Почуття жадібності
Хочу розібратись із почуттям жадібності/азарту, яке можливо має коріння в дитячих травмах чи ще чомусь, можливо підкажете мені. Якщо коротко, то я ріс в сім'ї де було домашнє насильство, в тому числі щодо мене. Моя сім'я в ранньому дитинстві і до років 12-14 якщо не помиляюсь жила доволі скромно, завжди я бачив приклад того, що варто економити. Потім після 14 років можливо й пізніше, батько почав заробляти більше, почали їздити закордон, якість життя сім'ї покращилась. Разом з тим, я розумію, що я вже на той момент мав якийсь сформований характер, який грунтується на економії, і незалежно від того як далі сім'я жила воно дало фундаметальний відбиток в психіці, і заклало програму бідності в мою голову. Для пропрацювання фінансової теми я ходив до психолога, почав більше собі дозволяти і пропорційно більше заробляти, дозволяти собі та дружині гарний відпочинок. Так в житті склалось що мої батьки вибрали мені професію, адже в 10-11 класі я не міг зрозуміти чим я хочу займатись, я поступив на юридичний, потім батько допоміг влаштуватись на першу роботу, потім перейшов до нього в об'єднання адвокатів помічником, а зараз вже я адвокат. Батько дав мені квартиру, дає мені клієнтів, допоміг із придбанням автомобіля. Зараз у свої 29 років я зрозумів, що в мене не відбулась повноцінна сепарація від батьків, я не розумію чого я вартий в своєму житті самостійно, як би сумно не було це казати, батьки не вічні, і я також ще не батько, однак з дружиною плануємо дітей, зараз прохожу діагностику чоловічого здоров'я.
Розуміючи, що я не сепарований і співзалежний від батьків, я почав шукати методи і способи реалізуватись самостійно. Я купив курс по криптовалютам за 500 доларів, почав з весни минулого року цим питанням займатись і вивчати. На сьогоднішній день я перебуваю в дуже крутій криптоспільноті, за участь в якій звісно плачу гроші.
Вже місяці 3-4 я практикуюсь в трейдингу криптовалют, і на сьогоднішні день зіштовхнувся із проблемою жадібності, або як кажуть криптани відчуття фомо. Коли я відпрацьовую збиткові угоди в мене є непосильне бажання відторгуватись, і повернути втрачене, і на цих емоціях я залажу в ще більший збиток. Я дуже хочу розвиватись в цій сфері, адже вже маю багато знань, і ще багато знань отримаю. Однак психологія жадібності і фомо не дає мені зростати. Я не розумію як мені себе пропрацювати, які точки в цьому задіяні чи дитячі травми, оскільки я розумію, що збитки це частина цієї професії, ринок мінливий. Однак ці помилки це психологія.
Питання від: ; Вік: 29
Доповнення від автора
Не влізло все в один пост. Я розумію, що звісно мені можливо бракує знань, я не буду казати, що я вже супер навчений і таке інше, однак мої знання вони вже достатні для того, щоб торгувати і шукати торгові ситуації. І єдина перепона у розвитку, яка тормозить мене вже місяці 3-4 це відчуття жадібності, бажання відігратись, дурний необгрунтований азарт. Підкажіть будь-ласка, чим це може бути зумовлене і в якому напрямку мені себе варто пропрацювати, щоб я далі ріс і розвивався в абсолютно новій для мене сфері.
Буду вдячний всім за відповідь

психолог онлайн
Олена Олександрівна Фоміна
Наталия Павловна Венглинская
Сепарация должно произойти в первую очередь психологическая - понять свои ценности, приоритеты и желания, научиться смотреть на себя своими глазами, а не родительскими, пересмотреть все те убеждения, установки, ценности, которые вам передали родители на предмет того, что что-то вам подходит и вы берете, а что-то понимаете, что вам чуждо и это опыт и мнение ваших родителей.
Сепарация возможна в психотерапии, поскольку важно проходить этот путь рядом со взрослым человеком. И это должен быть психолог, который прошел длительное обучение в одном из методов в психотерапии. По сути, терапия это отношения, где вы получаете новый опыт взаимодействия (для многих это первый опыт здоровых отношений), вы знакомитесь с собой, получаете обратную связь от психолога. И в этих отношениях вы и проходите эту сепарацию.
У меня есть пара статей на эту тему. Там подробнее написано, что это, как влияет на жизнь и для чего нужно.
И тема денег - отношения к ним, какие-то страхи и тп это тоже в терапию, поскольку это был ваш опыт и опыт родителей, но отделившись от них, вы примете и осознаете, что бывает опыт и другой, и убеждения, которые были у родителей, это только их, но у вас может быть по другому.
Ссылка на статьи
https://upsihologa.com.ua/separaciya-ot-roditeley--chast-1-51zhemchug.html
https://upsihologa.com.ua/separaciya-ot-roditeley--chast-2-03zhemchug.html
психолог онлайн
Rezus, доброго часу доби!
Як на мене, те, що Ви описали не про жадібність, а саме про азарт. І це геть різні теми. Бажання "відігратися" для будь якого трейдера неприпустиме. Тому одне з базових навчань має бути "види ризиків в трейдингу" та навичка не перевищувати порог ризику.
