Думки піти у СЗЧ
Добрий день. Я воєнний, який добровільно пішов у армію в 2023 році. Зараз у мене крутиться ідея фікс, щоб покинути армію. Але проблема в тому, що держава винна мені 423 тисячі гривень і якщо я піду у СЗЧ, то велика ймовірність, що вона мене кине на мої кровно-зароблені. Думки ці появились ще 3 місяці тому , але я все чекав і чекав свій борг та не дочекався. З іншої сторони, мене можуть вбити, або покалічити в будь-який момент, і потім ці гроші будуть не потрібні. Ще напрягає те, що ми стали васалами США, тому мене і багатьох побратимів це дуже обурює. Також я винен своїм друзям 70 тисяч гривень (я брав гроші на нове екіпірування). Чи треба чекати борг хоча б частично, або ж все таки тікати звідти?
Питання від: ; Вік: 42

психолог онлайн
Вітаю тезко!
цитата:
Чи треба чекати борг хоча б частично, або ж все таки тікати звідти?
Добре чи погано, але відповідь на це питання можете дати лише ви(!) Бо питання стосується відповідальності за наслідки.
Вам зараз важко. Вам надзвичайно складно. І я - людина, набагато старша вас за віком, можу висловити виключно вдячність за вашу сміливість і ваш подвиг))
Зі свого боку можу вам запропонувати поміркувати над такими моментами.
Ким я буду себе відчувати під час СЗЧ?
Що буду переживати з приводу боргу перед друзями?
Ким вони мене будуть вважати, якщо піду в СЗЧ і не віддам боргу?