Різко зникли поччуття до хлопця
Була в стосунках два роки, дізналася, що хлопець хоче зробити пропозицію і зрозуміла, що не кохаю його, розповіла йому про все і ми розійшлися, зараз в нових стосунках вже пів року, з хлопцем було все чудово, завжди думки лише про нього, в один момент знову задумалася про щось більш серйозне і подумала що мабуть не люблю його, тиждень жила з цими думками, розповіла все хлопцю, він мене заспокоював, на вихідних він вирішив поїхати до друзів, не писав мені і не дзвонив, і тоді почуття повернулися, пройшов тиждень і історія знову повторилася, все було гаразд і в один момент я знову зрозуміла що почуттів нема, допоможіть в цьому розібратися, я не хочу втрачати цю людину, в нас були дуже хороші відносини і я хочу все повернути
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Предположу, что подсознательно есть страх близких отношений, семьи. Поэтому страшно и кажется, что чувства прошли. Как только МЧ отдалился - уехал, не писал и не звонил, то сразу и чувства вернулись. Хотя они никуда не пропадали, на самом деле.
Какие у вас отношения с родителями.
Какие отношения между ними?
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Ірина Василівна Гуральчук
Доброго дня, Solomiia. В першу чергу хочеться зрозуміти, що ви самі вкладаєте в слова "є почуття" і яким чином вони допомагатимуть побудові сімейних стосунків? У сім'ї є ряд функцій і не всі вони грунтуються саме не емоційній складовій стосунків. Інше питання: чого ви самі очікуєте від власної сім'ї, якою її собі уявляєте (що там має бути, а чого не не має бути ні в якому разі...)?
І ще один момент: То поява, то зникнення почуттів можливо насправді не цілковите зникнення, а зміна їх на інші (можливо радість змінюється страхом...), тоді варто поміркувати, а що саме викликає ці страхи (якщо вони є), або інші емоції (якщо усвідомлюється щось ще). Цікаво, що ви думаєте з приводу таких ідей і запитань.
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Доброго вечора!
Цікавий момент в тому, що почуття у Вас притупилися, коли хлопець зробив пропозицію, і повернулись назад - коли він від Вас дистанціювався. Які емоції та думки у Вас виникли, коли хлопець захотів зробити пропозицію? Як Ви уявили майбутнє життя з ним, які негативні моменти Ви для себе в цьому відчули та побачили? Чи є у поведінці хлопця щось, що Вас відштовхує? І навпаки, що Вам в цьому хлопці подобається, чому ви досі разом?
Також важливо розібратися, чи є у Вашому дитинстві коріння подібного паттерну в стосунках. Чи було таке, що батьи або люди, які їх заміняли, поводили себе холодно та відсторонено з Вами? Або ж навпаки, надмірно втручались у Ваш особистий простір? А також, як Ваші батьки спілкувалися між собою, які у них були відносини? Те, як ми будуємо близькі стосунки, закладається ще в дитинстві, під час спостереження за значущими дорослими та спілкування з ними. Також можуть вплинути попередні романтичні відносини, якщо вони у Вас були. І особливості вашого характеру, сформовані в тих чи інших обставинах. Тому Вам потрібно, насамперед, звернутися до психолога, і розібратися краще в природі своїх почуттів і що хочете з ними робити.
Відредаговано автором 09-04-2025 17:02:34
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Доброго дня Solomiia.
Мою увагу якось одразу привернули Ваші слова: "...на вихідних він вирішив поїхати до друзів, не писав мені і не дзвонив, і тоді почуття повернулися, пройшов тиждень і історія знову повторилася, все було гаразд і в один момент я знову зрозуміла що почуттів нема,..". Якщо я правильно зрозуміла, почуття "повертаються" лише тоді, коли є реальна загроза їх втратити. Тобто, чим надійніші та спокійніші стосунки, тим такі стосунки для Вас стають швидше нецікавими...
Як на мене, проблема глибша і потребує додаткової інформації.
Як склалися стосунки між Вашими батьками?
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
По переписке не разобраться. Нужна индивидуальная работа с психологом. Слишком тонкий вопрос, вопрос чувств - а как с ними работать по переписке?! Никак.
Как гипотеза, которую нужно проверять: либо чувств не было изначально и они подменялись мыслями "я наверное люблю", а также была игра - "ближе-дальше", которая подстегивала эмоции и интерес, но НЕ любовь, либо они были, но затем, из-за нездорового сценария из своей семьи - "терялись". Вас папа игнорировал в детстве?
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня. Ви вибудовуєте стосунки, в яких переживаєте страх втрати. І для Вас цей страх втрати ототожнюється з любов'ю. Це має корені в дитячому досвіді в стосунках з батьками. Тоді Ви когось дуже потребували і дуже боялися втратити. Тепер Ви несвідомо програєте цей сценарій в особистих стосунках. Тому такі переживання і зміни в почуттях коли намічається щось серйозне, як от пропозиція і одруження — бо це вибивається з шаблону, сценарію. Наскільки Вам відгукуються мої припущення?
Зараз Ви хочете це змінити і не хочете втрачати хлопця. Що саме було цінним у Ваших стосунках? Чим це для Вас близька людина?
Повернути все як було не вдасться, але можна будувати стосунки далі, вирощувати дорослу любов, в якій є взаємна віддача, повага, підтримка, здатність бачити і цінувати іншого без надмірних ілюзій — якщо це справді для Вас та людина, і той момент, коли Ви вже готові(?)
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
почуттів нема
Если учесть, что любовь - это симпатия, уважение и сексуальное влечение, то вы можете попробовать разобраться самостоятельно, чего именно у вас
цитата:
нема
Если же у вас
цитата:
були дуже хороші відносини
следовательно, существует вероятность
того, что чувства у вас к нему все же есть.
И тогда быть с ним вам мешает страх близости.
Поэтому когда вы уберете этот страх, все станет на свои места.
Для этого вам будет нужна индивидуальная работа с психологом.
Можете обращаться ко мне, я работаю с такими запросами и могу вам помочь.