З того, що Ви про себе написали, бачу декілька запитів на терапію. Дуже раджу обрати фахівця та попрацювати з психологом. Бо без зваженого холоднокровного підходу в трейдингу Ви довго не протягнете.
психолог онлайн
Доброго вечора.
На мою думку, Ви дуже тонко інтуїтивно відчуваєте зв'язок своєї жадібності та тих травм, які отримали в дитинстві.
Адже, що таке жадібність? Це, як правило, несвідомий страх, щось втратити, тобто, щось "приберегти" для себе на "чорний день", що надзвичайно важливе, необхідне і знаходиться практично на межі виживання... певний інстинкт самозбереження...
А якщо розуміти, що гроші, насамперед - це енергія, певний енергетичний потік, тоді з'являється і усвідомлення, що, швидше за все, є якісь проблеми з тою самою необхідною життєвою енергією, яку Ви недоотримали від батьків в дитинстві. Це може бути таким собі несвідомим намаганням той самий дефіцит енергії Любові у такий спосіб зекономити, зберегти в собі.
Окрім того, грошовий потік іде через представниць жіночої статі в родині. І, як Ви розумієте, якщо є якісь травматичні блоки пов'язані із стосунками з мамою в дитинстві, або стосунками батька з мамою, будуть і певні блоки у грошовому потоці. Як от, жадібність, неможливість відпускати...
А що таке азартність? Загалом, потрібно дослідити природу її виникнення саме у Вас. Але, в любому випадку - це певний неконтрольований імпульс, залежність, "зачепленість" за щось, можливо, компенсаторика того ж почуття цілісності або значимості як особистості...
І ще. Ви пишете "Я не розумію як мені себе пропрацювати, які точки в цьому задіяні чи дитячі травми, оскільки я розумію, що збитки це частина цієї професії, ринок мінливий. Однак ці помилки це психологія".
У питаннях дитячих травм Ви можете достеменно розуміти вже причину їх виникнення, але, на превеликий жаль - це мало що Вам дасть у сенсі їх пропрацювання. Чому?
Тому що - це рівень підсвідомості, рефлексів, до яких немає доступу з рівня свідомості. Тому одним бажанням відкорегувати свої ті ж самі жадібність та азартність - практично неможливо. Бо це рівень поведінкових моделей та установок, сформованих дуже давно, а їх "коріння" приховане на рівні почуттів та емоціій тої дитини, якою Ви колись були і, до якої самостійного доступу у Вас не має.
В таких випадках потрібне повне трансформаційне "перезавантаження" тих самих установок, а це запит на індивідуальну психо-корекційну роботу.
А щодо сепарації, насамперед, психо-емоційної, то, знову ж таки - це питання непрожитих образ, претензій, критики, очікувань, страхів тощо..у стосунках з батькамм. А це, знову ж таки, рівень почуттів та емоцій, який "сидить" дуже глибоко і тому потребує психо-терапевтичної роботи.
Відредаговано автором 18-03-2025 21:52:17
Доповнення від автора
Головний меседж почув. Всім дякую за відповіді.
психолог онлайн
Вітаю Вас! жадібність і азарт - різні речі, жадібність у вашій ситуації виступає більше як симптом. жадібністю Ви наповнюєте себе, тим, чого Вам не вистачає, тим, чим не можете насититись. Ви робите збитки, відшкодовуєте, знову збитки і знову відшкодування. це "відігравання" і не відпускає Вас, звісно несвідоме. щось підштовхнуло Вас у виборі саме такого виду самореалізації, де є ризик і рішення приймаються імпульсивно.
у Вашому повідомленні є запит на терапію, багато питань формувалось, коли читала Ваше звернення. Успіхів Вам
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Я не розумію як мені себе пропрацювати, які точки в цьому задіяні чи дитячі травми, оскільки я розумію, що збитки це частина цієї професії, ринок мінливий. Однак ці помилки це психологія.
Так, ви праві - психологія. Причому ваша особиста психологія, з якою варто розбиратись і досліджувати, що включається, що гальмується, що захищає і від чого?
цитата:
І єдина перепона у розвитку, яка тормозить мене вже місяці 3-4 це відчуття жадібності, бажання відігратись, дурний необгрунтований азарт. Підкажіть будь-ласка, чим це може бути зумовлене і в якому напрямку мені себе варто пропрацювати, щоб я далі ріс і розвивався в абсолютно новій для мене сфері.
Перепона-то єдина, проте, як виходить з вашого допису, багатошарова. Жадібність, бажання відігратись і необгрунтований азарт... а ще
цитата:
я не сепарований і співзалежний від батьків
Останнє, на мою думку, має ледь не ВИРІШАЛЬНЕ значення, бо формує глибинну мотивацію, яка приводить у рух усі ваші дії(!)
Чим є для вас трейдинг кріпти насправді?
Інструментом чого він слугує?
Які відчуття бажано отримати в результаті успіху, а які виникають в процесі?
Почнете розбиратись із головними складовими, тобто підгрунтям теперішніх намагань і теперішніх ускладнень, згодом буде простіше вийти на вирішення поверхневих, про які йшлося в стартопіку. Не виключаю, що вони відпадуть через те, що зникнуть їхні передумови.
Відредаговано автором 20-03-2025 11:45:00