Відносини з хлопцем
Добрий день, коли були друзями все було окей, після місяця відносин стало багато проблем:то собаку треба відвести в лікарню, то кота, то в родині трабли, після роботи завжди в нього справи, запланували зустріч переносить її , до відносин постійні листування, постійно майже був дома.
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Доброго дня!
Тут насправді нема однозначної відповіді, чому так відбувається, адже є об'єктивні та суб'єктивні чинники, що впливають на поведінку хлопця.
З об'єктивних чинників, у хлопця дійсно може бути багато справ по роботі, і дійсно може бути потрібно відвезти у лікарню собаку чи кота, адже тварини часто хворіють і, так само як люди, потребують профілактичних оглядів. До того ж, його спосіб життя коли ви були друзями і коли ви стали парою, міг змінитися (наприклад, знайшов нову роботу - стало менше часу). Це я пишу для того, щоб Ви одразу не запідозрили щось погане, а розглядали всі можливі варіанти подій.
З суб'єктивних чинників, у хлопця дійсно може бути уникаючий тип прив'язаності або страх близькості, який не давав про себе знати, поки ви були друзями, і проявився, коли ви стали ближчими психологічно. Хлопець може неусаідомлено саботувати зустрічі, але не тому, що він до Вас погано ставиться, а тому, що його може щось зупиняти або лякати у розвитку ваших відносин, він може бути до чогось не готовий (як до стосунків узагалі, так і до певних їх аспектів, що його тривожать).
В цьому випадку можна у формі я-повідомлень сказати хлопцеві, як Ви себе почуваєте, спитати про його думки і почуття в цій ситуації, і дійти до певного спільного рішення, що буде залежати від вас обох. Наприклад: "Я відчуваю, що коли ми почали зустрічатися, то стали проводити менше часу разом. Мені хотілося б бачитися і спілкуватись частіше, проводити разом більше якісного часу. Як ти на це дивишся?" І далі вже вирішувати проблему залежно від того, яку віідповідь Ви отримаєте.
Окремої уваги в усій цій ситуації заслуговуєте Ви і Ваш емоційний стан, тому що питання на форум було радше про хлопця, аніж про Вас, але за допомогою до психологів звернулися саме Ви.
Як Ви себе почуваєте у зв'язку з поведінкою хлопця? Які думки у Вас виникають, коли хлопець переносить чи відміняє зустріч? Чи ділилися Ви з ним своїми переживаннями? І ще, як Ви займаєте свій вільний час в моменти, коли хлопця нема поруч? Що, окрім відносин, наповнює Ваше життя сенсом на позитивними емоціями?
Це лише загальні питання, за більш детальною консультацією варто звернутися індивідуально до психолога.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 381650 для Марія Радченко
ситуація така: хлопець змінився від першого спілкування, став постійно занятим, тобто після роботи в нього друзі, родина і інші справи, до цього судячи з переписки він сидів вдома,інколи гуляв, він був ініціатором почати зустрічатися, після моєї згоди, став шукати підвохи ( чому ти обрала мене, чому ти саме зі мною), сипав компліментами, старався зустрітися раніше, після місяця став знаходити відмовки, в вихідні приїзжджає пізно ( після 19), на питання давай зустрінемося раніше, відповідає купа справ, але з другом в кіно йде рано і з роботи відпрашується заради друга, наче підозрів на зраду немає, але бентежить , те що переносить зустрічі, кажучи що в нього справи, не телефонує після роботи і майже не пише . Коли сталася сора, він не став ініціювати компроміс. Завчасно,дякую
психолог онлайн
цитата:
після моєї згоди, став шукати підвохи ( чому ти обрала мене, чому ти саме зі мною
Це може казати про певні психологічні проблеми у хлопця. Може, у нього занижена самоцінка і є проблеми з самоприйняттям, тому він не почувається впевнено у стосунках і не міг зрозуміти, чому саме його обрала кохана людина. Я не спілкувалася з Вашим хлопцем особисто, тому не можу знати точну причину, але це моє припущення. Бо якщо людина в минулому не відчувала безумовної любові (від батьків чи інших близьких людей), то буде думати, що любити її просто так - неможливо. Тут можна тільки порадити хлопцю звернутися до психолога, якщо він знову буде виявляти ознаки тривоги/невпевненості і сам захоче якоїсь поради від Вас.
цитата:
після місяця став знаходити відмовки, в вихідні приїзжджає пізно ( після 19), на питання давай зустрінемося раніше, відповідає купа справ, але з другом в кіно йде рано і з роботи відпрашується заради друга, наче підозрів на зраду немає, але бентежить , те що переносить зустрічі, кажучи що в нього справи
Це вже дійсно схоже на певне уникнення з боку хлопця, і я думаю, що це щось про нього, а не про Вас. Тобто, в кожної людини є певні життєві сценарії з батьківської сім'ї, з минулого, які неусвідомлено повторюються людиною доти, доки людина сама не усвідомить, що відбувається, і не захоче змінити свою поведінку.
Причини уникнення м ожуть бути різні. Тут можна посилатись на пріоритети хлопця, на кшталт того, що для нього наразі важливіші робота і час, проведений з друзями, ніж стосунки з Вами, не тому що з Вами шось не так, а тому. що він так розпоряджається свлїм життям. І Ви вже вільні обирати, чи підходить Вам такий формат стосунків, де час з Вами не в пріоритеті, з огляду на те, чи бачить хлопець проблему у відносинах і готовий щось разом змінювати або ні.
В той же час, можна посилатись і на стиль прив'язаності хлопця, бо він неначе тікає від стосунків в роботу та інші сфери життя, що вже є чимсь його особистим, на що ви повпливати не можете. Хіба що індивідуальна терапія для кожного з Вас окремо, або парна терапія для вас обох. Якщо хлопець не захоче - то індивідуальна терапія показана тільки Вам, бо допомогу може отримати тільки людина, яка цього дійсно хоче.
цитата:
Коли сталася сора, він не став ініціювати компроміс. Завчасно,дякую
Ви пишете, що сталася сварка. Як саме вона відбувалася? Хто був ініціатором сварки? Як ініціатор висловлював своє незадоволення ситуацією? (Наприклад, якщо це були Ви, то як Ви сказали про своє незадоволення, і як на це відреагував хлопець. Це важливо для розуміння вашої динаміки спілкування.) Як хлопець обгрунтував те, що не хоче ініціювати компроміс? І якщо він цього не обгрунтовував чи не відмовлявся від компромісу демонстративно, то чому компроміс не запропонували Ви? З одного боку. хлопець міг не хотіти йти на поступки взагалі, і це одна справа. З іншого, йому могло не спасти на думку запропонувати компроміс, тим паче під час сварки, тому це можете зробити Ви і подивитися, як він відреагує.
Я тут утримаюся від пропозиції радикальних рішень на кшталт "завершуйте стосунки, вони нікуди не ведуть" або "працюйте над стосунками, бо їх ще можна врятувати". Це важливе рішення, яке Вам треба буде прийняти з огляду на подальшу поведінку хлопця і своє самопочуття у відносинах. Для роботи над відносинами потрібні двоє, і вони не працюватимуть,якщо тільки Ви будете робити кроки на зустріч.