, що стресу навколо і так багато, але все ж таки...
Якщо тільки 3 дні пройшло, можна пару днів зачекати і спостерігати за своїм станом..але якщо він не покращиться, я би звернулась, по перше, до сімейного лікаря, або до невролога.
До психіатра або до психолога, при необхідності, вони вас перенаправлять.
психолог онлайн
Доброго дня.
Вам має бути непросто раптово зіштовхнутись з такими змінами в своєму стані. Якщо можете, розкажіть трохи більше, як останнім часом проходили Ваші дні? Як саме і скільки триває дереалізація? Чи стикались з цим раніше в такому ж вигляді?
А взагалі, якщо ці прояви постійні за останні дні і дуже яскраві - краще звернутись до психіатра, очно чи хоча б онлайн, для діагностування. Розумію, що Ви можете переживати перед таким кроком, але такі реакції можуть бути як наслідком сильного стресу так і моживо збою психофізіологічної роботи, і психіатр зможе допомогти зрозуміти, що саме відбувається і як краще діяти, щоб Вам стало краще
Доповнення від автора
на передодні нічого стресового не було, це трапилось просто зненацька, вже як 5 день нічого не розумію і гублюся в часі, зараз маю практику , вона дуже виснажує але думки нікуди не діваються, сьогодні мала взагалі безсонню ніч , дуже билось серце, помітні зміни в харчуванні, стала менше їсти, живу зараз з хлопцем він мене підтримує як може, але мене бентежить скільки ще може продовжуватись цей стан
психолог онлайн
Це привід почати індивідуальну роботу з психотерапевтом, можливо, якщо стан погіршиться і взяти консультацію у психіатра.
психолог онлайн
Вітаю!
Згідна з колегами, що Вам потрібно звернутися до спеціаліста.Дуже добре, що хлопець Вас підтримує, але, схоже, що Вам потрібна професійна допомога.
Втрата відчуття часу, безсоння, прискорене серцебиття, зміни в харчуванні – усе це може бути реакцією організму на перевантаження.
Важливо:
якщо є можливість, зменшити навантаження на практиці.
пити воду, їсти хоча б щось легке, навіть якщо немає апетиту.
записувати свої думки, щоб розвантажити голову.
Але якщо стан триває вже 5 днів і не стає легше, це знак, що варто звернутися до спеціаліста.Це можна зробити як онлайн так і офлайн. По піклуйтеся про себе. Ви важлива!