Як стати більш багатшим
Доброго вечора, незнаю яким шляхом мені йти далі. С підліткового віка дуже хотів собі автівку, відкладав економив на собі і недавно місяць тому купив, права отримав тиждень тому. Справа в роботі та з грошима. Я дуже довго вагався на покупку авто батьки були проти до 18 років говорили як буде 18 купуй ось і настала та мить права отримав, дуже тяжкий шлях був але я вистояв авто купив все за свох гроші.
Як я вже сказав справа у грошах я живу в селі до пгт мені 10 км там і супермаркети є і знайомі і друзі, але і в пгт робот дуже мало. В моєму селі в якому я прожив все життя є завод я там працюю охоронником графік добрий як раз для мого віку сутки 2, 24 години роблю 2 дня дома, чому не сутки 3 тому що а навіщо ще платити 2 чоловікам. Робота классна але зарплата дуже низька 10000 я розумію що якщо б не батьки платили за комунальні послуги, у нас дуже велика хата а зимой дуже великі гроші треба платити за тепло, плюс за їжу я не виживу. Так авто і права я сам купив а от батькі платили за їжу та тепло. Робота находиться від мене в 1 кілометрі в мене з вікна її видно. Але далі просто хочеться чогось добиватись заробляти більше але і їхати до Харькова зараз не варіант 2 знайомих жили там 1 вертається назад тому що там не сподобалось і він уїхав тому що хотів забути дівчину, а другий тому що стали частіше обстрілювати. Знаю і сам дивився що і там не багато роботи так є але за 15000 нема смисла їхати я їх буду просто проживати за авто прийдеться забути тому що на ремонт і заправку просто не вистачить. На моїй роботі є коллега він його жінка, та його батько теж охоронники роблять я боюсь що і я таким буду але преспектив я неде не бачу, батьки в мене теж обичні робочі на заводі і робота в них не легка. Дуже страшно що і я так буду жити. Була мрія піти на массажиста але це робота так її можна любити але це як казино типу один місяць будеш в грошах другий і третій будеш без роботи це хіба як до заробіток. Мабуть мій пост це більш. Як добитись грошей не потрібно прям багато але щоб сам на себе робив і що ви порекомендуєте в моїй ситуації ?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго вечора. Вам 18, і у Вашому віці Ви вже маєте такі результати: авто, права, роботу з власним доходом. І все ще маєте матеріальну підтримку батьків, що також важливо. Маєте розуміння як Ви не хочете і амбіції жити краще. Що заважає Вам віднестися вже з повагою і вдячністю до себе за наявні ресурси результати, які Ви наразі маєте у своєму досить юному віці?
цитата:
Була мрія піти на массажиста але це робота так її можна любити
Що трапиться страшного, якщо підете на курси і спробуєте на практиці як Вам це? І що може трапитися хорошого якщо спробуєте?
цитата:
але це як казино типу один місяць будеш в грошах другий і третій будеш без роботи це хіба як до заробіток.
Звідки така інформація?
цитата:
Як добитись грошей не потрібно прям багато але щоб сам на себе робив і що ви порекомендуєте в моїй ситуації ?
Можливо варто почати з того, що відноситися як до цінності і з повагою до того, що Ви вже досягли, що вмієте, маєте і можете. Що скажете?
психолог онлайн
Дарія Андріївна Рудь
Если не ошибаюсь, то вы уже неоднократно писали на сайт. И каждый раз один и тот же вопрос - уезжать или оставаться.
Чтобы зарабатывать деньги и побольше, нужно учиться и что-то уметь. Возможно стОит сфокусироваться на этом? Чтобы продумать на кого учиться, стать хорошим специалистом. А потом и деньги будут. Сидя дома, в селе, вы ничего не измените. Так смысл там сидеть?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380141 для Ірина Василівна
Вам віднестися вже з повагою і вдячністю до себе за наявні ресурси результати, які Ви наразі маєте у своєму досить юному віці?
Ви праві я ніколи і не замислювався але й правду я добився того чого деякі люди добиваються за пів життя.
Що трапиться страшного, якщо підете на курси і спробуєте на практиці як Вам це? На це потрібні кошти щоб навчитись доброму массажу дивився курси але потрібні кошти.
І що може трапитися хорошого якщо спробуєте? В мене може вийти і це було б дуже круто.
Звідки така інформація?
Мій дід займається пчолами з дитинства і даже як розпочалась війна от показник 2020 70000, 2021 50000, 2022 70000, і так далі тобто це як доп заробіток.
Можливо варто почати з того, що відноситися як до цінності і з повагою до того, що Ви вже досягли, що вмієте, маєте і можете. Що скажете? Я вважаю що ви праві але іноді терзають думки що я буду як батьки от зарплати до зарплати, а так я згоден я вже досяг багатого.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380155 для Валентина Михайловна
Сидя дома, в селе, вы ничего не измените. Так смысл там сидеть?
Так а з чого почати ? Як зробити правельне рішення ?
психолог онлайн
цитата:
Так, на це потрібні кошти і бажання щось робити. У Вас є робота, навичка накопичувати кошти на свої цілі (Ви зібрали гроші на навчання водінню і покупку авто, і на це потрібно було терпіння і вміння відкладати та цілеспрямованість?)
Крім нинішньої роботи можна подумати, які ще у Вас є навички і можливості для заробітку? Що можна поєднати з нинішньою роботою, якщо Ви не готові до радикальних змін?
цитата:
А якщо не спробуєте, то не буде шансу щоб вийшло...
психолог онлайн
С чего начать? С того, чтобы выбрать профессию и учиться. Узнать какие варианты есть, про возможности проживание в общежитии, а там и работу найдете и будете совмещать либо вариант заочный и работа днем. Тут уже смотрите по своим возможностям. На той же машине, если она в нормальном виде и состоянии, то работать в такси можно. И почему только Харьков? Есть и другие города, где спокойнее намного.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380188 для Ірина Василівна
Ви зібрали гроші на навчання водінню і покупку авто, і на це потрібно було терпіння і вміння відкладати та цілеспрямованість?) Я зможу назбирати але це не буде так швидко може пів року рік щоб було про запас.
Крім нинішньої роботи можна подумати, які ще у Вас є навички і можливості для заробітку?
Наданний час більш ніякого.
Що можна поєднати з нинішньою роботою, якщо Ви не готові до радикальних змін? Вчитись краще їздити, може наввть вчити мову якусь.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 380203 для Валентина Михайловна
Тут уже смотрите по своим возможностям. На той же машине, если она в нормальном виде и состоянии, то работать в такси можно. Я мислю над цим батько теж казав, к під заробіток але ще треба підвчитись їздити.
И почему только Харьков? Есть и другие города, где спокойнее намного. Тому що ближе за всіх до мене, а там підвчусь їздити і може й справді в друге місто.